Celý môj život akosi prestal mať zmysel a ja ani neviem ako a kedy ku tomu došlo. Prosto to šlo samo..
27.12.
28.12.
29.12.
30.12.
31.12.
Akosi sa to zaseklo tam. Na prekliatom Silvestri. Na poslednom dni v roku.. Na dni, keď sa každý baví s každým. Na dni, kedy nikoho nezaujíma kto má akú úroveň. Je to deň, kedy si chce každý poriadne užiť.
Silvester... Ach..
„Čo máš v pláne na Silvestra?”
„Pozývaš ma na rande?” Zasmial sa. Natrela som mu nos. „Pôjdeš so mnou na rande? Na Silvestra?”
„Bože, ty si taký romantický.” Hovorila som sarkasticky a zasmiala sa.
Táto "spomienka" sa mi opäť vynorila. Rande na Silvestra. Aké smiešne. Aké nereálne. Aké blbé.Ale napriek tomu po tom túžiš!
Pošepkalo mi moje podvedomie a ja som preglgla obrovskú hrču, ktorá mi zvierala hrdlo.Sedela som na posteli v tureckom sede a dívala sa všade naokolo seba. V našom dome bol rozruch. A to som si myslela, že len Vianoce sú u nás dňom plašenia sa a ponáhľania sa. Mýlila som sa.
Mama s Andrewom išli na zábavu. Samozrejme, že brali krpcov.
Reily sa chystala na svoje prvé rande v živote.
Eidan rozmýšľal, či si vezme čierne alebo tmavomodré tričko kedže sa mali stretnúť s partiou a poriadne sa zabaviť.
Chloe bola od rána ako stíhačka. Všetko hľadala a nič nevedela nájsť. Išla na jednu super úžasnú párty s Benjaminom. Bola celá bez seba.
Justin sa chystal do mesta. Bol tam Silvestrovský ošiaľ. Samozrejme, že tam nešiel sám, ale s Emmou.„..alebo si dám len... Počúvaš ma?!” Vyletela na mňa Chloe. V rukách držala dva vešiaky so šatami.
„Pôjdu ti tie biele.” Nahodila som úsmev a ona šťastne poskočila.
Cítila som sa ako poradsa. Čo si mám obliecť? Nebudú lepšie tieto? A čo tak tieto? Ako si dám vlasy?.. Samé bla bla bla.
„Valentine! Poď dolu!” Zakričala mi mama a ja som sa pohla a zišla dolu po schodoch.
„No.”
„Aké no?! Ách... My odchádzame. Porsche sme odniesli ku susedom. Ak by nastali nejaké komplikácie budú volať Justinovi. Ak budeš odchádzať tak poriadne zamkni dom a dávaj na seba pozor. O ktorej vlastne ideš von? Nemala by si sa kus upraviť?”
„Mám ešte čas..”
Konečne odišli aspoň oni. Zavrela som dvere a ani nie o desať minút došiel Benjamin.
„Chloe!!” Zakričala som hore.
„Ako budeš tráviť posledný večer v roku?” Spýtal sa.
Opijem sa až tak veľmi, že zabudnem.
„Chloe! Prišiel Benjamin!” Zakričala som, aby som nemusela odpovedať.
Našťastie došla dolu a odišla. Boli spolu krásne zlatý. Ako princ a Popoluška.
„Tak, kam pôjdete?” Vyzvedal Justin.
„Mal by si sa poponáhľať, aby Emma nečakala dlho.”
„Asi mi dá kopačky. Chce sa so mnou vážne porozprávať.”
„Ani sa jej nečudujem keď vždy meškáš.”
YOU ARE READING
★Unikát★
Teen FictionJedna z najkrajších vecí na svete je tá, keď sa do teba zaľúbi niekto, o kom si si myslela, že nemáš žiadnu šancu♥ Valentine Lainelová je stredoškoláčka, ktorá sa zaľúbila do chalana, ktorého vôbec nepozná. Zaľúbila sa do jeho božsky modrých očí a d...