*2 weken later
Pov Liam
"Lads come on, we moeten nu echt naar her vliegveld" deel ik ze mee. Niall is nog aan het ontbijten, Zayn is zijn haar aan het doen, Louis haalt grapjes uit met iedereen en Harry kijk nog gewoon rustig televisie alsof we nog niet weg moeten. Louis rent nu rond door de kamer, wat mij nu wel even irriteert, normaal is het best grappig maar nu moeten we gewoon weg. We gaan namelijk eerst nog naar een interview dicht bij huis en dan kunnen we eindelijk naar huis.
Na nog een 10 minuten de jongen gesmeekt en gepuched te hebben kreeg ik ze eindelijk mee. We zitten nu in het vliegtuig en hebben nog een paar uurtjes voordat we landen. Harry ligt te slapen, netzoals Zayn. Zayn slaapt dan ook het liefst de hele dag of in ieder geval zo veel mogelijk. Niall is ondertussen begonnen aan zijn middag eten, maar het kan dus ook zijn dat hij nog bezig is met zijn ontbijt. I'm not sure about it. Ik glimlach kort bij die gedachte en kijk uit het kleine vliegtuig raampje. Nog even en we zijn weer thuis. Een zucht verlaar mijn mond. Het is meer een zucht van opluchting. Tuurlijk touren is geweldig, het zien van de fans en doen wat ik het allerleukste vind, zingen. Maar ik ben blij als ik weer even thuis kan zijn samen met mijn vriendin, Rosa. Ik heb kaartjes geregeld voor een basketbal wedstrijd, het is namelijk al best wel weer lang geleden dat we daar samen heen zijn geweest.
-
Na een paar uur vliegen landen we dan eindelijk in Londen, maar echt rust hebben we nog niet want we moeten eerst nog naar een interview. Daarna kunnen we dan eindelijk met onze spullen naar huis toe en weer doen wat we willen voor een week dacht ik. Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak en loop samen met de jongens het vliegtuig uit, naar de auto die al voor ons klaar staat. We rennen als idioten naar de auto om de beste plek te hebben. Het is niet zo lang rijden naar de studio waar we moeten zijn voor het interview. Ik hoop ook dat het niet al te lang gaat duren want na zo vliegreis heb ik het ook wel een beetje gehad.
Pov Rosa
We zitten nog rustig op de bank als ineens de deur open vliegt. Ik kijk op en zie daar, Harry, Zayn, Louis en Liam. Ik sta gelijk op en ren naar Liam toe. Wat heb ik die jongen toch gemist. Hij omhelst mij gelijk en ik geniet van zijn armen die om mij heen geslagen zijn.
"Verassing!" Roept Louis blij terwijl hij een rondje door de woonkamer rent en dan boven op Danielle springt. "Au" zegt ze terwijl ze Louis van zich af probeert te drukken. Louis kan haast niet stoppen met lachen. Hij ligt zelfs zo in een deuk dat hij op de grond valt.
"Nu kunnen wij lachen" zegt Danielle en gaat bovenop hem zitten.
''Waar is Niall eigenlijk?'' Vraagt Anouk.
''Die is gelijk naar boven gelopen. Hij is nog steeds niet de oude Niall. Hij zit er nog steeds heel erg mee.'' Zegt Liam. Ik heb echt heel veel medelijden met Niall. Ook met Loren. Ze dacht dat hij niet meer van haar hield, maar hij kon niet met woorden omschrijven hoe groot zijn liefde is voor haar. Ik hoop dat het snel weer goed komt tussen die twee. Ze zijn allebei hunzelf niet meer.
''Rosa. Ben je er nog?'' Vraagt Liam die naast me komt zitten op de bank. Ik knik en ga tegen hem aan hangen.
''Ik maak me alleen zorgen om Niall en Loren. Ze zijn allebei zichzelf niet meer. Ik weet dat Loren heel veel van Niall houdt en andersom ook. Ik heb Loren pas horen zeggen dat ze wou dat ze Niall miste en dat ze hem terug wou.'' Zeg ik.
''Dat heb ik Niall ook al horen zeggen. Ze zijn echt helemaal niks zonder elkaar. We moeten er echt wat op verzinnen.'' Zegt Liam.
''Ik ga zo wel met Niall praten.'' Zeg ik. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik pak 2 glazen cola en een zak chips. Ik loop de trap op en loop naar Niall's kamer. Ik klop op de deur en wacht tot hij roept. Als hij heeft geroepen dat ik binnen mag komen doe ik onhandig de deur open en loop naar binnen. Ik zie een glimlach op zijn gezicht verschijnen. Ik geef hem een glas cola en de zak chips.
''Dank je Rosa.'' Zegt hij.
''geen probleem Niall. Maar ik ga gelijk over tot serieus ik weet dat je er liever niet over praat maar het moet toch echt Ni.'' Zeg ik. Ik hoop dat dit goed gaat komen.
''Ik wist dat dit zou komen, maar je hebt gelijk ik moet er over praten en wat aan doen. Ik moet met Loren gaan praten. Ik kan niet zonder haar. Ik ben niks zonder haar. Ze is mijn leven en omdat ik niet met woorden kon beschrijven hoeveel ik van haar hou dacht ze dat ik niet van haar hou. Ik kan niet zonder haar Rosa. Dat kan ik gewoon niet .'' Zegt Niall met tranen in zijn ogen.
"Waar is ze nu dan?" vraagt Niall terwijl hij wat tranen van zijn wangen afveegt. "Ik moet gewoon met haar praten" zegt hij. Ik kijk op mijn mobiel hoe laat het is omdat ik weet dat ze moet werken en volgens mij is ze nog steeds aan het werk.
"Ze is volgens mij nog aan het werk, ze heeft sinds kort een baantje" zeg ik dan en zie dat Niall mij verbaasd aankijkt. Waarschijnlijk omdat ze nu een soort van werkt. Wij schrokken eerst ook allemaal.
"Het komt echt allemaal wel goed Niall, ik weet het zeker.." begin ik. Hij kijkt op. "Ze sliep in jou trui, ze zocht een baan om afleiding te vinden, ze lag hier dagen lang op bed en deed niks anders meer, ze at zelfs niet eens meer, ze was haar zelf niet Niall, ze houd van je echt heel veel" Niall knikt en laat een korte glimlach zien, ik hoop echt dat hij mij gelooft en ik hoop vooral dat het weer goed komt tussen die twee.
-----------------------------------------------------------------
Hier dan eindelijk weer een hoofdstuk, woehoee. En ik heb gewoon 10K reads \(0.0)/
Lees ook mijn andere boeken, ik heb ook nog een one shots online staan en ik schrijf graag one shots, dus neem maar een kijkje op mijn profiel :)
JE LEEST
The one who stole my heart
FanfictionLoren lijkt het 'perfecte' leven te hebben, ze is de vriendin van Niall de beroemde jongen van One Direction. Samen met haar beste vriendin woont Loren in een appartement in Londen. Maar wat gebeurd er als haar beste vriendin vertrekt? Ze heeft nog...