Kapitola 16.

3.4K 279 16
                                    

Zde konečně přináším další díl Savior. Prvně se omlouvám za týdenní zpoždění, ale začala mi práce a chvíli mi dá, než si zvyknu na nový režim. Nyní ale přeji příjemné počtení a komentář či hvězdička potěší. Užijte si kapitolu.^^

Schválně jsem se proti němu opět boky pohnul a se spokojením jsem zaznamenal jeho tichý, spokojený sten. Dále jsem jej líbal, zatím co jeho ruce bloudily po mém těle, až se dostaly na zadek, který promnuly a já se proti němu opět pohnul. Než jsem se ale nadál, začal mi rozepínat sako, které za chvíli skončilo na zemi, stejně jako košile. Ani já jsem nijak nezahálel a vysvlékal ho. Byl jsem moc rád, že jsem si počkal zrovna na něj. Že on byl první, komu jsem dal své poprvé. Jo, spousta lidí to asi neřešila, ale pro mě to bylo hodně. 
Z myšlenek mě vytrhly jeho ruce, co se opět ocitly na mém zadku. Vysadil mě na stůl, čímž ukončil mou snahu ho vysvléknut. Stihl jsem mu jen rozepnout sako a košili. Nespokojeně jsem cosi zamumlal, ale mé protesty byly ukončeny jeho dalším polibkem, do kterého jsem se více než ochotně přidal. Jak já to miloval. Jeho jsem miloval. 
Netrvalo dlouho, než mě zbavil i kalhot a spodního oblečení, díky čemuž jsem se před ním ocitl úplně nahý. Na chvíli se odtáhl a jen se mě prohlížel. Na rtech mu hrál spokojený úsměv a mně se do tváří nahrnula červeň. Stále jsem ten svůj stud nedokázal potlačit. Opět se ke mně přiblížil a rukama se zapřel o stůl. Rty mi přejel po čelisti, až se dostal k uchu. "Jsi nádherný." Zavrní mi do ucha. Tělem mi projede záchvěv a já polknu. "A-ale...noták." Kuňknu jen. Nádherný...tak krásně se to poslouchá. Od něj bych to dokázal slýchat stále. Uchechtl se a jednou rukou mě pohladil po boku, od zdola nahoru, až skončil na hrudi, kde palcem promnul vzrušenou bradavku. Skousl jsem si ret a zadíval se mu do očí. Nebylo třeba ani říkat, že jsem na tom již byl stejně jako on. Bylo mi to vidět na očích. Chřípí se mu s nádechem rozšířilo a on mě opět políbil. Nohy jsem mu obmotal kolem pasu a přitáhl si ho více k sobě. Rukama jsem mu zajel na ramena, kde se mi konečně podařilo mu sundat sako, aspoň trochu. Také jsem se ho chtěl dotýkat, to mi přece nemohl vyčítat. On se ale jen tiše zasmál, načež se jeho ruce zatoulaly ještě dál než jen na zadeček. Tiše jsem vyjekl, když prsty poškádlil můj vstup. "T-tady?" Kuňknu. Odtáhne se ode mě a zahledí se mi do očí. "Vadí ti to?" Zeptá se hlasem podmaněným vzrušením. Zahledím se mu do očí, ale pohledem ihned uhnu. nechci, aby to viděl. Oči mi přetékaly city. Láskou. Něhou. Touhou. I přes to, jak byl vzrušený, na mě hleděl. Jeho prostě nešlo nemilovat. Opět jsem k němu vzhlédl a místo odpovědi si ho přitáhl do polibku. "S tebou nikdy." Zašeptám pak. Ano, s ním se klidně vydám do samotných pekel. Co je oproti tomu sex v kanceláři, kde nás může každý nachytat, že? Odtáhl se ode mě a pohladil mě po tváři. Na rtech mu hrál vlídný úsměv. Poté mi ale ke rtům přistrčil dva prsty. "Nasliň je." Řekne tiše. Zahledím se na prsty a pak na něj. Otevřu ústa a prsty si nechám do úst zasunout. Lehce jej poškádlím zoubky, ale pak začnu poslušně sát a nepřestávám se mu přitom dívat do očí. Dech se mu zadrhne a já si pro sebe zapíši malé vítězství. Přece jen ho umím vyvést z míry, to mě více než těší. "Stačí." Zachraptí pak a prsty mi z úst vytáhne. Neodpustím si ještě malé poškádlení jazykem, přičemž mi v očích vesele zajiskří. Ušklíbne se a jednou rukou mě obejme kolem pasu, přičemž si se mnou opět sedne na křeslo. Trochu roztáhne nohy, aby se dostal k mému zadečku. Políbí mě a prsty do mě pronikne. Jsem uvolněný. Není důvod se bát. Věřím mu. Díky mé uvolněnosti to jde dobře a po chvíli ze mě prsty vyndá. Sám mu rozepnu poklopec u kalhot a pracně mu je trochu shrnu, abych mohl jeho penis vysvobodit ven. Prsty jsem kolem něj obmotal a prvně jen lehce promnul. Poté jsem si ale naslinil vlastní prsty a těmi přejel přes vlhký žalud, abych jej trochu navlhčil. Nějak jsem tušil, že bez gelu to pro mě, pro nás oba, bude o něco těžší. Ale já na to byl připraven. Kdybych věděl, že ředitelem firmy je Matt, vzal bych si sebou nějaký gel, heh. "Šikulka, to stačí." Zašeptá pak a ještě mě políbí. Opět si mě vysadí na stůl a já se trochu položil, přičemž jsem se lokty zapřel o stůl a roztáhl od sebe nohy, aby měl ke mně lepší přístup. Pohladil mě po bocích, ale poté jsem již jeho špičku ucítil na svém vchodu. Přivřel jsem oči a nedočkavě jsem očekával, až ho ucítím uvnitř sebe. Jenže místo toho se stalo něco jiného. "Pane, je tu zástupce firmy Knox a spol., pan Stix. Prý s vámi potřebuje akutně mluvit. Omlouvám se, nemohla jsem ho zadržet, už je na cestě k vám." Ozve se z telefonu na stole nějaká paní. Zaseknu se a Matt rovněž. Z úst vypustí takové nadávky, až vykulím oči. "Rychle, zalez pod stůl." Pobídne mě a pracně své vzrušení napěchuje do kalhot, které si opět pořádně oblékne a zapne. Já neváhal a ihned sem pod stůl zalezl. Vlastní vzrušení mi tepalo  toužilo po jeho doteku. Tiše jsem zaklel. Sakra...měl by si tu platit lepší ochranku. Mé věci schoval někam do jiné místnosti a posadil se za stůl. Bylo to jen tak tak, protože v další chvíli už na dveře netrpělivě klepal ten muž. "Dále." Štěkne Matt, až sebou cuknu. Oh, nechtěl bych, aby se mnou jednal takto. Dovnitř kdosi vejde a spěšně se představí. Zní naštvaně. Slyším, jak se na druhé straně stolu odsune kolečkové křeslo, ale pro teď mě zaujalo něco jiného. Jazykem jsem si přejel přes rty a zahleděl se na Mattův napěchovaný rozkrok. Napadlo mě něco, za co mě asi Matt pak ukřižuje, ale teď mi to bylo tak trochu jedno. Klekl jsem si a ruce umístil na jeho kolena. Trochu sebou cukl. Jel jsem s nimi výš po jeho stehnech, až jsem se dostal k jeho rozkroku, přes který jsem prsty přejel, načež jsem ven začal dolovat jeho vzrušený penis. To se mi kupodivu povedlo vcelku rychle a Matt od sebe více roztáhl nohy. To mě muselo přivést k otázce, jestli na to byl zvyklý nebo jestli to bylo automatické. Ne, dost. Nebudu nad tím přemýšlet. 
Měl jsem štěstí, že pod stolem bylo více místa, takže jsem se k němu rty bez problémů dostal. Jazykem jsem přejel po celé jeho délce, abych ho trochu navnadil. Zrovna něco říkal a hlas se mu zadrhl v krku. Možná bych se měl začít bát toho, co přijde pak. Ne že bych se bál. Spíše jsem se těšil. Věděl jsem, že on mi neublíží a navíc...to jistě bude moc pěkný trest. Nakonec jsem ho ale pojal do úst a začal kouřit. Musel jsem si dávat pozor na hlavu. Asi by bylo divné, kdyby se najednou zpod stolu ozval nějaký divný zvuk. Poté jsem si ale v ústech nechal jen vršek a jazykem poškádlil jeho špičku. Měl výdrž, to ne že ne. Trochu jsem poslouchal, co si povídají. Jednalo se jen o nějaké věci ohledně nějaké nabídky, kterou Matt nepřijal či co. Netrvalo dlouho, než ten chlápek odešel a nezapomněl za sebou prásknout dveřmi. Chvíli se nic nedělo a já Matta přestal kouřit. On se odtáhl a zahleděl se na mě. Nevinně jsem se usmál. Prstem mi ukázal, ať vylezu. Znejistěl jsem, ale i tak jsem vylezl. Pohladil mě po tváři a palcem mi přejel přes rty. Avšak než jsem se nadál, otočil mě k sobě zády a položil na stůl, až jsem jen hekl. Plácl mě přes zadek a já tiše vyjekl. "Co to..?" Heknu jen. "Myslím, že jsi s tím počítal, ne?" Sykne, ale nezní naštvaně. Spíše...pobaveně. Aspoň doufám. Opět v sobě ucítím jeho prsty a snad automaticky od sebe více roztáhnu nohy. On však pak prsty vyndá a než se naději, pronikne do mě. Tiše syknu a na moment zatnu svaly. Konejšivě mě pohladí po zádech. "Ššš, hodný kluk.." Zašeptá a já polknu, přičemž se opět pomalu uvolňuji. Netrvá dlouho, než se ve mně začne pohybovat. Prvně to pro mě není moc příjemné. Přece jen by se mi nějaká ta lubrikace hodila. Avšak pak, když se více uvolním, si to začnu užívat a čelem se opřu o stůl. Ale ani to mi nedopřeje. Nečekaně ze mě vyklouzne a já nespokojeně zakňučím. On si mě k sobě ale otočí čelem a opět do mě prudce pronikne, až hlasitěji zasténám. Jen doufám, že ten chlápek stále nestojí za dveřmi. Nohy mu obtočím kolem pasu a boky mu vycházím vstříc. Přitáhne si mě do polibku, který mu více než ochotně oplatím a prsty jedné ruky mu vpletu do vlasů. Tohoto se asi nikdy nenabažím. Ne s ním. 
Netrvalo dlouho, než jsem vyvrcholil. On mi k tomu dopomohl rukou. Stáhl jsem se kolem něj, díky čemuž se brzy udělal i on. Do mě. Až po odeznění vzrušení mi došlo, že to nebyl nejlepší nápad. Vyklouzl ze mě a k mému nepochopení se začal vysvlékat. "He?" Uteče mi jen. "Jdeme se vysprchovat." Mrkne na mě a vezme mě do náruče. Jen stáhnu půlky k sobě, aby ze mě nic neuniklo. Nerad bych mu to tu zašpinil. Donesl mě do sousedící místnosti, kde k mému překvapení byla koupelna. Ušklíbl jsem se. "Ještě řekni, že tu máš místnost na spaní a už.." Jeho výraz mi odpoví na vše. "Skvělé, takže tu i spíš?" Zasměju se, když mě strčí pod sprchu. "Nerad bývám doma. Je to tam moc velké a jsem tam sám." Ušklíbne se pak. Chvíli mlčím, ale poté se mu zahledím do očí. "Rád ti budu u tebe dělat společnost, když budeš chtít." Zamumlám a pohledem uhnu. Cítím na sobě jeho pohled. Avšak pak si mě k sobě přivine a lehce mě líbne do vlasů. "Budu moc rád." Zamumlá a mně se na rtech objeví úsměv. Podívám se k Mattovi domů, to je...skvělé! 
Po chvíli jsme ze sprchy vylezli a oblékli se. I když to prvně vypadalo, že to ze sebe zase svlékneme. Naštěstí jsme své touhy překonali. "Tak...podepiš mi tu prosím smlouvu, v klidu si ji pročti, ať víš, do čeho vlastně jdeš. Neberu tě na plný úvazek, ale jen na dohodu. Vím, že pak budeš muset zase studovat. Ale věř, že na ty dva měsíce tě pořádně zaměstnám." Mrkne na mě a mě kdesi uvnitř zatrne. Zaměstná...to slibuje hodně věcí. 

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat