hoofdstuk 16

382 17 5
                                    

Pov Anouk

"Kom op meiden zullen we een ijsje gaan halen?" stel ik nogal enthousiast voor, terwijl ik naar buiten kijk. Loren is de eerst die op staat en naar de gang loopt.

"Komen jullie nog?" Zegt ze dan terwijl ze met een grote glimlach in de deur opening staat te wachten. Ik glimlach en loop naar haar toe, het is namelijk super mooi weer buiten en ik heb echt zin in een ijsje.

"Wacht even ik moet mijn zonnebril nog hebben" zeg ik en ren naar boven. Als ik boven ben open ik de slaapkamer deur en kijk ik de kamer rond. Opzoek naar mijn zonnebril. Het is namelijk al weer een tijdje terug dat ik die voor het laatst op had.

Als ik dan eindelijk mijn zonnebril ergens tussen alle spullen heb gevonden ren ik met mijn zonnebril in mijn hand naar beneden.

"We kunnen gaan!" schreeuw ik en maak een sprintje naar de deur. Rosa heeft de deur al open en stapt naar buiten, ik volg haar. Ik wordt weer gevolgd door Loren, Nieke en Danielle.

"Waar gaan we eigenlijk een ijsje halen?" vraagt Danielle

"Ik heb eigenlijk geen idee we kunnen vast wel ergens een ijsje kopen" Antwoord ik eerlijk, ik had er echt even niet meer aan gedacht ik wou gewoon zo graag een ijsje dat ik zo even niet weet waar we het kunnen halen. Er is vast wel een ijswinkel open met een leuk terrasje waar we even kunnen gaan zitten.

"Daar kunnen we misschien wel gaan zitten" Zegt Rosa wanneer we naar 10 minuten lopen in het Centrum van Londen zijn aangekomen.

We volgen Rosa en nemen plaats op het terras, natuurlijk wel aan een tafel in de zon.

"Zal ik anders even de ijsjes gaan halen?" stelt Loren voor.

"Is goed"

Iedereen verteld de smaken aan Loren waarna ze het ijs winkeltje binnen loopt. Al snel komt ze terug met twee eisjes in haar handen, waarvan ze er één aan Rosa geeft en de ander aan Danielle.

"De rest komt er aan, ik kon ze niet allemaal tegelijk vasthouden" Zegt ze en draait zich om de winkel in waarna ze weer met twee ijsjes terug komt, dit keer geeft ze er één aan mij en één aan Nieke.

"Dankje Loren" zeg ik terwijl ze mij het ijsje geeft en glimlach even naar haar.

"Nu alleen mijn eigen ijsje nog" zegt ze en huppelt dit keer de winkel in. Iedereen begint te lachen om de manier waarop ze de winkel binnen huppelt.

Pov Fleur

Samen met Jasmine loop ik door het Centrum van Londen. Ik heb al een aantal dingen gekocht, een jurkje, een paar slippers en een kort broekje. Heerlijk voor de zomer.

We lopen door een straat als we langs een ijswinkel lopen. Ik stop even en kijk dan nog een keer goed, zijn het Loren, Danielle, Anouk en Nieke die daar zitten?

"Wacht even" zeg ik en pak Jasmine bij haar arm vast. Jasmine draait zich om en kijkt mij aan met een blik van waarom?

"Kijk, volgens mij zijn dat Loren, Danielle, Anouk en Nieke" zeg ik terwijl ik hun richting op wijs, ik weet het wijzen is niet netjes maar toch doe ik het. Ze zullen nu ook wel door hebben dat ik naar ze wijs want Anouk kijkt nu onze kant op.

"Laten we naar ze toe gaan" Zeg ik enthousiast en sleur Jasmine mee aan haar arm die ik nog steeds niet los had gelaten. Ik begin wat harder te lopen als we dichterbij zijn.

"Hee" zegt ik als ik bij hun sta

"Hee Fleur" zegt Anouk als eerste en neemt daarna nog een lik van haar ijsje.

"Hoe gaat het er mee Fleur? We hebben je al sinds dat we uiteten zijn geweest niet meer gezien"

"Goed hoor, ik heb Harry daarna ook niet meer gezien"

"Wij zien de jongens ook niet veel meer hoor, ze zijn veel aan het repeteren voor hun nieuwe tour" zegt Loren dan.

"Wil je ook een ijsje Fleur?" vraagt Jasmine die een klein tikje op mijn schouder geeft waardoor mijn blik op haar gevestigd is.

"Ja is goed" Zeg ik dan want natuurlijk heb ik zin in ijs!

Ik ga bij de meiden aan tafel zitten terwijl Jasmine naar binnen loopt om een ijsje te halen, ik hoef haar natuurlijk niet te zeggen welke smaak ik wil dat weet ze wel. Ik heb altijd de zelfde smaken, omdat ik gewoon zeker weet dat ik die lekker vind.

"Kom je anders vanavond ook?" vraagt Danielle dan

"Tuurlijk, wat is er vanavond dan?"

"We hebben iets leuks georganiseerd" antwoordt Danielle op mijn vraag

"Eigenlijk was het Anouk die het heeft georganiseerd" Vult Nieke haar aan.

"Ik vind het goed, lijkt me super leuk!"

"Zorg dat je er bent rond 6 uur goed?" zegt Anouk. Ik knik naar haar en zie dat Jasmine er aan komt lopen met twee ijsjes in haar hand waarvan ze er één aan mij geeft.

----------------------------------------------

Hoofdstuk 16! Comment/vote/follow? :)

The one who stole my heartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu