Pov Danielle
"Louis kom je nou nog?" zeg ik terwijl ik stuiterend voor de deur sta te wachten totdat Louis eindelijk de badkamer uit komt. We hebben besloten vandaag maar weer wat leuks te gaan doen.
We gaan naar een groot waterpark of zwembad. Het heeft in ieder geval veel glijbanen. We hopen dat er niet te veel fans op komen dagen maar we gaan in ieder geval zo veel mogelijk lol maken.
"Ik kom er aan ik moet alleen nog mijn haar doen"
"Louis je hoeft je haar niet te doen we gaan naar een zwembad" en ik begin te lachen. Jongens kunnen soms net zoals meisjes zijn, niet eerder de deur uit gaan dan dat je haar goed zit.
"Lach je me nou uit?" hoor ik van de andere kant, ik begin nog harder te lachen. Want ja ik lach hem uit en ik vind het leuk.
De deur vliegt open en Louis springt op mij af. Ik beland op de grond en hij ligt boven op mij. Hij begint mij te kietelen, iets waar ik dus totaal niet tegen kan, en dat weet hij. Soms is het niet handig als een jongen alles maar dan ook echt alles van je weet, zoals mijn zwakke plek, kietelen.
"Louis stop!" schreeuw ik, maar hij luistert niet en gaat rustig door, hij heeft de grootste lol, terwijl ik het ook niet meer kan uithouden van het lachen. Echt waarom moet hij mij nou altijd gaan kietelen.
"Had je mij maar niet uit moeten lachen.." zegt hij terwijl zijn glimlach alleen maar groter wordt.
Zonder dat we het door hebben is de deur open en staat Liam in de deur opening.
"Gaan jullie nog mee of stoor ik jullie nu?"
Louis draait zijn hoofd om en kijkt Liam aan, ik sta zo snel op als ik kan en loop langs Liam de deur uit. Weg rennen voordat Louis mij weer begint te kietelen. Liam begint ook te lachen, omdat hij het wel gewend is van ons. Hij doet zelfs wel is mee.
"Liam, ik had haar gewoon te pakken en nu is ze weg!" hoor ik Louis nep boos schreeuwen naar Liam terwijl ik zo snel mogelijk de trap af ren naar beneden.
Ik storm de woonkamer binnen door de deur met een klap open te gooien waardoor ik gelijk de aandacht van iedereen heb. Ze kijken mij al niet meer raar aan omdat ze weten dat Louis en ik soms van die rare spelletjes en moment hebben.
"Zit Louis je weer achterna?" vraagt Rosa. Ik knik en ren snel door naar de keuken waar ik me probeer te verstoppen voordat Louis mij achterna komt. Ik ga ergens in de keuken zitten en wacht tot Louis mij komt halen.
"Boe!" ik schrik op als ik dat hoor en zie Louis achter mij staan. Hoe kan hij nou ineens achter mij staan?
"Hoe kom jij nou weer hier?" zeg ik als ik weer een beetje bijgekomen ben van de schrik. Louis staat nog steeds te lachen om mijn reactie.
"Jij.."
"En ik.." en verder komt hij niet omdat hij zo hard moet lachen, was het dan echt zo grappig.
"Louis stop met lachen" zeg ik en geef hem zachtjes een duw in zijn zij.
"Laten we maar gaan" stelt Zayn voor, ik weet dat hij niet van zwemmen houdt en dat hij het ook niet echt kan maar hij gaat wel mee.
-
Als we in het zwembad zijn rennen we allemaal naar de kleedhokjes, er zijn er genoeg vrij, dus wij meiden nemen er allemaal lekker 1 apart.
"He! Wij willen ons ook nog kunnen omkleden!" schreeuwt Harry terwijl hij bij een van de hokjes op de deur bonkt.
"Er zijn er nog genoeg!" schreeuwt Fleur en begint te lachen, Harry houdt op met het bonken op de deur en lijkt zich erbij neer gelegd te hebben. Wat zullen die mensen hier wel niet denken. Wat een idioten zijn dat, beetje bonken op de deuren en schreeuwen. Tja zo zijn wij nu eenmaal een stel idioten. Louis en Harry zijn samen waarschijnlijk wel de grootse idioten. Ookal kom ik ook wel een beetje in de buurt.
Ik trek snel mijn bikini aan en prop al mijn kleren in de tas en loop rustig het hokje uit. Na een paar minuten voel ik twee armen om mij heen.
"Je was al snel klaar met omkleden" zegt Louis dan. Ik had al door dat hij het was, ik herkende zijn greep. Hoe hij mij vaker vast pakt, zijn armen die hij om mij heen slaat elke keer weer. Het voet beschermend.
Ik draai me naar hem om en leg mijn handen in zijn nek en kijk hem diep in zijn mooie ogen aan. De ogen waarop ik al vanaf de eerste dag verliefd ben, ik zou er nog steeds in kunnen verdrinken. Louis glimlacht en plaatst een kusje op mijn voorhoofd wat mij doet glimlachen.
Zachtjes druk ik mijn lippen op die van hem, Louis heeft zijn handen op mijn heupen. Ik geniet van het moment. Ik weet het we staan te zoenen in een zwembad, maar wat maakt het uit. Ik voel Louis zijn tong op mijn lip, ik open mijn mond een beetje en voel gelijk zijn tong.
"Genieten jullie ervan?" schreeuwt Harry dan. Waardoor hij echt totaal het moment verpest.
"Ja, Harry bedankt voor het verpesten" zeg ik en lach even. De rest zou er zo ook wel aankomen. Wat zijn jongens dan eigenlijk snel, wij waren toch veel eerder in de hokjes dan hun en Louis en Harry staan hier al.
"Waarom duurt het zo lang?" schreeuw Louis en bonkt op een van de deuren. Samen staan ze nu tegen wat deuren aan te bonken, en ik kan alleen maar lachen wat een idioten zijn het toch.
Als de deur waar Harry op staat de bonken ineens open gaat zien we dat het niet iemand is die bij onze 'groep' hoort. Het is een moeder die met haar dochtertje gaat zwemmen. Louis en ik beginnen keihard te lachen terwijl Harry helemaal rood aanloopt.
"euhh.. sorry.." stamelt hij terwijl hij zijn hand door zijn haar haalt. De vrouw reageert niet en loopt geïrriteerd door naar binnen. Louis begint nog harder te lachen en valt bijna om van het lachen.
Liam, Fleur, Niall en Loren komen ondertussen ook de hokjes uitgelopen en kijken ons raar aan. Ze zullen alles wel hebben gehoord, maar ik denk niet helemaal begrepen hebben wat hier allemaal aan de hand is.
-
"Louis nee! Niet doen straks is het water super koud!" schreeuw ik terwijl Louis mij over zijn schouder gooit en richting het zwembad rent, of eigenlijk wat sneller loopt want met rennen kunnen we vallen. Ik ben blij dat hij dan met dit soort dingen wel verstandig is.
Louis stopt bij de zwembad rand en gooit mij zo in het water. Met een klap kom ik op het water terecht. Maar gelukkig doet het geen pijn.
"Louis!" schreeuw ik als ik proestend boven water kom. Hij staat te lachen. Ik klim snel op de kant en als Louis even niet op let, duw ik hem het water in.
"Laten we van de glijbaan af gaan!" schreeuwt Anouk terwijl ze al enthousiast naar de trappen toe rent om als eerste van de glijbaan af te gaan. Niall, Loren, Fleur en Harry rennen al enthousiast achter haar aan.
------------------------------------------
hier is dan hoofdstuk 26, aangezien ik vakantie heb kan ik weer lekker veel schrijven. er komen dus vaker updates :)
hebben jullie mijn nieuwe boek al gezien? het heet "finding you" het is een Louis fanfictie :)
vote/comment/follow?
JE LEEST
The one who stole my heart
FanfictionLoren lijkt het 'perfecte' leven te hebben, ze is de vriendin van Niall de beroemde jongen van One Direction. Samen met haar beste vriendin woont Loren in een appartement in Londen. Maar wat gebeurd er als haar beste vriendin vertrekt? Ze heeft nog...