★23. kapitola★

6.1K 366 13
                                    

Priblížil sa ku mne a majetnícky ma pobozkal. Vrhol sa mi na pery ako diabol.. Páčil sa mi ten bozk. Bol to typ bozku Konečne ty.

Jednou rukou si ma pri sebe pridržiaval a tú druhú mal za chrbtom.

„Už mesiac Valentine, sme my.” Povedal s úsmevom a zamával predomnou kyticou červenobielych ruží. Tých ruží tam muselo byť aj dva tucty.

Vzala som si kyticu a usmiala sa na neho.

„Ďakujem. Ja pre teba nič nemám.”

„Ty si môj darček.” Usmiala som sa ešte viac a chytila ho za ruku.

„Ušiel si z domu?”

„Povedal som, že prespím u Briana kôli škole. Nezastavili sa v podniku? Brian spomínal, že tam chcú ísť.”

Do pekla. Čo som mala povedať? Pravdu určite nie, ale tiež som mu nechcela klamať.

„Neviem. Nevšimla som si ich. Dnes to tam bolo preplnené ľuďmi.” Nedívala som sa mu do očí. Bála som sa, že by zistil, že klamem.

„Predpokladám, že ideš domov.”

On kôli mne klamal rodičov len aby ma videl. Musela som sa obetovať.

„Hej. Zložím si veci a môžeme ísť do baru.” Usmiala som sa.

Bol piatok čo znamenalo, že sme mohli ísť večer von a vrátiť sa do štvrtej. Lenže som bola príliš unavená a dostatočne ma boleli nohy na to, aby som sa tam nezvládla premiestniť. Lenže Masonovi som nič nešla vravieť. Potešil sa ako malý chlapec a ja som mu nechcela kaziť radosť.

„Do ktorej budeš môcť byť?”

„O štvrtej musím ležať v posteli.”

Šibalsky sa usmial a viac si ma ku sebe pritisol.

Kyticu a tašku som si zložila na chodbu a hneď som sa vrátila ku nemu.

„Príde po nás Brian.” Usmial sa.

Kráčali sme na začiatok ulice a čakali na odvoz.

„Chce sa ti ísť do baru?”

„Hej.”

„Nehovoríš to len preto, aby si ma nesk..”

„Chcem ísť do baru. Naozaj.” Usmiala som sa a rukou si prehrabla vlasy.

Hneď pri nás zastavilo auto a ja som si sadla do zadu. Oni dvaja sa o niečo rozprávali a ja som na chvíľu oddychovala.

„Neuveríte, ale prišla tu aj moderátorka z MTV..” Hovoril Brian keď sme vchádzali dovnútra.

„Naozaj? Prečo?”

„Kôli tej speváčke. Tuším sa volá..Nádejná hviezda? Alebo tak nejako.”

Pousmiala som sa nad tým.

„Tajomná kráska.” Povedala som a myslela na Soph. „Hneď som pri vás chalani.” Vyčarila som úsmev na Masona a ponáhľala sa nájsť Soph.

Narážala som do ľudí a ľudia narážali do mňa. Bolo mi to jedno. Nakoniec som ju našla na parkete. Tancovala s Liamom slaďák. Boli na sebe nalepený najviac ako sa len dalo. Poťukala som ju a po dlhom čase sa na mňa pozrela.

„Ahój!” Odlepila sa od Liama a objala mňa.

„Budeš v telke!” Kričala som, aby ma počula.

„Čože?!”

„Budeš v telke! Je tu moderátorka z MTV a chce vidieť Tajomnú krásku! Chce vidieť teba!” Hovorila som s úsmevom.

★Unikát★Where stories live. Discover now