Ziua cea mai proasta din istorie

3.8K 150 1
                                    

Avand toata ziua la dispozitie in care sa se dea pe langa incuiati astia de prizonieri Meg vrea sa iasa din celula dar se loveste de nightmare care zambeste si zice
-A zecea oara.si Meg se indeparteaza de barbat ca arsa si tipa.
-Ma tu esti ticnit sau ce dracu ai,pleaca si nu ma enerva.si vrea sa treca de barbat dar acesta o prinde de incheietura si zice tragand-o la pieptul sau.
-De ce fugi de mine,puicuto.Meg se incrunta si se trage din stransoarea lui si tipa cu niste nervi ce baga in sperieti si cel mai mare pradator.
-Eu nu sunt curva asa ca ai grija cum vorbesti ca tu tocmai ai devenit victima colaterala.si pleca cu nervi la pamant si gata sa spanzure prima persoana care ii iese in cale dar toti nervi ei se risipesc atunci cand o vede pe Laila venind zambind spre ea.
-Ce faci?intreaba vesela Laila in timp ce Megan se gandea ca fata asta este cea mai inocenta fiinta care nu o poate rani.
-Bine,cred.raspunde Meg cu un zambet fals iar Laila intreaba.
-Vrei sa-ti fac un tatuaj?si Meg se incrunta si zice uimita.
-Da de unde ai acele chestii?si ea zambeste si raspunde.
-Am fermecat un paznic si l-am convins sa-mi aduca un set in schimb eu nu incerc sa ucid pe nimeni.si Meg se abtine un pic apoi bufneste intr-un ras colorat si zice dupa ce incearca sa-si recapete respiratia.
-Tu,sa omori pe cineva,ha,tu nu poti ucide nici macar o musca.Laila se imbufneaza si face bot apoi spune.
-Hei.si Meg ridica mainile in semn de predare si spune zambind.
-Oricum,ce era cu tatuajul?Lailei ii apare un zambet ce i se mareate si apoi tipa sarind in sus ca un copil.
-Iei.apoi o i-a de mana si o trage in celula ei pe Meg si se arunca pe patul deloc comod si zice.
-Hai.Meg se duce la Laila  si se aseaza pe pat iar Laila intreaba.
-Unde ti-l fac?si Meg zice.
-Pe mana aici.si Laila voioasa spune.
-Ok dar inchide ochi ca vreau sa-ti fac o surpriza.Meg inchide ochi bine-voitoare si asteapta ca buna si singura ei prietena sa-si faca magia.
Dupa doua ore  (normal tatuajul se face intr-o luna si e dureros)
Durerea infernala pe care a indurat-o Meg timp de doua ore a fost terifianta dar pana la urma Laila termina si zice.
-Gata.si Meg deschide ochi si cand se uita la mana zambeste si apoi spune.
-E...incredibil.si o voce prea cunoscuta intreaba de la usa celulei.
-Ce cauti aici?iar Meg sare ca arsa si zice.
-Ce mama naibi cauti tu aici nightmare.si cand barbatul vrea sa zica ceva Laila incepe sa rada atragand atentia celor doi apoi continua.
-Nightmare?El e Adam,fratele meu.dupa ce spune asta gura lui Megan se deschide si apoi zice.
-Ce idioata am putut sa fiu.apoi pleaca lovindu-l pe Adam intentionat in umar si se indreapta spre celula sa intunecata ce-i ajuta mintea razbunatoare si malefica.

apoi pleaca lovindu-l pe Adam intentionat in umar si se indreapta spre celula sa intunecata ce-i ajuta mintea razbunatoare si malefica

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum