Pov Danielle
"Danielle wakker worden" de stem van Louis dringt zachtjes mijn oren binnen. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en open ze dan. Louis ligt naast mij op bed. Ik ben nu echt nog te moe om uit bed te gaan. En ik weet niet eens hoe laat het is.
"Hoe laat is het?" Vraag ik terwijl ik nog iets dichter tegen hem aan ga liggen. Ik voel zijn lichaamswarmte en plaats mijn hoofd op zijn borst.
"Het is half 7, maar we moeten er zo toch echt uit, babe" ik zucht, en geniet nog even van zijn lichaamswarmte. Ik wil helemaal niet uit bed, maar we hebben beloofd mee te gaan, voorbereidingen voor de tour. Louis wou zo graag dat ik mee ging, hij was helemaal enthousiast. Ik kon dus echt geen nee meer zeggen.
"Kom we moeten echt uit bed gaan hoor"
"Moet dat nou echt, kunnen we niet nog heel even blijven liggen?"
"Nee dat kan niet" hij pakt mij hand vast en probeert mij uit bed te rollen, ik verzet mij wel een beetje want ik wil nog helemaal niet het bed uit. Maar Louis is zoals ik natuurlijk al wel wist sterker. Hij trekt mij zo het bed uit waardoor ik op de grond beland.
"Bedankt Louis! Nu ben ik wel helemaal wakker.."
"Graag gedaan!" Zegt hij met een grote glimlach op zijn gezicht en draait zich dan om naar de badkamer, ik sta op van de grond en ren achter hem aan de badkamer in.
"Mag ik er ook nog bij of was je weet van plan de hele badkamer voor je alleen te houden?" Zeg ik en duw Louis wat aan de kant.
"Dus we gaan nu zo doen?" Zegt hij en duwt mij weer terug.
"Jaa ik heb ook mijn ruimte nodig hoor" zeg ik en lach naar Louis terwijl ik probeer mezelf weer wat meer ruimte te geven door Louis zachtjes aan de kant te duwen.
Het gaat best vaak zo, Louis en ik zijn allebei even gek en hebben soms de raarste dingen ook al lijk is soms heel rustig, ik ben toch echt het zelfde als Louis en ik vind het geweldig. Ik zou het ook niet anders willen.
-
Als we dan eindelijk klaar zijn in de badkamer en ons aangekleed hebben lopen we langs alle kamers.
"Zouden ze allemaal al wakker zijn?" Zegt Louis dan al heel zachtjes en kijkt naar alle kamers.
"We kijken wel even beneden wie er al beneden zijn" zeg ik en loop de lange gang over naar de trap.
"Goed plan" zegt Louis en komt achter mij aan. Als ik de woonkamer deur open is het er leeg en stil.
"Hier is niemand" zeg ik en Louis komt achter mij staan en hij kijkt de woonkamer rond.
"Dan wordt het is tijd om wat slaapkoppen wakker te maken" zegt hij met een glimlach.
"Kom" zegt hij en pakt mijn hand vast en we lopen voorzichtig de trap op.
"Wie eerst?" Zegt ik als we weer in de lange gang staan waar alle slaapkamers zijn.
"Harry" zegt hij vastberaden. Ik snap het wel want als we Zayn wakker maken is hij nooit zo vrolijk, van Liam krijgen we altijd commentaar en Niall gooit altijd met kussens. Harry is altijd de enige die er om kan lachen. Ik weet alleen niet hoe Fleur zou reageren.
Louis gooit de deur open en springt op het bed.
"Wakker worden!!" Schreeuwt hij terwijl hij op het bed springt. Ik spring ook op het bed en spring samen met Louis op het bed.
"Harry is wakker!" Schreeuw ik dan. Harry opent slaperig zijn ogen en zijn krullen zitten in de war. Tevreden springen wij van het bed af en laten de deur open staan, zo moeten ze wel uit bed komen.
"Nu Niall?" Vraagt Louis, ik knik.
Hij opent de kamer deur van de kamer waar Loren en Niall slapen. Als eerste opent hij de gordijnen en springt dan net zoals bij Harry op het bed. Ik spring ook op bed. Niall wordt al snel wakker en we springen van bed. We weten namelijk wat er nu gaat gebeuren, Niall gaat gooien met kussens.
En zoals verwacht vliegen de kussens in het rond. Louis en ik rennen snel de deur uit en doen hem dicht. Ik begin keihard te lachen en Louis lacht mee. Liam komt de gang op lopen en kijkt ons aan met een gezicht van wat is er zo grappig.
"We gingen Niall wakker maken maar hij ging met kussens gooien" verteld Louis. Liam glimlacht.
"Wacht hier" zegt hij en rent naar zijn kamer waarna hij terug komt met een aantal kussens.
"Hier, op 3 openen we de deur en gaan we gooien" zegt hij.
Wij knikken en wachten af.
"1.."
"2.."
"3!!"
We gooien de deur open en bekogelen Niall met de kussen en wij beginnen keihard te lachen.
"Dat krijg je ervan als je altijd met kussens gooit" zegt Liam en begint nog harder de lachen.
"Maar we moeten er nu echt allemaal uit, want we moeten zo weg.." Begint Louis.
"..voorbereidingen voor de tour" maakt Liam zijn zin af.
Niall knikt en gaat zijn bed uit, de rest zal zo ook wel uit bed komen. Maar nu ga ik toch echt even wat eten, voordat zo iedereen beneden is en het druk wordt. Misschien kan ik wel wat broodjes afbakken dan kunnen ze die zo eten.
"Ik ga bendeden wat eten" zeg ik in het algemeen en loop naar de trap richting beneden.
---------------------------------------------
Hier dan nog een hoofdstuk, ik wou nog even updaten voordat ik morgen naar ONE DIRECTION EN 5SOS GAAA!!! Aahhh!!
VOOR DE MENSEN DIE VANDAAG GAAN ECHT HEEL VEEL PLEZIER!!
Wie gaan er allemaal nog meer morgen? En waar sta of zit je dan? Ik vak paars!!
IK BEN ECHT HEEEEEEEL ERG ENTHOUSIAST!!
Vote/comment/follow?
JE LEEST
The one who stole my heart
FanfictionLoren lijkt het 'perfecte' leven te hebben, ze is de vriendin van Niall de beroemde jongen van One Direction. Samen met haar beste vriendin woont Loren in een appartement in Londen. Maar wat gebeurd er als haar beste vriendin vertrekt? Ze heeft nog...