Kapitola 13.

3.1K 273 10
                                    

Tak jo, kašlu na učení a tady máte další díl. Přece jen se potřebuji trochu odreagovat a psaní je na to ideální. :D Komentář či vote potěší a přeji příjemné počtení. ♥

"Matte, pomiluješ se se mnou?" 
Tak zněla otázka, kterou jsem před chvílí vypustit z úst. Otázka, která způsobila, že se Mattovi rozšířily zorničky a mírně pootevřel rty. Otázka, nad kterou jsem přemýšlel pár hodin, než jsem byl vůbec schopen ji vypustit z úst. 
Chvíli bylo ticho a já si říkal, jestli jsem neudělal chybu, že jsem se na to vůbec zeptal. Avšak pak jsem pocítil Mattovy rty na těch svých a spokojeně jsem se do polibku zapojil. Rukama se opíral o postel, aby mě nezalehl. Já měl své ruce položeny na jeho bocích a schválně jsem do nich občas zatnul nehty. "Myslíš to vážně?" Zeptá se po chvíli a zahledí se mi do očí. Zakoukám se do těch jeho průzračně modrých očí. Nemusím hádat. Vůbec. "Ano." Vydechnu jen a sám si ho přitáhnu do polibku. Ano, chci, aby zrovna on měl mé poprvé. Protože jeho miluji. Nebudu si ty city odpírat. Cítím to tak...a tak to prostě je. Vím, že to nezměním, ale říkat mu to nebudu. Nevím, jak by reagoval. Prostě počkám. Stejně ho už víckrát neuvidím a...a dost. Teď o tom opravdu nechci přemýšlet. Teď chci jen a pouze vnímat jeho doteky, jeho polibky. Čehož se také dočkám. Jedna jeho ruka se po chvíli ocitne na mém boku a putuje níže, až k zadečku, který promne. Spokojeně vydechnu a trochu se zavrtím. Abych nezaostával pozadu, prsty zaháknu za lem ručníku a ten mu v mžiku oka sundám. Takže ihned na sobě mohu pocítit jeho již vzrušené mužství. Lehce si skousnu ret. "Ale noták, tohle není fér." Zamumlá nespokojeně, ale poté zahákne prsty za mé tričko a to se v mžiku oka ocitne dole. To samé kalhoty se spodním prádlem. Uculil jsem se a chtěl ho opět políbit, ale on se místo toho natáhl k nočnímu stolku, odkud vytáhl lubrikant. Tázavě jsem povytáhl obočí. "Hmm?" Zamručím. Uculí se na mě jako neviňátko. "To...jen kdyby náhodou." Poví a začne rozdělávat obal. Úplně nový gel. No, věřím mu. Trochu si jej vymáčkne na prsty a rozetře. Pak se na mě ale zadívá. Už už otevírá ústa, ale já zavrtím hlavou. "Jen do toho." Pobídnu ho. Tuším, na co se chtěl vyptávat. Jestli to myslím vážně, jestli mi to stačí a bla bla. Já to prostě chtěl. On se jen lehce pousměje a prsty přitlačí na můj vstup. Přivřu oči...ale nebolí to. Proto se uvolním a nechávám jej, aby mě dostatečně roztáhl. Já se v tom nevyznám, proto nechávám vše na něm. Aspoň co se přípravy týče. Nedalo by se říci, že jsem se při přípravě cítil nějak úžasně, aspoň ne ze začátku. Až po chvíli mnou projel záchvěv rozkoše a já tiše zasténal. Narazil na mou prostatu. Na jeho rtech jsem spatřil spokojený úsměv. Můj sten ho vyprovokoval k prudší reakci. Rty se přisál na můj krk, kde jsem po chvíli pocítil jeho zuby. Tiše jsem sykl, ale nebylo to, že by se mi to nelíbilo. Ba naopak. Líbilo a moc.  Moc se s tím nepáral. Byl stejně nedočkavý jako já. Ano, sice jsem se trochu bál, ale jemu jsem věřil. Ještě chvíli se mi věnoval prsty, než jsem na svém vstupu pocítil jeho vlhký žalud. Skousl jsem si spodní ret a zadíval se mu do očí, co byly ve stejné úrovni jako ty mé. "Jsi si jistý?" Zeptá se mě ještě jednou. Ihned přikývnu. Neváhám, není proč. Jsem si jistý. 
Ještě chvíli mi do očí hledí, ale pak s úsměvem přikývne a zatlačí. Není to takové, jaké se většinou píše na internetu. Vlastně to vůbec nebolí. I když je to ze začátku trochu nepříjemné, takové...no, prostě je to nezvyk. Po chvíli se v mně ale ocitne celý a já tiše vydechnu. Je to zvláštní. Pro mě ano. Chvíli setrvává, ale pak se trochu vysune a opět přirazí. Do zad mu zatnu nehty a sám proti němu přirazím. Jeho přírazy se stanou pravidelnější, rychlejší. Když opět narazí na mou prostatu, tiše zasténám. Dobrá, je to skvělé. Myslím, že se můžu zařadit mezi ty, kdo mají jejich první sex krásný. Aby také ne, když je to s...milovanou osobou. 
Celé to trvalo dlouho. Tiše jsem pod ním sténal, vycházel mu boky vstříc. Až po nějaké době jsem vyvrcholil a on téměř vzápětí. Vydýchával jsem se. Cítil jsem se skvěle. Můj...první sex. Byl jsem rád, že on byl můj první a ne nikdo jiný. Následovala sprcha, do které mě donesl. Poté jsme se k sobě ještě nějaký čas tulili, než jsem usnul. Byl jsem nadmíru spokojený, uvolněný. Snad nikdy jsem se necítil lépe. Věděl jsem, že jeho jsem miloval. U mého ex přítele to bylo jiné. Jeho jsem nemiloval, jen jsem ho měl rád. Ehm, asi rád.  Ale Matt? To bylo o něčem jiném. Nechápu, kde se to vzalo, když byl o x let starší, ale bylo to tak. Možná tím, jak se choval? ? Jaký byl? Jak se o mě staral? To možná bylo ono. 
Ráno bylo také krásné. Probudily mě jeho polibky na mou tvář. Ale pak přišlo to horší. Loučení. Odjížděl domů. Chtělo se mi plakat, ale před ním jsem nemohl. Přišel by na to, co k němu cítím, a to jsem nemohl dovolit. Proto jsem se s ním rozloučil jen polibkem. 
Nedal mi nic. Ani email, ani číslo, nic. Mrzelo mě to. Strašně. Moc. Další den jsem zůstal ležet v posteli, nic jsem nedělal. Jen ležel a tiše plakal. Matt zmizel z mého života stejně tak, jako se objevil. Znenadání. To bylo ono. Až další den jsem z postele vylezl. Šel jsem na pláž, kde jsem potkal tu partičku lidí. Jen oni mi pomáhali na to nemyslet. Přes den. Večery jsem strávil přemýšlením nad ním, nad Mattem. Nad tím, jak se mě dotýkal. Jak mě líbal a laskal. Vzpomínky byly to jediné, co mi zbylo. Trpěl jsem. Doslova. Ještě více než předtím. Láska byla ošemetná věc a když o ni člověk přišel, nemohl dělat nic. Naše dovolená skončila a my jeli domů. 14 dní u moře. 10 dní s někým, koho jsem miloval. Bylo to smutné? Ano. Bylo to dokonalé? ... Ano. A já si nemohl pomoci. Cestou jsem vůbec nevnímal. Na rtech mi pohrával lehký úsměv, jak jsem vzpomínal. 
Doma jsem jen zalezl do pokoje a ležel. Přemýšlel. Dlouho. Jen občas jsem si došel na záchod. Nejedl jsem, nepil. Nešlo to, ani jsem vlastně neměl chuť. Až pak jsem si vzpomněl. Firma. Říkal přece, že jejich šéf hledá nového asistenta. Možná bych to mohl zkusit. Sice nemám dostudovanou školu, ale možná by mě mohli přiřadit jinam. To poznání mi ihned vlilo krev do žil. Prudce jsem vstal a zamířil do sprchy, kde jsem se osprchoval. Ano, zajdu tam. Třeba ho zase potkám. Třeba...třeba ho budu moci zase vidět. Třeba se dočkám. 

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat