Pov Loren
* 1 week later
Met tranen in mijn ogen schrik ik wakker. Niall draait zich gelijk om en ik zie aan hem dat hij bezorgd kijkt.
"Wat is er babe?" zegt hij terwijl hij een hand op mijn schouder plaatst. Ik denk weer terug aan die droom die ik net had, waardoor er nog een paar tranen over mijn wangen lopen.
"I-Ik had een nachtmerrie" krijg ik er met moeite uit.
"Het komt wel goed, ik ben bij je" zegt hij en kust mij op mijn voorhoofd. Ik glimlach even. Alles aan Niall is perfect. Hij is lief, beschermend en zijn lach is zo schattig.
Ik ga weer liggen en sluit mijn ogen, hopend dat ik nog een paar uurtjes kan slapen.
-
"Wakker worden, babe" hoor ik terwijl ik een kusje op mijn voorhoofd voel.
"Hoe laat is het?" vraag ik terwijl ik wat rechterop ga zitten en nog moet wennen aan het licht.
"7 uur maar we moeten ons echt gaan aankleden, de jongens en ik moeten een vliegtuig halen, weet je nog?" ik knik, op het moment kan ik echt niks zeggen, dat was dus ook waar mijn nachtmerrie over ging. Dat ik Niall voorgoed zou kwijt raken, dat ik hem nooit meer kan knuffelen, nooit meer zijn glimlach zou zien. Nooit meer wakker zou worden naast hem.
Niall had gisteravond al zijn koffer in gepakt. En ook nog heel netjes ook, ik daar in tegen zou alles wat ik denk nodig te hebben er zo in gooien. Ik zou het toch wel weer overhoop halen als ik wat nodig zou hebben.
Ik sta op uit bed en loop naar de kleding kast waar ik mijn favoriete skinny jeans pak en een shirtje. In de badkamer aangekomen leg ik de kleding op de grond en doe de deur op slot.
"Mag ik er ook nog in?" vraagt Niall terwijl hij een paar keer op de deur klopt. Ik open de deur en laat Niall binnen.
"Sorry"
"Is niet erg babe" zegt hij en geeft mij snel een kus. Ik kijk toe hoe hij zijn haren doet en zijn tanden poetst. Levenloos staar ik voor me uit. Ik ga hem zo erg missen in die tijd dat hij weg is.
ik kleed me langzaam om en zie Niall staren. Ik glimlach even naar hem en hij glimlacht terug. Hij komt naar mij toegelopen en trekt mij stevig tegen hem aan. Zo stevig dat er echt geen papiertje meer tussen zou kunnen. ik sla mijn armen om zijn middel heen en leg mijn hoofd op zijn borst.
Ik kan er niks aan doen maar ik begin te snikken. Ik weet niet wat ik moet zonder hem.
"I-ik g-ga je missen" krijg ik er tot mijn eigen verbazing nog uit.
"Ik beloof je ik kom zo snel mogelijk terug" ik kijk hem met betraande ogen aan en zeg helemaal niks, hij kijkt mij aan met een glimlach en probeert mij gerust te stellen.
"ik hou van je" zegt hij en kust mij op mijn lippen. Mijn handen bevinden zich nu in zijn haren en ik geniet van het moment. Niall tilt mij voorzichtig op en ik sla mijn benen om zijn middel heen. Hij loopt langzaam richting het bed en legt mij op het bed neer.
Hij komt boven mij hangen, met zijn armen leunt hij op het bed en kust mij weer. De kus is vol passie, net zoals elke keer dat hij mij kust. Ik ga met mijn handen door zijn haren en trek hem wat dichter tegen mij aan.
Ik laat hem even een seconde los om op adem te komen en kus hem dan weer. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen aan en ik twijfel geen seconde en open mijn mond.
Zijn handen bevinden zich op mijn heupen, maar glijden langzamerhand steeds wat verder omhoog.
-
We zitten in de auto naar het vliegveld. We proberen allemaal zo vrolijk mogelijk te doen. Louis en Harry zingen keihard mee met een liedje. Maar dan wel zo vals mogelijk zodat wij moeten lachen. En ik moet zeggen het werkt ook nog eens.
Niall begint vrolijk mee te doen, en we beginnen allemaal te lachen. Ondanks dat je jongens zo toch echt weg moeten, kunnen we nu nog wel even vrolijk doen toch?
Liam begint rare bewegingen te maken wat op dansen moet lijken en dan doen we allemaal mee. De muziek in de auto wordt harder gezet en iedereen zingt mee en doet nogal idioot, ik zelf ook maar ja, soms kan ik ook best idoot zijn.
Zeg nou zelf wie gaat er zwemmen in de regen of staat er midden in de nacht op omdat ze honger heeft, ik dus.
De auto stopt omdat we zijn aangekomen bij het vliegveld. De jongens stappen al snel uit en halen hun koffers uit de auto. Het is nu dan echt zo ver, we moeten zo naar binnen lopen en dan gaan de jongens weg. We hebben ook maar heel even de tijd om afscheid te nemen.
Niall pakt mijn hand en knijpt er even in. Met zijn koffer achter zich aan lopen we naar binnen door de draaideuren.
Als we binnen staan worden we gelukkig nog niet opgemerkt door fans. Bewaking is er gelukkig genoeg mocht het een gaos worden. Niall zet zijn koffer neer en begint mij te knuffelen.
"ik hou van je" verluister ik tegen zijn borst aan. Hij houdt mij stevig vast en ik hem ook, eigenlijk niet van plan hem nog ooit los te laten.
"We moeten nu echt gaan jongens" zegt paul die al ongeduldig staat te wachten op de jongens.
"Ik kom zo snel mogelijk weer terug, en ik beloof ik je ik probeer je elke dag te bellen" ik knik en even verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Niall knijpt een keer in mijn wang en laat mij dan los. Hij pak een koffer en draait zich om. Ze zijn er klaar voor om weg te gaan. ik zwaai nog een keer naar de jongens en besef me dat als ze achter de poortjes zijn ze voorlopig nog niet weer komen.
---------------------------------------
hier is dan hoofdsuk 27, de jongens gaan weg op tour :)
AAAHHHH 5sos GAAAT OP TOUR IN UK EN EUROPE!!! ZOOOOOOOOO BLIJ!!
vote/comment/follow?
JE LEEST
The one who stole my heart
FanfictionLoren lijkt het 'perfecte' leven te hebben, ze is de vriendin van Niall de beroemde jongen van One Direction. Samen met haar beste vriendin woont Loren in een appartement in Londen. Maar wat gebeurd er als haar beste vriendin vertrekt? Ze heeft nog...