Zdravím, zde přináším další díl Savior, doufám, že se bude líbit. Andyho alkoholové opojení stále přetrvává. Jak asi dnešek dopadne?
Komentář či hvězdička potěší, přeji příjemné počtení. ♥Byl jsem šťastný a celou dobu se v autě usmíval. Avšak u hotelu nastal problém. Když jsme zastavili, zadíval jsem se na Matta a potom na hotel. A opět na Matta. A div jsem nevyprskl smíchy. "Já nemám kartu." Řeknu, když uvidím jeho nechápavý výraz. "A rodiče nejsou doma, jeli se sestrou někam...někam." Dodám pak a vystoupím z auta. Lehce se zamotám, jak se alkoholová otupělost vrátila, a opřu se o auto. To už je u mě ale Matt a jednou rukou mě zachytí okolo ramen. "Půjdeš ke mně, venku tě nenechám." Poví a vydá se k hotelu. "Ale ale, takže jsem měl prvně pravdu? Vodíš si do pokoje mladé chlapce? I ty nezbedníku, co tam s nimi provádíš?" Na oko se zamračím,ale pak se zasměju. Ach, miluju alkohol. Proč jsem nepil již předtím? Nevím.
Na to nic neřekne a dál mě vede do hotelu. Po chvíli jsme u něj a já se zuju. Poté se dovnitř vydám, jako bych tu snad bydlel a po cestě se vysvlékám. "Dám si sprchu, ano? Chceš se přidat? Ať zbytečně neplácáme vodu?" Zachichotám se, ale pak zapluji do koupelny a zavřu za sebou, aniž bych čekal na odpověď. Vím, že toho zítra budu litovat, ale to mě teď netrápí. V klidu se osprchuji a poté se zamyslím. Nemám co na sebe. Co teď? Ale pak na věšáku uvidím jedno jeho tričko a zablýskne mi v očích. Do trička se navléknu a zasměju se, když si všimnu, jak je mi velké. Ani si pod to neberu spodní prádlo, není potřeba, asi. Následně již ale vyjdu ven a vydám se hledat Matta. Toho najdu v ložnici, jak se převléká. Polknu. Má na sobě jen boxerky a já se nemohu vynadívat. "Už jsi v-" Slova mu odumřou na rtech, když se na mě otočí a uvidí mě. "Půjčil jsem si tričko, neva?" Uculím se na něj pak, přejdu k posteli a plácnu sebou na ní. Zahrabu se do deky, ale ihned se zase odkreju a jen se na velké posteli rozvalím. "Teplo!" Zaúpím. Matt na mě ještě chvíli hledí, ale pak se sebere a odejde. Já se jen uchechtnu, přetočím se na bok a zavřu oči. To že jsem usnul, zjistím až ve chvíli, kdy na svém boku ucítím lehký dotek. Otevřu oči a před sebou spatřím Matta. Na sobě má opět jen boxerky a vlasy má ještě lehce mokré. "Tohle bys neměl dělat.." Varuje mě tiše. Já jen nechápavě nakloním hlavu na stranu. "Co?" Zeptám se. "Vystavuješ se tu. Myslíš si, že já mám nekonečnou trpělivost?" Uchechtne se. "Věřím vám." Pokrčím nad tím jen rameny, avšak pak se uculím. "Navíc...asi by mi nevadilo mít své poprvé s někým takovým." Zasměju se pak. "Ne, žertuji. Nebo ne? Nevím. Vlastně...ach. Už nikdy nebudu pít." Zamumlám, přetočím se na břicho a hlavu zabořím do polštáře. Koutkem oka zahlédnu jeho překvapený výraz. "Ty jsi nikdy...a co to před tím barem? A co ty...uhm, modřiny?" Zeptá se a já při zmínce o modřinách ztuhnu. Pomalu se na něj otočím a dekou zakryji své polonahé tělo. "To...byl bývalý. Odmítl jsem se s ním vyspat a on...si to stejně chtěl vzít, násilím. Kdyby tam nedorazil kamarád, asi bych.." Ne, nebudu nad tím myslet. Pevně k sobě stisknu víčka a snažím se ty odporné myšlenky zahnat. A stejně je to jen část toho, co mi udělal. Poté ale na svém boku opět ucítím dotek a v té chvíli již skončím v Mattově náručí. Nijak neprotestuji, jen se k němu natisknu a hlavu si položím na jeho hruď. Je to krásné. Takto se s někým tulit. Cítím se krásné, tak nějak chtěný." Proč jste mě předtím políbil? A tady u vás také, včera?"Zeptám se pak a vzhlédnu na něj. Stále jsem na něj natisknutý a...po pravdě se tak trochu bojím odpovědi. Vidím, jak se zamyslí. "Já nevím. Opravdu ne. Cítil jsem to tak. Lákalo mě to. Tvé rty.." Zašeptá a po rtech mi přejede palcem. Rty lehce pootevřu a než se naděje, jeho prst mezi rty uchopím. Krátce se nadechne a nespouští ze mě pohled. Já mu prst jen lehce skousnu a mírně začnu žužlat. On na mě jen hledí, nic nedělá. Avšak pak si těžce povzdechne a prst mi z úst vyndá. "Dost, jsi opravdu hrozný, když jsi opilý." Řekne a jen mě lehce cvrnkne do čela. Já se lehce zakaboním a cosi zamumlám. Avšak pak k němu natáhnu ruce. "Chci se tulit." Povím jako umíněné dítě. Překvapeně zamrká, ale pak se pousměje a přitiskne si mě na sebe více. Spokojeně vydechnu. "Pověz mi o sobě něco." Požádá mě pak. Nyní je na mě, abych byl překvapený. Zamyslím se, ale pak pak pokrčím rameny. "Nevím moc co. Jak jste si asi všiml, rodiče spolu moc nevychází. Máma je učitelka a táta právník. Táta se mnou od doby, co zjistil, že...jsem gay, nemluví. Mamka to vzala v pohodě. To, že jsem gay, jsem zjistil vlastně díky svému bývalému, tomu, co...mi udělal tohle." Řeknu, shodím ze sebe deku a mírně roztáhnu nohy. I tak si ale tričkem zakrývám klín. Matt se posadí a prsty mi lehce po modřinách přejede. Polknu. "Nikdo o tom neví. Vlastně...nikdy jsem to nikomu neřekl." Šeptnu a nohy dám zase k sobě. Opět se k němu přitulím a zavřu oči. "Byli jsme spolu tři měsíce. Vím, asi to už je dlouho, ale já si nebyl jistý. Nemiloval jsem ho a stále jsem se cítil nějak divně. Ale po oněch třech měsících už naléhal. A já nechtěl. Pak...pak. Později jsem se dozvěděl, že i během toho, co jsme spolu byli, stále spal s někým jiným. Ne jeden člověk, ale víc. Střídal to jako ponožky." Šeptnu pak a se smutným pohledem k Mattovi vzhlédnu. Pohled mi chvíli oplácí a já nevím, co si myslí, nepoznám to. Avšak pak se ke mně skloní a jemně se svými rty otře o ty mé. Nechám ho, je to opravdu příjemné, krásné. A je mi jedno, že bariéra už je skoro rozbořená. Tak...ať. Polibek zintenzivní, i když jen o trochu, a přemístí se nade mě, aniž by naše rty rozpojil. Ruce mu obmotám kolem těla a lehce ho začnu hladit po lopatkách. Opravdu ležím v posteli s vlastně cizím chlápkem...a líbáme se? No a. Na to, abych přestal, je to prostě až moc krásné. Po chvíli mě zlehka chytne za paže, čímž mé ruce z jeho zad stáhne a místo toho je položí na postel. Na obou rukách si se mnou proplete prsty a spojené ruce umístí kousek nad mou hlavu. Nebráním se. Sice se ho teď nemohu dotýkat já, ale vynahrazuje mi to tím, jak se svou hrudí dotýká té mé. Cítím jeho zrychlený dech, to, jak se mu hruď více zvedá. Po těle mi probíhají vlnky vzrušení a já mu svými rty vycházím vstříc. Dnes jsem já ten první, kdo se odhodlá, a jazykem mu drze vjedu do úst. Pocítím jeho úsměv, ale poté se již do tance našich jazyků zapojí a mně se z hrdla vydere zvuk podobný spokojenému kočičímu vrnění. "M-matte.." Zamumlám tichounce jeho jméno. Ztuhne a lehce se ode mě odtáhne, aby se mi mohl podívat do očí. Tváře mám vzrušením načervenalé, dech zrychlený a právě si připadám jako v ráji. Stále na něj koukám, on na mě. Topím se v těch jeho krásných, průzračně modrých očích. Jak někdo může být tak nádherný?Jenže mé myšlenky přeruší zaúpění, co se vydralo z jeho úst. Více se na mě natiskne a opět si přivlastní mé rty. Nyní již o něco živočišněji. Vášnivěji. Až mě to zarazí. A pak, pak pocítím, jak mě cosi tlačí do stehna. Překvapilo mě to, to ne že ne. On se vzrušil? Jen z líbání? Tahle noc...začíná vypadat více než zajímavě.
ČTEŠ
Savior
RomanceDovolená. Čas na odreagování, zábavu a užívání. Jenže když se člověk den předtím rozejde se svou druhou polovičkou, i krásná, jasná obloha se ihned zatáhne a svět potemní. Ne vždy ale zůstane obloha navždy zatažená. Někdy se možná objeví někdo, d...