Hoofdstuk 10

479 24 5
                                    

Pov Anouk

"Je ziet er goed uit Harry" zeg ik nog maar een keer. Onzeker zit hij nog weer wat aan zijn haar en trekt hij zijn shirt nog is recht. De hele dag is hij al onzeker en ik denk ook bang. Na die tweet kwamen er miljoenen reacties, vooral van fans. Het werd ook nog is erger toen het in het nieuws kwam. Ik hoop voor hem dat Fleur komt, het liefst zou ik met hem mee gaan. Dan als Fleur niet op komt dagen dan is hij er niet helemaal alleen. Harry was alleen niet van plan om mij mee te nemen. 

"Het komt echt wel goed Harry" moedigt Nieke hem aan. Ik knik ter bevestiging. Als Fleur hem ook leuk vind en hem ook een kans wil geven dan weet ik zeker dat het goed komt. Al lijkt het mij ook wel eng, een tweet van een wereldberoemd iemand die jou wil ontmoeten en het dan ook nog eens in het nieuws komt. Ik weet niet of ik zelf wel op zou komen dagen. Ik kijk op de klok en kijk Harry aan, half tien had hij toch afgesproken?

"Harry je had toch om half tien afgesproken?"

"Als ze komt ja" Hij klinkt weer onzeker, ik zie aan hem dat hij twijfelt. Twijfelt of hij wel moet gaan. 

"Niet zo negatief Harry, maar dan moet je nu wel gaan" Nieke opent de deur en zo aardig als ik ben duw ik Harry de deur uit. Nu moet hij wel gaan. Eigenlijk wil ik hem nu volgen om zeker te weten dat hij naar de afgesproken plek gaat maar dit is iets wat hij alleen moet doen. Het is misschien wat snel om te daten met een ander helemaal omdat zijn ex er zomaar vandoor is gegaan. Ik snap niet hoe je dat iemand aan kunt doen of hoe je dan überhaupt nog met jezelf kan leven. Vertrekken zonder je vriendin en vriend iets te zeggen. Ik hoop echt voor Harry dat het dit keer wel goed afloopt. 

"Succes Harry!" Schreeuw ik nog net voordat ik de deur dicht gooi. Nieke loopt naar boven en ik ga naar de keuken. Ik heb zin aan wat drinken. In de keuken staat Niall hij doorzoekt alle kastjes, waarschijnlijk opzoek naar wat te eten.Ik pak een glas en vul het met water, ik open nog een kastje en pak er een zak chips uit.  

"Zocht je deze?" Vraag ik aan Niall terwijl hij een heel kastje al overhoop heeft gehaald. Ik zwaai rustig met de zak voor zijn hoofd. Hij kijkt op en wil gelijk naar de zak grijpen maar ik ben sneller, het glas zet ik snel op het aanrecht en ren met de zak chips naar de woonkamer, gewoon om aardig te zijn voor Niall.

"Please Anouk geef mij die zak!" schreeuwt Niall als hij mij achterna rent. Ik schud mijn hoofd en maak nog om de bank en de tafel, gewoon nog een keer een rondje. Zayn zit op de bank en kijkt ons raar aan. Louis die lacht alleen maar, hij lacht zo hard dat hij bijna van de bank af valt. Voor ik het weet is Niall sneller en heeft hij zijn armen om mij heen geslagen.

"Nu heb ik je!" Zegt hij blij. Ik probeer mijn arm nog zo ver mogelijk te strekken, zodat hij de zak nog niet kan pakken.

Louis komt er aan gesprint en pakt mij ook vast maar nu wordt de zak geplet. Met een glimlach loopt hij weer weg, verbaasd kijk ik hem aan. Wat zal er toch in zijn hoofd omgaan? Echt hoe werken zijn hersenen, al die leuke grappen of domme acties van hem. Niall zal wel door hebben gehad dat ik afgeleid was want hij loopt trots weg met de zak chips. Ik schud lachend mijn hoofd en loop nog weer naar de keuken waar ik mijn glas pak. Ik neem een slok en laat mij tussen Zayn en Niall op de bank zakken. De jongens kijken voetbal, meestal kijk ik wel mee. Het is niet dat ik een groot voetbal fan ben maar ik vind het ook niet vervelend om mee te kijken. Niall opent de zak chips en zo snel als ik kan grijp ik er een aantal uit de zak. Niall kijkt mij boos aan maar ik glimlach alleen maar. 

"Dat je veel eet betekend nog niet dat je ook alles alleen mag op eten" zeg ik terwijl ik nog een poging waag om zijn chips op te eten. Dit keer is hij sneller en haalt hij de zak snel bij mij vandaan. Misschien als hij weer afgeleid is dat ik er nog wat kan pakken maar ik ben bang dat hij de zak nu heel goed in de gaten gaat houden. 

"Misschien moet ik dan maar mijn eigen zak gaan halen in de supermarkt" Mijn glas zet ik op de tafel en sta op. Zayn grijpt nog snel mijn hand en probeert mij terug de bank op te krijgen. Ik verlies mijn balans en land bovenop Zayn en Niall. Daarbij plet ik de hele zak chips. 

"En bedankt Zayn, nu moet je haar wel laten gaan zodat ze meer eten kan kopen" Niall pakt de zak en gooit de inhoud oven Zayn en mij heen. Opstaan lukt mij alleen niet, ik heb de chips overal zitten en Zayn heeft zijn armen strak om mij heen geslagen. 

"Je kunt ook met mij mee gaan?" Ik kijk Zayn aan maar hij schud zijn hoofd. "Prima maar laat mij dan wel gaan, dan kan Niall ondertussen zijn rotzooi opruimen" Ik pak een klein handje vol met chips kruimels en gooi ze richting Niall. Alleen als hij gaat stofzuigen zal ik naar de supermarkt gaan om meer eten te halen. We hebben ook wel weer wat nodig want we zijn met veel mensen hier, maar niet alleen dat Niall en Loren eten zo ongelofelijk veel dat het niet bij te houden is. We gaan zo'n beetje dagelijks naar de supermarkt en dan nog komen we wel eens te kort. Als Zayn mij eindelijk los laat sta ik zo snel mogelijk op en loop naar de gang waar de stofzuiger staat. Ik sleep hem mee naar de woonkamer waar ik hem voor Niall neer zet. Ik pak mijn tas uit de keuken en loop dan langs Niall richting de voordeur. 

"Succes!" zeg ik met een knipoog voordat ik weg ga en lach in mijzelf. Ik ben benieuwd of het straks ook echt opgeruimd zal zijn. Al verwacht ik dat ze voetbal blijven kijken en dat wedstrijd ineens mega interessant was en dat hij het daardoor helemaal 'vergeten' is. Ik ben niet van plan de troep op te ruimen want het was niet mijn schuld, hij gooide expres de inhoud van de zak over Zayn en mij heen. 

----------------------------------------------

Ge-update hoofdstuk! 

Hier is dan hoofdstuk 10, ik heb nu niet een of ander lang verhaal dat ik hier neer kan zetten, maar vote vooral even haha ;p

MIDNIGHT MEMORIES!!

The one who stole my heartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu