Kapitola 17.

3K 245 15
                                    

Zdravím, zde přináším další díl Savior. Komentář či vote potěší a přeji příjemné počtení. ♥

Po nějaké další hodině jsem se ocitl doma. Culil jsem se jako měsíček, ale ono to prostě jinak nešlo. Máma se hned začala vyptávat, jak to šlo, ale vše, co řekla mi šlo jedním uchem dovnitř a druhým ven. Zase jsem myslel na Matta. Vlastně jsem nedělal snad ani nic jiného. Jo, prostě jsem ho miloval. 
Doma jsem zalezl do koupelny, zamkl se a napustil si vanu plnou vody, do které jsem přidal vonný olejíček. Chtěl jsem vonět a mít hebkou kůži, až se mě bude zase Matt dotýkat. Skousl jsem si ret a pomalu se před zrcadlem vysvlékal. Nespouštěl jsem ze sebe zrak. Prohlížel jsem se. Prohlížel jsem si své tělo, které jsem dříve kvůli bývalému nenáviděl. Jak já sebou opovrhoval. Ale teď tu byl Matt...a já díky němu své tělo miloval. No...miloval, to nebylo ono, ale smířil jsem se s ním. Měl jsem ho rád. Už jsem se nechtěl měnit, protože Matt mě měl rád takového, jaký jsem byl teď. Takového mě přijal. Ve vaně jsem nakonec strávil něco přes hodinu. Vždy, když mi voda přišla studená, trochu vody jsem vypustil a poté si přitočil teplou. Jednoduché. Možná i z toho důvodu jsem vypadal jako rak, když jsem vylezl z vody. Osušil jsem se a jen v ručníku přešel do svého pokoje, kde jsem se začal přehrabovat ve skříni a na postel létaly různé kusy oblečení. Mohl jsem být jen rád, že jsem toho neměl zase tolik, jinak bych u výběru oblečení strávil x hodin jako nějaká ženská. Dříve jsem to nechápal, ale teď už mi to smysl vcelku dávalo. Každý přece chce vypadat dobře, když má jít ven s někým, koho má rád. Nebo, jako v mém případě, miluje. 
Matt dorazil přesně na sedmou, jak slíbil. Já již byl připraven. Na sobě jsem měl béžové, upnuté kalhoty a k tomu šedý svetr. Bylo to jednoduché a zároveň elegantní. Matt měl na sobě něco v obdobném stylu, jen s tím rozdílem, že on byl celý v černé. Svetr obepínal jeho svalnatou postavu a já měl hned chuť prsty vniknout pod tu přebytečnou látku a dotýkat se jeho holé kůže. Na to si ale bohužel musím počkat, až budeme u něj doma. Mámě jsem zamával, když jsem si všiml, jak na nás kouká. Nasedl jsem k Mattovi do auta a jeli jsme kamsi do neznáma. 
Vzal mě do francouzské restaurace. Již jsme tu měli zamluvený stůl, jen pro dva. V těch jídlech jsem se nevyznal, proto jsem nechal Matta, ať mi vybere, co uzná za vhodné. Nelitoval jsem, bylo to dobré. Celou dobu jsme volně konverzovali a - kupodivu - bez nějakých sexuálních narážek. K němu jsme se vydali po nějakých dvou hodinách. Venku už bylo šero a já byl naprosto spokojený. Nedočkavě jsem se zavrtěl, když jsme zastavili v jedné čtvrti města. Bylo to význačné tím, že tu bydleli ti bohatší. Mezi které Matt patřil. Matt zajel do garáže u jednoho bílého domku s tmavou střechou. Vystoupili jsme a já se hned zarazil. Byli tu dvě motorky. Tázavě jsem se na něj podíval, ale on se jen uculil a vedl mě dál do domu. Následoval jsem ho a nepřestával se rozhlížet kolem. Bylo to tu prostorné. Chodba malovaná ve světlých barvách, po jedné straně se táhl botník, po druhé naopak skříň na kabáty a podobné oblečení. Matt mě dovedl do ložnice, co byla sladěna s hnědo-béžové barvě. "Také mám tyto barvy u sebe v pokoji!" Řeknu překvapeně. Ložnice je prostorná. Má tu skříň na oblečení, knihovničku a další obvyklé věci, ale nejvíce mě zaujme mohutná postel s pravděpodobně dřevěnou konstrukcí. Povlečení má světlé, jen polštáře jsou v hnědé barvě. Koutky úst mi pobaveně zacukají. Perfekcionista. Než jsem se nadál, popadl mě do náruče a do postele doslova hodil. Vyjekl jsem, ale pak jsem se zasmál a natáhl k němu ruce. Svalil se ke mně a ihned mě políbil. Polibek jsem mu oplácel, ale on po chvíli k mé smůle přestal. "Prvně jdeme do vany. Jdi to prosím připravit, můžeš použít tu modrou pěnu. Voda po ní je opravdu modrá." Zašeptá mi do ucha a kamsi odejde. Já se zvednu a zamířím do koupelny. Nespokojeně zafuním, když si uvědomím, jak to tu má pěkné. Musí být fajn se ráchat v té obří vaně. Začal jsem do ní napouštět vodu a přidal i pěnu. Vysvlékl jsem se a když byla voda napuštěná, vlezl jsem dovnitř. Netrvalo dlouho, než přišel i Matt. V jedné ruce měl dvě sklenky a ve druhé otevřený šampus. Vysvlékl se a já ho doslova hltal pohledem. Vlezl si ke mně...no, spíše za mě. Opřel jsem se o jeho holou hruď a do ruky si nechal vložit sklenku s nažloutlou tekutinou. Přiťukli jsme si a jen si mlčky užívali přítomnost jeden druhého. Bylo to pohodové. Nic neřešit, o nic se nestrachovat...jen odpočívat. 
Z vany si mě Matt odnesl do postele skoro jako nějakou princeznu. Tiše jsem se zasmál a natáhl k němu ruce. Ulehl ke mně a na nočním stolku nahmátl ovladač. Zapnul televizi, co byla zadělána do stěny naproti posteli. Pustili jsme si nějakou komedii. Matt to pak ale na chvíli zastavil a s mrknutím vstal. Nechápavě jsem za ním hleděl, když odcházel, ale řekl jsem si, že jde asi pro nějaké občerstvení. Vstal jsem a přešel ke skříni s knihami. Prohlížel jsem si jednotlivé tituly a když jsem spatřil jeden, co mě zaujal, vytáhl jsem jej a knihou listoval. Cosi vypadlo na zem a já se sehnul. Byla to fotka. Prvně jsem ji chtěl jen vrátit zpět, ale když jsem uviděl, co to je, zarazil jsem se a na fotku hleděl. Z kuchyně jsem zaslechl Mattův hlas, co se mě ptal, jestli si dám ještě šampus. Fotku jsem uschoval do knihy a tu vrátil zpět na své místo. "Ano, dám si!" Křiknu na něj zpět, i když mírně přiskrčeným hlasem. Zalezl jsem zpět do postele a zachumlal se do peřiny. Z hlavy jsem nemohl dostat ten výjev. Znamenala ta fotka něco? Asi ano, když ji má uloženou. 
Byl tam Matt. Matt ve slušivém obleku, černém, pod kterým byla vidět bílá košile. Měl černého motýlka a v očích tvrdý výraz. A vedle něj byla žena v lehoučce růžovém kostýmku. Šťastně se usmívala a s Mattem měla propletené prsty na rukou. 

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat