Zdravím, zde konečně po dlouhé době přináším další díl Savior. Snad se bude líbit. Přeji příjemné počtení. ♥
Matt mě povalil na postel a já jen jen koukal do těch jeho průzračně modrých očí. Jak sakra někdo může mít takovou barvu očí? Ehm...myslím, že teď bych se měl ale soustředit na něco jiného. To už ale pocítím ruce na svých bocích. Než se naději, rukama mi vklouzne pod tričko a to vyhrne až ke krku. Zvednu ruce, aby mi mohl tričko sundat. Tričko mi více vyhrne, ale než se naději, kolem mých zápěstí tričko sváže a já vyheknu. "C-co?!" Vyjeknu a napnu se. Konejšivě mě pohladí po tváři. "Věř mi." Řekne jen a zahledí se mi do očí. Polknu a skoro zhypnotizovaně přikývnu. Věřit mu? Ano...jemu ano. I kdyby mě to mělo dovést do pekel.
Sklonil se ke mně a jemně mě políbil. Ihned jsem mu více než ochotně vyšel vstříc. On ale k mé nevoli polibek ukončil a já nespokojeně zakňučím. Tiše se zasměje a rty mi přejede po krku. Nakloním hlavu na stranu, aby měl k mému krku lepší přístup. "Víš...dneska jsi zlobil." Šeptne mi do ucha. "Nechával jsi mě žárlit." Dodá pak a já překvapeně zamrkám. Než se ale stihnu zeptat, co tím myslí, mezi zuby mi stiskne ušní lalůček a já tiše, spokojeně vydechnu. Dobrá, tohle si nechám líbit. Opět se rty přemístí na můj krk. Následně se jemnými polibky přemísťuje níž a níž. Překvapeně zamrkám, když pod klíční kostí ucítím tlak. Značkuje si mě? Zase? Musím se v duchu usmát. Jako by ten barevný krk nestačil. Ne že by mi to vadilo, naopak. Přijdu si...chtěný. Krásně mě přitom hřeje na hrudi. Ovšem i tyto myšlenky přeruší jeho další činy, kdy přes mou levou bradavku přejede jazykem. Napnu se. Nikdy jsem si nemyslel, že by dotek na bradavkách mohl být tak příjemný, ale jak se zdá, mé tělo je jiného názoru. Bradavce se začne intenzivně věnovat a já zavřu oči, abych to mohl vnímat ještě více. K mojí smůle i bradavku po chvíli opustí. "Noták!" Zaúpím a zavrtím se. Ruce mám sice svázané nad hlavou, ale aspoň že hýbat se mohu. On mě ale uchytí za boky a se širokým úsměvem se na mě zadívá. "Vydrž.." Zamumlá jen. Vydržet...jak mám tohle ale vydržet?! Vždyť to nejde!
On mě ale naštěstí nenechá dlouho trpět. Jemnými, malými polibky si tvoří cestu až k podbřišku, kde mi opět zanechá další značku. Uchytí mě za jednu nohu a tu pokrčí. Následně se rty přemístí na vnitřní stranu stehna, blíže u kolene. Už mi regulérně stojí. Ale...není se čemu divit. Jeho doteky jsou na to prostě až moc úžasné a vzrušující. Dalšími polibky si vytváří cestu až k mému klínu. Chvěji se nedočkavostí. Ale...on ho přeskočí a opět mě začne rty laskat jen na podbřišku! "Mattíku.." Zakňučím, téměř zoufale. Zvedne ke mně pohled, ve kterém se zračí pobavené jiskřičky. Poté se ale konečně dočkám. Na svém penisu pocítím první dotek a spokojením se zachvěji. "Ano.." Vydechnu a pohodlně se uvelebím. Netušil jsem, že má Matt rád svazování. Tedy, pokud se tak dá vzít to, jak mi svázal ruce tričkem, heh. Rukou na mém penisu začne v mučivě pomalém tempu pohybovat a já tiše zasténám. Chci se ho také dotýkat, ale ta nynější bezmoc je jakým si způsobem také vzrušující. A to dost. Mé další vnitřní dohady přeruší dotek na přecitlivělém žaludu, což ze mě vyloudí další sten. Hlavu zabořím do polštáře a jen se zahledím na bělostný strop. Pokud si vzpomínám, nikdy jsem to neprožíval až tak intenzivně. No, možná proto, že to já byl více ten, kdo tohle dělal. Bývalý na to moc nebyl. Ale ten je pryč. Teď tu mám svého Mattíka. Ehh, svého..? Asi...asi by mi nevadilo, kdyby byl můj.
V tu chvíli ale šokovaně vydechnu a zvednu hlavu s doširoka rozšířenýma očima. Hlavu ale ihned zase do polštáře zabořím a skousnu si ret, abych nebyl moc hlasitý. Důvod mé reakce byl jeho jazyk, co přejel po celé délce mého penisu. "M-matte.." Zmůžu se jen. Víc ani nejde. Jen se lehce uchechtne, načež mě začne brát do úst. Pokud tahle bude pokračovat, vím, že moc dlouho nevydržím. Přece jen na to nejsem zvyklý, ale vůbec. I tak se jím ale nechávám laskat. Teď mě ty svázané ruce opravdu štvou. Přijde mi, že se díky jeho laskání dostávám až kamsi do jiné dimenze. Avšak v tu nejlepší chvíli...přestane. Nechápavě otevřu oči, ale to už na svých rtech pocítím ty jeho. Uvolní mi ruce a ty mu obmotám kolem těla, načež mu polibek začnu oplácet. Dlaní mi přejede po boku, od úrovně pupíku až po zadek, který promne a ruku na něm nechá. Pro třetí osobu by to asi musel být hodně zajímavý pohled. Dvě tak rozdílná těla, proplétající se v posteli, navzájem se laskajíc a sténajíc.
Ocitl jsem se nad ním. Bral jsem to jako takovou malou výhru. Spokojeně jsem se usmál a stejně jako on předtím, i já si nyní polibky tvořil cestu dolů. Na vzrušením postavené bradavky jsem ho jen lehce políbil. Nějak matně jsem si vzpomínal, jak říkal, že na nich moc citlivý není. On byl citlivý jinde. Proto jsem se rty přisál až na místečko pod pupíkem a lehce jej kousl. Překvapeně, možná i trochu šokovaně, vyjekl a propnul se v bocích. Ano...tady byl citlivý on. Zanechal jsem mu zde malou značku, načež jsem se přesunul opět o něco níže, až k jeho podbřišku. Zde jsem mu akorát přejel nehty. Měl tu citlivější kůži, takže také výhoda pro mě. Až pak jsem se posunul ještě níže a před očima se mi tyčil jeho vzrušený penis. Já neváhal. Nechtěl jsem ho trápit. No...možná jindy. Teď jsem byl až moc vzrušený na to, abych to ještě zdržoval. A zdálo se, že on je na tom stejně jako já. Prsty jsem ho obemkl u kořene a začal si jej zasouvat do úst. Prsty jedné ruky mi zabořil do vlasů a začal se jimi lehce probírat. Přimhouřil jsem oči, čekaje, že si začne určovat tempo, ale nic takového nepřišlo. Asi jsem za to byl rád. Následně jsem ho ale začal již kouřit. Chtěl jsem ho slyšet sténat, chtěl jsem, aby se mu to líbilo. A podle všeho také líbilo. "Andy, už budu.." Varuje mě po chvíli. Na jeho varování nedbám, jen si ho zasunu více do krku. Vytřeští oči. "Sakra, jak hluboko ještě...můžeš?!" Vydechne. Pak již ale netrvá dlouho, než na jazyku pocítím jeho sperma. Odměnou mi je jeho krásný, procítěný sten. Až mi zarezonoval v uších. Dokonalost. Ještě jsem mu věnoval polibek na citlivou špičku, než jsem se od něj odtáhl a svalil se vedle něj na postel. Čekal jsem, že se na mě vykašle a půjde spát, ale on se místo toho vyhoupl nade mě a chtivě mě políbit. Další věc, co mě u něj překvapila. Nečekal jsem, že mě políbí poté, co se mi udělal do úst. On se místo toho ale opět přesune až k mému klínu a bez okolků mě rovněž začne kouřit. "Matte, nemusíš.." Stihnu ještě říci, ale on na to nedbá, jen pokračuje. Laská mě svým jazýčkem, prsty pečuje o zbytek. Proto ani u mě netrvá dlouho, než vyvrcholím. Byl jsem již notně rozdrážděn z předtím.
Ulehne vedle mě a prsty mě začne hladit po holém bříšku. Po vzpamatování se k němu otočím pohled a usměju se. "Děkuji, bylo to krásné." Špitnu. Ano, bylo to úžasné. Usměje se na mě a líbne na špičku nosu. Přitulím se k němu. Obejme mě a přehodí přes nás deku. "Dobrou.." Zašeptá. "Krásně se vyspi." Oplatím mu. Po nějaké době zaznamenám jeho klidný dech. Já spát nemohu, nejde to. Srdce mi buší, stále musím přemýšlet. Až po notné době začnu zabírat. Mé oči se konečně klíží. Avšak pak je doširoka otevřu. Došlo mi to až teď. Ta bariéra uvnitř mě, kterou jsem si tak pečlivě střežil, se již úplně celá rozpadla.
ČTEŠ
Savior
RomanceDovolená. Čas na odreagování, zábavu a užívání. Jenže když se člověk den předtím rozejde se svou druhou polovičkou, i krásná, jasná obloha se ihned zatáhne a svět potemní. Ne vždy ale zůstane obloha navždy zatažená. Někdy se možná objeví někdo, d...