Hayatım boyunca elime kağıdı aldığımda hep yazdı kalemim..Kendimi ne zaman kötü hissetsem kağıda sığındım..Kağıt ve kalem en büyük dostum oldu derken watpad de sayısını yazmakla kısıtlayamayacağım kadar güzel yürekli insanlarla tanıştım..Dost olduk,abla-kardeş olduk her biriyle..Kendi çapımda defterime bir şeyler karalarken cümlelerimi,sözlerimi,şiirlerimi ve hikayelerimle kendimi bir anda burada buldum...Şimdi sanırım yazmakta zorlandığım nadir anlardan birine şahitlik yapıyor bu satırlar...:(
Susarken Bölme'nin her satırında kendi yaşanmışlıklarımı anlattım..Şiir okumayı çok seven fakat şiir yazmayan biriyken,Aşkl'a tanışmam bana Susarken Bölmeyle birlikte güzel yürekli insanları,yani sizleri kazandırdı...İyi ki Kazandırmış:)
Her birinizin güzel,samimi,içten yürekleriniz şiirlerime,hislerime sahip çıktı..Bana kendimi hiçbir zaman yalnız hissettirmediniz...Zaman zaman her şair gibi karamsarlığa kapılıp yazmaktan vazgeçtiğim zamanlarda bile destekleriniz,güzel yorumlarınızla tekrar ayağa kalktım diyebilirim...Watpaddeki şiirlerini,hikayelerini paylaşan tüm kardeşlerimin hayalleri gibi..Benimde en büyük hayalim Susarken Bölme'yi elime alıp kitap kokusuyla buluştuğunu görmekti..Bu hayalim için artık nasip,kısmet diyeceğim nasipten ötesi yok...Hayatta her şeyin bir sonu var ve her sonda da bazen bizim farkında olmadığımız yeni bir kapı..Kapılarımızı kapattığımızda yeniden açmaya korkuyoruz çoğu kez,açık bıraktığımızda rüzgarın hızlı çarpıp kırmasından...
Ben bir kitabın kapağını kapatıyorum bugün kendim ve herkes için Hayırlısı Neyse onu diliyorum...Susarken Bölmenin artık bitmesi gerektiğini düşündüm..Bu zaman zarfında yanımda olan olmayan herkese çok çok teşekkür ederim...İyi ki Varsınız İyi ki Watpadde üye olup sizleri tanımışım..:))
"Aşk" kalbinizi,"Mutluluk" yakanızı bırakmasın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSARKEN BÖLME
ПоэзияAdam Gökyüzü Olmaya Karar Vermişti Kadına.. Oysa Kadının Ölmüştü Kuşları.. Adam Gökyüzüydü.. Kadının Ölmüştü Kuşları.. Ve İmkansızın Adıydı Artık"AŞK".. Şimdi Susturun Kuşların Sesini Bayım!! Ölen Umutlarım Artık Şarkı Söyleyemez...