Pov Nieke
"Zayn ga je mee joggen?" Zeg ik terwijl ik al omgekleed in de deur opening sta met mijn flesje water.
"Tuurlijk, wacht je even op mij dan kleed ik me om"
Ik knik en Zayn rent gelijk van de bank naar boven de trap op. Terwijl Zayn naar boven stormt komt Niall naar beneden lopen.
"Hi Niall"
"Hee Nieke, ga je hardlopen?"
"Ja ik wacht alleen nog even op Zayn, hij gaat mee"
"Leuk"
Hij loopt door terwijl mij gezicht gericht blijft op de trap, wachtend tot Zayn naar beneden komt.
"Zayn ben je al bijna klaar!!" Schreeuw ik naar boven.
"Ja ik kom er aan" en net op dat moment komt hij er aan lopen, hij heeft een van zijn favoriete shirtjes aan en een korte broek, meer een voetbalbroekje.
Zayn opent de deur en laat mij voorop. Ik mis het wel, dit deden we vaker alleen de laatste tijd veel minder. Zayn en ik zijn al heel lang vrienden en deden alles samen.
Na een tijdje wat rondjes gerend te hebben in het park zijn we het wel zat. Zayn begint te lopen en ik volg zijn voorbeeld.
"Zullen we even gaan zitten" stelt Zayn voor. Het is lekker zonnig en warm. Ik loop richting een boom waar de zon een beetje schijnt maar waar ook nog schaduw is.
"Is hier goed" zeg ik terwijl ik bij de boom sta met mijn armen en benen gespreid. Zayn lacht naar mij en schud even met zijn hoofd maar loopt dan toch naar mij toe.
"Het is lang geleden he dat we echt iets samen hebben gedaan" zegt Zayn terwijl hij mij aan kijkt.
"Klopt, ik mis het wel, weet je nog toen we samen kunstzinnig bezig waren?"
"Je bedoeld dat ik kunstzinnig bezig was"
"Ik was ook heel kunstzinnig bezig hoor" zeg ik nep beledigd en sla mij armen over elkaar.
*flashback
Ik ben bij Zayn, voor natuurlijk de zoveelste keer hij is mijn beste vriend hoe kan het dan ook anders.
"Kom we gaan wat leuks doen" begint hij terwijl wij op de bank zitten.
"Oké" zeg ik terwijl hij mijn hand pakt en voor mij uit loopt, ik weet niet wat hij van plan is maar veel dingen die we samen doen zijn echt leuk.
Zayn laat mij wachten terwijl hij van alles te voorschijn haalt. Verf, schilders doeken en alles wat daar maar mee te maken heeft.
"We gaan kunstzinnig bezig zijn" zegt hij dan terwijl hij trots met zijn verfbus in de hand staat.
"Maar ik ben helemaal niet kunstzinnig"
"Maakt niet uit je kunt het vast wel goed"
Zayn is ondertussen al bezig zijn doek die wit was is allang geen wit meer, ik pak een kleur en begin maar wat te maken.
Na een tijdje bezig te zijn geweest heb ik toch echt wat gemaakt, ik kijk nog naar Zayn die druk bezig is. Ik vergelijk zijn kunstwerk en dat van mij, natuurlijk vind ik wat hij heeft gemaakt veel mooier, want dat van mij is echt mislukt.
"Zo ik ben klaar" zegt Zayn terwijl hij zijn spuitbus aan de kant zet. Tevreden glimlacht hij naar zijn werk, dit doet hij wel vaker als hij trots is op zijn werk.
"En wat heb jij gemaakt" begint hij terwijl hij naar mijn 'kunstwerk' kijkt. Ik verwacht nu zo commentaar, maar tot mijn verbazing zegt hij nog niks.
"Wat is het? Een konijn?"
"Nee" zeg ik nep beledigd, ik heb mijn best gedaan maar ik ben even eerlijk en kritisch over mezelf het is gewoon mislukt.
*einde flashback
"Zullen we zo weer gaan? Niall zou zo wel willen eten en Danielle en Louis komen ook weer thuis" zegt Zayn als we weer zijn bijgekomen van het lachen. Ik knik alleen.
----------------------------------------------
Hier is dan hoofdstuk 14 met in dit hoofdstuk Nieke :)
Lees ook allemaal even don't let me go, ik ben begonnen aan deel 2 dus de proloog daarvan staat online :) vote ook even:) en vooral ook bij dit verhaal ik wil heeeeeeeel graag de 200 votes :)
JE LEEST
The one who stole my heart
FanfictionLoren lijkt het 'perfecte' leven te hebben, ze is de vriendin van Niall de beroemde jongen van One Direction. Samen met haar beste vriendin woont Loren in een appartement in Londen. Maar wat gebeurd er als haar beste vriendin vertrekt? Ze heeft nog...