Hoofdstuk 22

307 18 7
                                    

Pov Anouk

Op Fleur en Harry na is iedereen al beneden alleen hun twee liggen nog te slapen. Ook niet gek aangezien ze gister avond nog beneden bleven aangezien wij na het avondje stappen gelijk naar bed zijn gegaan.

"Moeten we het Fleur niet vertellen?" Zegt Liam dan.

"Wat vertellen?" Vraagt Loren nieuwsgierig.

"Dat we al weer bijna beginnen met de tour"

"Ow" zucht Loren en is ineens een stuk minder vrolijk als dat ze was, zo komt ze tenminste over.

"Maar ze lijkt nu juist zo gelukkig mer Harry" zegt Jasmine. Jasmine is hier ook blijven slapen omdat het laat was en aangezien Nieke er gister niet was heeft ze daar geslapen, natuurlijk hebben we het bed nog wel even opgemaakt.

Iedereen is even stil, ik staar naar de televisie die uit staat maar ineens toch heel interessant is.

Ik schrik op als de deur ineens open gaat, Harry en Fleur komen binnen lopen. Of beter gezegd Harry komt binnen lopen met Fleur op zijn rug. Ze lachen en zien er inderdaad heel gelukkig uit. Maar dat komt wel goed, Zayn en ik hebben het ook overleefd, en naast dat ook alle haat reacties van fans en alle roddels die roddelbladen de wereld in brengen.

"Waarom is iedereen zo stil?" Begint Harry als hij Fleur achterover op de bank laat zakken en bovenop haar gaat zitten en doet alsof er niks gebeurd.

"We hadden het net ergens over.." Begin ik dan maar aangezien niemand een reactie geeft.

"Harry, kun je nu van mij af gaan!" Zegt Fleur terwijl ze weer in de lach schiet maar toch probeert onder Harry vandaan te komen.

"Nee, en waar hadden jullie het over dan?" Zegt Harry en steekt daarna een keer zijn tong uit.

"Over de tour.." Zegt Louis dan.

"Je wilt toch niet zeggen dat jullie binnenkort.." Zegt Fleur zonder haar zin af te maken begrijpt ze al wel dat het wel zo is. Het is ook wel van de gezichten af te lezen.

"Het spijt me Fleur.." Zegt Harry en gaat van haar af en staat op en loopt weg.

Fleur wil ook opstaan om achter hem aan te lopen maar Louis houdt haar tegen.

"Het is misschien beter als je hem even met rust laat" zegt Danielle voorzichtig.

"Het komt gewoon best hard aan voor hem, ik heb hem nog nooit zo gelukkig gezien als met jou, hij vind je echt leuk Fleur" zegt Louis dan heel lief.

Fleur knikt een keer, blijkbaar komt de klap bij haar ook heel hard aan. Ze zijn ook nog maar net samen en dan moet Harry binnenkort ook nog op wereld tour.

"H-hoe overleven jullie dat dan?" Zegt Fleur met haar ogen helemaal waterig alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten.

"Ik ken Louis al een tijdje maar we praten veel via skype of hij belt mij als hij tijd heeft, als het lukt bellen we elke dag en anders zie ik hem gewoon op tv en dan zie ik gewoon dat hij doet wat hij leuk vindt en er van geniet" zegt Danielle met een grote glimlach op haar gezicht wanneer ze dat verteld.

"Wat ben je toch ook een geweldige vriendin!" Zegt Louis blij en kust Danielle.

"Maar ik wil Harry niet zo lang missen" zegt Fleur terwijl er een traan over haar wang rolt.

"Ik wil Niall ook niet missen, we zijn ook nog niet super lang samen maar ik weet wel dat we hier samen door heen kunnen komen, toch Nialler?" Zegt Loren dan met toch nog een kleine glimlach.

"Dat weet ik wel zeker, babe"

"Wij komen er ook doorheen babe" zegt Zayn en geeft mij een knuffel. Ik weet hoeveel pijn het hem doet, mij missen maar ook zijn moeder, zijn zusjes. Ik weet hoe zwaar hij het daar mee heeft. Maar als hij tijd heeft belt hij ook altijd met ons en met ons bedoel ik zijn moeder en zusjes maar natuurlijk ook mezelf.

The one who stole my heartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu