Hoofdstuk 29

215 18 1
                                    

Pov Nieke

"Hey meiden" zeg ik als ik de woonkamer in kom lopen. Ik kom hier nog steeds heel vaak en ze kijken ook niet raar op als ik dan binnen kom lopen. ze zitten met zn allen op de bank. Anouk zit met haar laptop opschoot en is wat aan het intypen.

"Wat doen jullie" vraag ik nieuwsgierig als ik op de bank plaats neem.

"We waren van plan een livestream te doen" zeg Danielle en pakt haar telefoon erbij.

"Tweet jij dan ook even dat we een livestream doen?" Vraagt Anouk terwijl ze haar Laptop op tafel zet. Ik knik en pak mijn telefoon er bij en ga naar de twitter aplicatie waar ik begint te typen dat we zo een livestream gaan doen.

"Wat gaan we eigenlijk in de livestream doen?"

"Daar hadden we nog niet echt over na gedacht, maar misschien wat dingen vertellen over wat wij doen en mensen hebben altijd vragen dus we kunnen er vast wel wat beantwoorden" zegt Rosa en legt haar telefoon aan kant, ik knik. Een live stream is leuk. De jongens deden dat ook altijd.

-

Als we klaar zijn met de livestream, van zo'n twintig minuten sluit Anouk haar laptop af en zitten we allemaal een beetje verveeld op de bank.

"Wat kunnen we nu gaan doen.." Zucht Anouk terwijl ze verveeld voor zich uit staart. Ik haal mijn schouders op maar dat zal ze wel niet gezien hebben.

"Aangezien we het huis voor ons alleen hebben, kunnen we wel gaan zwemmen en feesten hier in huis" stelt Danielle voor, Danielle ook altijd met haar gekke en leuke ideeën.

"Wie het eerste in het zwembad is" schreeuw ik als ik naar boven naar de logeerkamer ren waar altijd wat spullen van mij staan, om mijn bikini aan te doen. Ik wordt al snel gevolgd door de rest van de meiden. Met een enorme snelheid kleedt ik me om en ren met mijn handdoek naar beneden. Als ik buiten sta zie ik dat nog niemand buiten is, dat betekend dus dat ik de eerste ben! Tevreden leg ik mijn handdoek op een stoel neer en loop op m'n gemak naar het zwembad.

Ik hoor iemand langs mij heen rennen en gelijk daarna hoor ik een plons. Ik kijk naar het zwembad en zie dan Loren al in het zwembad ligt.

"Ik ben de eerste!" Schreeuwt ze vrolijk terwijl ze met haar armen in de lucht aan het zwaaien is.

"Je bent niet helemaal goed" grap ik en spring ook met een klein aanloopje het zwembad in.

"Je weet toch dat ik van zwemmen hou, ik moest wel de eerste zijn" zegt ze en neemt een duik onderwater en zwemt naar de andere kant. De andere meiden komen er rustig aanlopen en gooien de handdoeken over de stoelen heen en lopen richting de rand van het zwembad.

Pov Loren

Iedereen is ondertussen het zwembad uit en ik ben van plan te gaan douchen. "Ik ga douchen" schreeuw ik nog naar de meiden en loop door naar boven. Ik pak uit de kast een van de shirtjes van Niall en druk hem even tegen mijn neus aan en neem zijn geur in mij op, ik mis heb echt al, maar gelukkig zorgen de meiden voor een goeie afleiding. Ik loop naar de badkamer waar ik als eerste de douche aan zet en dan m'n bikini uit doe, zo voorkom ik het probleem dat ik onder een koude douche stap en dan sta te gillen. Ik stap onder de douche en de warme stralen lopen over mijn lichaam en ik geniet er even van.

Na zo'n tien minuten gedouchte te hebben draai ik de douche uit en droog mijzelf af waarna ik Niall zijn shirt aantrek en borstel mijn haren, die ik daarna in een hoge paardenstaart bind. Ik loop naar onze slaapkamer waar ik vannacht toch echt weer alleen in moet slapen. De tweede nacht alleen, ik mis zijn armen om mij heen, de warmte naast mij in bed. Zijn glimlach als hij ziet dat ik wakker ben.

And speaking of the devil, mijn laptop begint geluid te maken, het is het bekende 'iemand belt mij op skype' geluidje. Ik maak een sprintje naar mijn laptop en ga er mee op het bed zitten. Ik druk op "answer" en een vrolijke Niall verschijnt in het beeld.

"Hee Babe" zegt hij en bij het woordje Babe maakt mijn hart even een sprongetje elke keer als hij dat zegt voel ik me echt gelukkig.

"He Nialler" antwoordt ik met een grote glimlach van oor tot oor op mijn gezicht.

"Wat was je aan het doen? Ik had je al een keer eerder gebeld" zegt hij en kijkt mij vragend aan.

"Douchen" antwoordt ik kortaf, en misschien iets botter dan dat het had moeten zijn. Niall knikt en begint dan te vertellen over zijn dag en dat hij over een uurtje de eerste show heeft.

".. en hoe was jouw dag?" Vraagt hij dan.

"Nou ik miste je, maar gelukkig heb ik de meiden nog en we hebben er een gezellige dag van gemaakt, we hebben een livestream gedaan en daarna zijn we gaan zwemmen"

"Ik mis jou ook Babe, maar ik moet nu echt gaan, nog wat voorbereidingen, spreek ik je morgen weer?" Vraagt hij terwijl hij via het scherm met puppy ogen aan kijkt. Ik knik, waarom zou ik ook nee zeggen, ik zie hem liever zo dan helemaal niet meer.

"..hou van je" versluisterd hij nog voordat hij wil afsluiten.

"Hou ook van jou" zeg ik nog snel voordat het gesprek beëindigd wordt. Hij laat mij stralen, elke keer weer als ik hem zie, zijn lach, zijn haar dat altijd zo sexy zit. Alles aan hem is gewoon perfect.

------------------------------------------

hier weer een hoofdstuk :) 

ik ga sws proberen kaartjes te krijgen vooor 5 sos ik wil er zo graag heen :) 

vote/comment/follow?

The one who stole my heartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu