Pov Nieke
Lachend sta ik voor de deur, omdat ik de sleutel ben vergeten. Ik druk op de deurbel terwijl ik rustig afwacht tot dat iemand de deur open doet. Het gebeurt mij wel vaker dat ik de sleutel vergeet, dit is dan ook de reden waarom ik lachend voor de deur sta. Zayn is de gene die de deur open doet en mij glimlachend aan kijkt.
"Sleutel vergeten?" Zegt hij op een manier als of het heel normaal is, het begint namelijk ook wel redelijk normaal te worden.
"Ja" zeg ik en lach terwijl ik naar binnen stap. "Ik heb nog wat te eten mee genomen"
Automatisch loop ik de woonkamer in en laat me daar op de bank zakken terwijl ik mijn tas nog vast heb. Het is hier op dit moment echt rustig, Niall en Zayn zitten met hun telefoon, Liam zit met de afstandsbediening in zijn hand te zappen en Louis staart verveeld voor zich uit en de meiden die zie ik niet in de woonkamer.
"Waar zijn de meiden?" Vraag ik dan in de hoop antwoordt te krijgen.
"Boven" zegt Liam die zijn blik even op mij richt maar dan gelijk weer op de tv. Net op dat moment vliegt de deur open en kijkt iedereen die op dat moment in de woonkamer is richting de deur.
"Ik zei toch dat ik net de deurbel hoorde" zegt Anouk terwijl ze naar mij wijst.
"Klopt, ik ben er en was de sleutel weer is vergeten dus ik moest wel aanbellen"
"Hebben we trouwens nog iets leuks gepland voor vandaag?" Zeg Loren terwijl ze op de grond gaat zitten.
"Geen idee" antwoord Rosa
"Ik heb wel een idee" zeg ik terwijl ik in mijn tas naar dat ene papiertje zoek, iemand gaf het aan mij onderweg hierheen.
"Kijk, er is kermis hier in Londen misschien kunnen we hier wel heen gaan" zeg ik terwijl ik het papiertje in de lucht hou.
"Ik ga mee!" Zegt Anouk gelijk.
"Op naar de Kermis" zeg Loren terwijl ze met moeite op staat van de grond. Iedereen volgt daarna haar voorbeeld en we lopen de voordeur uit en stappen in de auto, eigenlijk auto's.
Ik zit in de auto met Anouk, Zayn en Harry. De rest zit in de andere auto.
"Kunnen we Fleur ook nog ophalen? Die vind het denk ik ook wel leuk om mee te gaan" zegt Harry dan.
*10 minuten later
Eindelijk zijn we dan op de kermis, het ging even mis met het ophalen van Fleur, Zayn wist de weg niet en Harry lette helemaal niet op terwijl de rest ons belde met de vraag waar we bleven.
"Kom laten we in de draaimolen gaan" verkondigd Louis blij.
"Ik ga mee" zegt Fleur dan gelijk en samen rennen ze naar de draaimolen waar ze in de korte rij gaan staan voor een kaartje.
Lachend staat we toe te kijken hoe Fleur en Louis lol hebben in een draaimolen.
"Hoe krijgen ze het voor elkaar om het zo leuk te hebben in een draaimolen" zegt Danielle dan.
"Ik weet wel hoe" zegt Loren dan en gaat ook in de rij staan voor een kaartje.
"Ik ga ook mee" schreeuwt Niall dan en gaat achter Loren aan de draaimolen in. Blijkbaar kunnen we dus lol hebben in een draaimolen.
"Ach waarom ook niet" zeg ik dan en ga ook voor een kaartje, Zayn, Anouk, Rosa en Danielle volgen mij daarna ook.
"Ga je ook mee Liam?" Vraag Rosa terwijl ze twee kaartjes in haar hand heeft en eentje aan Liam wil geven.
"Vooruit dan maar" als het rondje van Louis en Fleur afgelopen is rennen we allemaal naar een plek in de draaimolen. Louis en Fleur kopen nog snel een kaartje en nemen nog net plaats voordat de draaimolen begint te draaien.
Je kunt dus wel lol hebben in een draaimolen. Lachend kijkt iedereen elkaar aan en probeert iedereen zo gek mogelijk te doen, Louis rijdt in een auto terwijl ik op een paard zit.
Mensen staren ons ondertussen allemaal aan, er zijn ook wat mensen die foto's maken, waarschijnlijk omdat we bekend zijn en het niet vaak voorkomt dat 'volwassenen' in een draaimolen zitten, al wil ik niet zeggen dat wij echt volwassen zijn. Bij die gedachte glimlach ik even en geniet van het moment in de draaimolen.
___________________________
Hier dan hoofdstuk 18 het duurde even want ik had echt geen inspiratie dus ik hoop dat dit wat is :)
Van don't let me go komt ook snel weer een update, ben bijna klaar met een nieuw hoofdstuk van dat boek.
Ook heb ik nog een rol voor in het verhaal, als je de rol krijgt kom je voorlopig nog niet in het verhaal. Maar ik weer nog niet precies wanneer.
Wil je auditie doen? Laat dan een comment achter met de volgende info;
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Hobby's:
En nog wat persoonlijke info als je nog iets bijzonders weet :)
JE LEEST
The one who stole my heart
FanfictionLoren lijkt het 'perfecte' leven te hebben, ze is de vriendin van Niall de beroemde jongen van One Direction. Samen met haar beste vriendin woont Loren in een appartement in Londen. Maar wat gebeurd er als haar beste vriendin vertrekt? Ze heeft nog...