♥Tútu kapitolu venujem všetkým trpezlivým a úžasným čitateľkám, ktoré netrpezlivo čakali na pokračovanie (snáď nesklamem :D :*) ♥
Pozrela som sa na neho a šek roztrhala.
„Myslite si o mne čokoľvek, ale toto by som nikdy neurobila. Ja vášho syna milujem.”
„Pokojne vám ponúknem dvojnásobok. No môžeme aj pritvrdiť.” Pohľadom zavadil o moje brucho.
On poslal toho muža, aby ma zabil?! To kôli nemu som potratila.
„Aj keby ste mi dali všetok svoj majetok, nikdy by som neprestala ľúbiť Masona.” Hovorila som a do očí sa mi tlačili slzy.
„Láska je len slovo. Slovo, ktoré ani neexistuje. Nechajte Masona a každý z toho víjde bez ujmy na zdraví.”
„Vyhrážate sa mi? V tom prípade ma pokojne aj zabite.” Povedala som a odkráčala preč.
Chcela som nájsť Masona a odísť, ale našla som ho na parkete. Tancoval s Carmen. Nevyzerali ako kamaráti. Vyzerali ako pár.
„Aj tak vás jedného dňa opustí, pretože si uvedomí, že nie ste pre neho dosť dobrá a nikdy ste ňou ani neboli.” Hovoril Masonov otec stojac za mnou.
„Máte pravdu.” Povedala som nešťastne.
Všetci ľudia sa na nich dívali a tlieskali im. Všetci boli nimi zaslepený.
„Ja mám vždy pravdu.” Povedal a ja som sa na nich stále dívala.
„Mason Donels to na parkete naozaj vie so svojou krásnou priateľkou..” Poznamenal muž pri mikrofóne a všetci sa pousmiali a opäť zatlieskali.
Mason sa na mňa pozrel a ja som sa otočila na odchod. Stála som už pri dverách, keď ma niečo prinútilo zastaviť.
Bola to niečija ruka. Tak veľmi som túžila, aby to bol Mason, ale z ďaleka som sa mýlila.
„Smiem prosiť?” Spýtal sa Brian a ponúkol mi ruku.
„Brian, prečo to robíš keď tu vôbec nepatrím?” Spýtala som sa šokovane.
„Možno nepatríš do tejto spoločnosti, ale tvoje miesto je jednoznačne pri Masonovi.”
Vzala som jeho ruku a kráčala s ním na parket. Toto bol náš prvý rozhovor po incidente vo Vegas. Postavili sme sa na parket a začali tancovať univerzálny slaďák, kedže iný druh tanca bol pre mňa katastrofou.
„Hneváš sa na mňa stále?” Spýtal sa ma a ja som sa na neho konečne pozrela.
Celý čas som sledovala tú kravu ako sa lepila na Masona.„Nie. Ani neviem prečo som sa hnevala. Bola som rozrušená a zmätená a k tomu tá vec.. Som v pohode.” Usmiala som sa a ja som mala pocit, že si vydýchol.
Párkrát ma vykrútil čo zapríčinilo, že som sa zasmiala. Cítila som sa lepšie pri niekom, kto ma nemal za chuderu.
„Zatancujeme si?” Spýtal sa Logan a doslova odstrkoval Briana.
„Je len tvoja.” Povedal rezignovane Brian a podal mu moju ruku a odkráčal preč.
„Práve som si chcela ísť sadnúť, pretože ma bolia nohy.”
„Snáď neodídeš v začiatku tanca.” Pohľadom ma skúmal a mne to bolo nepríjemné.
Len som sklonila hlavu. Pristúpil ku mne úplne blízko a ruky položil na môj chrbát.
„Len sa pozri, aký sú spolu šťastný.” Hovoril šťastne a natočil ma na slávnu dvojicu Masona a Carmen.
Netancovali. V rukách držali pohár šampusu a stáli pri skupinke ľudí a na niečom sa zabávali. Mason to len predstieral. Takto sa on nesmial. Takto trpel..
YOU ARE READING
★Unikát★
Teen FictionJedna z najkrajších vecí na svete je tá, keď sa do teba zaľúbi niekto, o kom si si myslela, že nemáš žiadnu šancu♥ Valentine Lainelová je stredoškoláčka, ktorá sa zaľúbila do chalana, ktorého vôbec nepozná. Zaľúbila sa do jeho božsky modrých očí a d...