Pov Anouk
"Staat alles nu al klaar?!" Schreeuw ik nog een keer door de tuin terwijl ik rondjes in de tuin loop, alles moet goed gaan vanavond. Ik heb het 'georganiseerd' en het moet dus goed gaan.
"Volgens mij komt alles wel goed" verluisterd Zayn in mijn oor en geeft mij dan een kus op mijn wang.
"Ik hoop het" en check nog een aantal dingen, drinken check, genoeg eten check, kampvuur check en muziek check. Tot nu toe lijkt alles goed te gaan, nu alleen nog wachten op Fleur die zo ook wel zou komen.
"Kan iemand even naar de deur gaan ik dacht dat ik de deurbel hoorde" zeg Louis.
"Waarom ga je zelf niet"
"Waarom wel?" Zegt hij en begint te lachen, tuurlijk, laat ook maar ik ga zelf wel, maar ik ben blijkbaar niet de enige die naar de deur loopt. Loren loopt voor mij richting de gang.
"Gaan we nu samen de deur open doen?" Zegt ze en glimlacht even.
"Het lijkt er wel op"
Louis had wel gelijk, wanneer de deur open is zien we Fleur in de deur opening staan, ze ziet er super uit ze heeft echt haar best gedaan, haar haren heeft ze opgestoken en ze heeft een super mooi jurkje aan met een spijker jasje.
"Leuk dat je er bent Fleur" zeg ik en geef haar een knuffel. Ze moet zicht wel op haar gemak voelen zo vaak hebben we haar nog niet gezien en ze is hier nog maar één keer eerder geweest.
"Ga je mee naar de tuin?"
"Tuurlijk" zegt Fleur en loopt achter ons aan de tuin in. Wanneer we buiten staan kijkt Fleur met open mond de tuin rond. Het is ook best schrikken, een grote tuin met een zwembad en jacuzzi en nu ook nog alles voor ons 'feest'.
"Jullie hebben een zwembad?" Vraagt ze dan verbaasd.
"Jep" zegt Harry en komt naast haar staan en plaatst een kus op haar hoofd.
"Zayn zet jij anders de muziek aan?" Vraagt Liam terwijl hij nog met wat blikjes drinken aan komt lopen, al lijkt het niet heel er goed te gaan. Één blikje valt op de grond, dat is nog niet zo'n probleem maar het blikje spat uit elkaar en de cola spuit er uit recht op Niall.
De cola druipt over Niall zijn gezicht en zijn shirt is nat.
Iedereen begint te lachen, en eigenlijk wacht ik af of Niall iets gaat zeggen maar dat doet hij niet.
"Niall, waarom doe je je shirt niet uit? Dan kan hij zo nog gewassen worden" vraagt Loren dan
"Ja, ja" zegt hij maar er gebeurd niks, dan zie ik aan zijn blik dat hij iets van plan is, hij heeft een 'gemene glimlach op zijn gezicht. En voordat iemand het ook maar door heeft ligt Liam op de grond en Niall boven op hem.
"Wat ben je van plan Niall?" Vraagt hij dan, niall zegt niks en schud alleen zijn haar uit, wat nog nat is van de cola.
"Dankje Niall" zegt Liam dan sarcastisch. Hij veegt met zijn handen wat druppels van zijn gezicht af en helpt zichzelf weer overeind.
"Zo gaat het dus wel vaker" zegt Louis dan met een grote glimlach op zijn gezicht, deze opmerking was gericht aan Fleur dat weet ik zeker want Louis kijkt haar aan. Fleur glimlacht even naar Louis en kijkt dan heel lief naar Harry.
Wat jammer dat ze nog steeds niet 'officieel' samen zijn, misschien komt daar vanavond nog wel verandering in.
Pov Danielle
We zijn rond het kampvuur gaan zitten, het werd ondertussen wat kouder en rond het kampvuur is het altijd gezellig, dit hebben we al een tijdje niet meer gedaan maar voor Fleur is het de eerste keer, tenminste met ons.
Ik merk dat Niall zich omdraait en zijn gitaar tevoorschijn haalt. Hij speelt even snel wat om te checken of zijn gitaar nog goed gestemd is en begint dan met de eerste melodieën van 'you and i', waarna hij ook als eerste begint te zingen.
"I figured it out, I figured it out from black and white, Seconds and hours, Maybe they had to take some time."
Waarna de rest van de jongens volgen. Als het liedje afgelopen is staat Harry op en pakt hij Fleur bij haar hand. Ik hoop nu zo dat er gaat gebeuren wat ik denk dat er gaat gebeuren. Harry houdt Fleur haar hand nog stevig vast en begint dan te praten.
"Ik weet dat we elkaar nog niet heel lang kennen maar we hebben al wel heel veel leuke dingen mee gemaakt en ik vind je gewoon super leuk Fleur, wil je mijn vriendin zijn?" Harry kijkt haar hoopvol aan, net zoals de rest.
"Tuurlijk" zegt Fleur dan met een grote glimlach op haar gezicht, maar Harry straalt ook helemaal.
"Waar wacht je nu nog op dan Harry? Kus haar!" Schreeuwt Louis dan, subtiel Louis, ze zijn net bij 'elkaar' maar hij heeft wel gelijk. Harry luistert ook nog en geeft Fleur een kus op haar mond.
"En nu allemaal het zwembad in!" Schreeuwt Louis.
"Ben je soms gek? Met kleren aan?" Antwoord Rosa op Louis zijn opmerking.
"Tuurlijk!"
Tot mijn verbazing rent iedereen ook nog achter hem aan, alleen Rosa blijft staan.
"Zullen wij dan ook maar?" Zeg ik lachend.
"Ach wat maakt het ook uit" zegt Rosa dan terwijl we richting het zwembad rennen en er dan 'geweldig' in springen.
----------------------------------------------
Whoeehoeee, Fleur en Harry zijn eindelijk 'officieel' samen? Wat vinden jullie daarvan?:)
Maar hier eindelijk weer een update heb hem wat langer gemaakt omdat ik echt een tijdje niet heb kunnen updaten , ik had toetsweek en een examen wat volgens min allemaal wel goed is gegaan :)
Morgen moet ik weer lang werken maar daarvoor ga ik de stad in voor record store day :) wie gaat er nog meer??!??!!
JE LEEST
The one who stole my heart
FanfictionLoren lijkt het 'perfecte' leven te hebben, ze is de vriendin van Niall de beroemde jongen van One Direction. Samen met haar beste vriendin woont Loren in een appartement in Londen. Maar wat gebeurd er als haar beste vriendin vertrekt? Ze heeft nog...