Laila intra in camera si o vede pe Megan dormind se duce la ea si o inpunge in coasta si intreaba.
-Esti moarta?Meg ridica fata din perna si zice trantindu-si fata din nou in perna.
-Vreau sa mor.iar Laila lua in gluma cuvintele ei si zice.
-Atunci ea misiunea cea mai grea.Meg ridica din nou capul din perna si zice.
-Esti geniala.apoi se ridica intra la dus inainte si Laila striga.
-Hei eu trebuia sa intru.dupa 15 minute Meg iese in prosop iar Laila intra.
Megan era la dulap cautand haine si deodata il auzi pe Adam de pe geamul deschis.
-Mrrr,vreau si eu o bucatica din ce ai acolo.Meg isi dadu ochi peste cap si inchise geamul iar Adam cazu in tufisuri.
Meg se intoarce la dulap i-a lenjerie neagra si o geaca albastra de blug un tricou verde deasupra buricului si pantaloni scurti insotiti de niste adidasi albi.
Laila iesi din dus si o vazu pe Meg si zise.
-Stai tu vorbeai serios?si Meg merge la usa si inainte zice cu zambetul pe buze.
-Dap.apoi iese din camera cu directia biroul lui G intre timp in camera lui Christian,Chris ii povesti tot lui Eric si acesta zice.
-Nu vad care-i problema?si Christian tipa.
-Pai acum Megan se va simti jenata si nu va mai vorbi sau sta cu mine.si Eric zise zambind.
-Si de ce-ti pasa.si Christian tipa.
-Pentru ca ea e prima fata pe care am tinut-o in brate si am stat in pat cu ea in pat fara sa ma fi culcat cu ea.iar Eric zice calm.
-Si totusi,de ce iti pasa? Iar Christian acum urla plin de draci.
-Pentru ca la naiba sunt indragostit de ea.si cand realiza ce a spus isi puse mana la gura si Eric spuse zambind.
-Pai acum are mai mult sens.Eric isi scoase telefonul si o apela pe Laila si cand aceasta raspunse Eric zice.
-Gata acum urmeaza faza a 4 a.apoi inchise sub privirea confuza si Eric spuse dupa.
-Sa o facem pe Meg sa zica ce simte pentru tine.si il lua de mana si-l trase pe Chris dupa el.
Megan ajunsa in biroul lui G zise direct.
-Vreau cea mai grea misiune solo.si cand G vru sa zica bine suna telefonul,acesta raspunse.
-Alo?iar Eric zise.
-Buna unchiule si nu spune ca-s eu lui Meg.si G zise.
-Ce vrei?iar Eric raspunde.
-Vreau sa ii zici lui Meg ca au mai ramas misiuni in echipa si ca singurul partener este Christian.si G spune.
-Bine dar imi ramai dator.si inchise apoi spuse.
-Ce ai zis tu Meg?iar ea repeta.
-Vreau cea mai grea misiune solo.
Si G zise.
-Nu mai am misiuni solo deocamdata iar singurul fara partener este Christian.Meg vru sa protesteze dar na nu avea de ales voia sa omoare pe cineva.
-Bine.G ii intinse foaia cu misiunea iar ea o lua si pleca in camera.
Il suna pe Christian.
-Avem o misiune.si inchise fara sa mai asculte.Meg se imbraca
Cu o geaca neagra de piele blugi negri rupti tricou negru si cizme negre fara toc si-si prinde parul in coada de cal apoi iese din camera si ajunge la masina si-l vede pe Christian inghite in sec si merge la masina trecand pe langa el si urca la volan iar el pe locul pasagerului.
Dupa 20 de minute cei doi ajung la o casa mare iar Meg spune.
-Tu te duci dupa fata si eu dupa mos fara comentarii.apoi cei doi se despart.
Meg mergea pe hol si deodata auzi un tipat de fata si fugi intra-colo,cand intra in acel birou o fata de 16-17 ani era aplecata peste birou doar cu tricoul pe ea si chilotei si pantaloni in vine iar mosul avea mainile fetei intro mana iar cu cealalta ii palmuia fundul lingand spatele,fata plangea in hohote rugandul sa se opreasca dar mosul continua si cand mosul vru sa bage 2 degete in saraca fata Meg il impusca in umar.
Fata vazuse scapata se imbraca si fugi in brate la Meg multumindu-i.Meg cand vazu fata fetei ranita ochi i se inrosi iar furia o cuprinse.
Doua matahale intra in birou mosul striga sa le omoare,Meg se enerva si mai tare si orice urma de ratiune disparu,toate matahalele care au venit au sfarsit intr-o balta de sange,Megan acum era un animal insetat de sange ,cu fata plina de sange se indrepta spre nenorocitul de mos,ajunsa langa birou lua un servetel umed si se curata de sange apoi indrepta pistolul spre mos zambind si zise.
-Ultima dorinta nenorocitule?iar mosul zise.
-Mori in iad monstrule fara inima.iar Meg se incrunta zambetul disparu si zise.
-Salutal pe diavol din partea mea.si-l impusca.Meg se intoarse la fata care vazu tot,ochi lui Meg redeveni negri si merse la fata si intreba.
-Esti bine scumpo?iar fata spuse.
-Pe mine ma intrebi daca-s bine,tu te-i batut cu o armata de gorile duble fata de tine.Meg zambi intinse mana si zise.
-Eu sunt Megan Price.iar fata spune.
-Eu sunt Mya Fargo.si zambi si ea Meg se ridica ii intinse mana si fata o lua de mana si ambele fete se indreapta spre masina.Ajunse la masina Christian avea o blonda si zise.
-Haide.el si blonda urca in spate iar Meg si Mya in fata.
Tot drumul cei 2 sau sarutat iar lui Meg cand ii vede i se strangea stumacul si strangea volanul ca degetele se albeau.
Ajunsi la agentie Meg si Mya cobora iar frumosul de Christian la brat cu blonda cobora si paharul se umplu cand Christian ii lua fata blondei si o saruta de fata cu Meg.
Lui Meg ii cazu o lacrima apoi o lua pe Mya de mana si pleca in biroul lui,ajunse in birou ii tranti foile pe birou si zise.
-Mya Fargo e de acum invatacelul meu.si pleca cu Mya pe urmele ei in camera.
Cand ajunse in camera dadu drumul lacrimilor iar Laila cand o vazu Meg cazu in genunchi si tipa.
-Il urasc ca a reusit sa treaca de zid apoi ma ranit ,il urasc,il urasc enorm.Laila o lua in brate iar Meg plangea la pieptul ei.
Seara veni Meg era din nou ranita si plangea in pat nu putea avea innvatacel asa ca o lasa pe Mya lui Eric.
Eric o invata tot ce stia si cu fiecare zi care trecea era din ce in ce mai buna.
Dupa o luna in care Meg nu iesi din camera iar Christian la fel deoarece a aflat de la Laila ca a ranito pe Meg, Mya si blonda numita Vanesa au fost antrenate dar blonda o ura pe Meg pentru ca la facut pe Christian sa se indragosteasca de ea asa ca dupa ce termina antrenamentul Vanesa o astepta pe Mya dupa colt si cand se intalni cu ea o batu.
In camera cand ajunse Meg o vazu vanta si intreba cu ochi rosi.
-Cine ti-a facut asta?iar Mya zise.
-Meg nu e nimic grav.iar Meg tipa.
-Mya cine ti-a facut asta?Mya lasa capul in jos si zise.
-Vanesa,blonda cu care a fost Christian.cand auzi Meg se ridica si iesi ca un fulger.Va continua.....................
CITEȘTI
Asasina profesionista
AksiyonMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...