Dupa ce Christian se enervamerse la etaj il lua pe cel ce trase in Meg si-l baga cu capul in perete apoi zise.
-Cine va trimis si pentru ce?iar cel care avea capu in perete si de asemenea singurul supravietuitor zise.
-Cel ce ne-a trimis s-a sinucis a zis ca vrea razbunare pe Megan Price apoi a zis ca se omoara ca nu cumva Megan sa-l prinda si sa-l tortureze.pe Meg o bufni rasul apoi il impusca si zise.
-S-a sinucis sa nu-l prind eu,in plus razbunarea lui a esuat.Chris era confuz cum putea Meg sa fie asa calma stiind ca cineva a intrat in casa si a tras in ea.Dupa 2 ore Meg se ridica din pat si zice.
-Chris hai sa luam o misiune.Chris care era linistit incercand sa atipeasca deschise deodata ochi si zise.
-Nu.Megan se ridica si zise.
-Eu ma duc.Chris se ridica lua catusele de sub perna si o prinse de pat apoi zise.
-Nu cred doamna De La Rosa nu cat traiesc eu.apoi se puse la culcare Megan se puse in pat botoasa si apoi zise.
-Abia astept sa nasc.iar Chris zise.
-Vezi ca o sa ai concediu de paternitate si apoi vei avea grija de fata etc.Megan mormai ceva apoi injura de ceva sfinti si se culca sub amuzamentul lui Christian care isi musca limba sa nu bufneasca in ras.
Soneria suna Meg se ridica dar apoi cazu inapoi in pat datorita catuselor,Chris se ridica razand apoi merse la usa iar acolo era Laila plangand si cand il vazu pe Chris cazu in genunchi,Chris o lua in brate si intreba.
-Ce sa intamplat?Laila inca plangand zise.
-Sebi a fost rapit.si incepu sa planga si mai amar Megan cand o vazu pe Laila plangand veni in viteza se pune in genunchi si intreaba speriata.
-Laila ce sa intamplat?Laila o lua si o stranse in brate pe Meg si ii povesti tot.Meg se inrosi apoi zise.
-Il omor.Megan se ridica si merse in camera dadu cu piciorul tare in dulapul din colt so Chris intraba.
-Megan daca te descarci peeeeee...dar nu continu deoarece dulapul se dadu la o parte si acolo era o camaruta cu arme iar Chris tipa.
-Cand dumnezeu ai avut timp sa faci asta?Megan zambi si zise.
-Draga,tu doar nu credeai ca eu stau in pat toata ziua nu?!din camaruta lua un pistol,cele 2 cutite si acele otravite.Megan in cele 7 luni inca arata de parca ar fi avut abea 4 luni,burta nu ii crescu exagerat si asta o ajuta Chris zise parca trezit dintr-o transa.
-Ia stai un pic tu cum ai scapat de catuse?Meg ridica din umeri apoi zise.
-Sa dea dracu sa vii dupa mine Christian ca o sa uit ca esti tatal copilului meu si te bag in spital.iar cand dori sa iasa pe usa telefonul Lailei suna cu nr necunoscut,ea raspunse si apoi dadu pe difuzor si intreaba ba.
-Cine e?iar o voce ce il facu pe Chris sa fiarba de nervi zise.
-Draga mea Megan stiu ca ma auzi si vei face intocmai ce spun eu daca vrei sa vezi acest mic copil.Christian tipa.
-Iustin nenorocitule ce vrei?apoi vocea zise din nou.
-Ooooo,domnule Christian stai linistit dar daca domnisoara sau aaaa stai acum e doamna De La Rosa reuseste sa ajunga la copil in 2 ore poate sa-l ia daca nu va lupta pentru el,apropo doamna Megan te astept unde mai lasat sa scap.Apoi inchise,Megan era iar furioasa,ooooo da al naibi de furioasa,merse la masina sub tipatele Lailei si ale lui Chris sa nu plece dar nimic nu o oprise.Megan ajunsa la masina urca si iesi pe poarta deschisa cu destinati atelierul marelui Bill,atelierul fusese abandonat de 15 ani deoarece angajatori sustineau ca ar fi bantuit si ca fantoma ii facea sa se raneasca.Megan ajuns la atelier nu opri masina ci intra pe usa cu tot cu masina luand din plin 4 barbati care erau la usa in asteptarea ei,cobora din masina tranti portiera si cand se uita in sus un cosulet era atarnat deasupra masini si inaltimea nu era mare cosul putea sacada usor pe bancheta din spate.Megan ,zambind urca scarile iar oameni care trebuiau sa o omoare erau morti sigur dupa usa era Iustin cu pistolul pregatit sa intre o Megan furioasa iar glontul sa faca contact cu fruntea ei asa ca Meg deschise usa iar cand Iustin trase acesta nu lua in calcul si faptul ca Meg daca era nervoasa avea o viteza inumana si cand aceasta se indrepta spre el Iustin puse pistolul pe fruntea copilului apoi zise.
-Stai acolo altfel trag.Meg se opri cu furia inca arzand in ea apoi Iustin zise.
-Ionut vino aici.Megan cand auzi numele zise.
-Nu se poate.dar din pacate chiar Ionut fratele Valentinei si acesta zambind cand o vazu si zise.
-Uuuuuu,cum vreti sa va spun doamna De La Rosa,Tania saaaaauuuu Megan sau Izabela.Megan stramba la ultimul nume si zise.
-Ti-ai tradat sora,cumnatul si nepoata.iar Ionut ridica degetul si zise.
-Țțțț,tu i-ai tradat,i-ai mintit si altele,eu doar m-am alturat unui om ce nu te place,in plus tu trebuie sa ii dau un cadou celui mai mare dusman al sau iar el e multumit ca a putut sa loveasca 2 pasari dintr-o lovitura.apoi ii facu cu ochiul iar Meg tipa.
-Tu esti prost sau nu vezi,acest Iustin te foloseste.Ionut zambi apoi zise.
-Stiu,acum armele jos daca vrei ca tot creierul copilului sa zboare pe pereti.Megan se incrunta dar isi lasa armele jos Ionut veni spre ea si zise.
-La cea mai mica prostie Iustin ii va zbura creierul nu uita.Ionut o controla scoase cutitele din ghete si acele de la incheietura apoi le lua si le indeparta cu picioarele acestea cazand de pe platforma cand aceasta se termina.Ionut scoase pistolul si il puse la tampla lui Meg si zise.
-Draga mea Megan nu esti invincibila.Meg inchise ochi iar impuscatura facu ecou in atelierul gol........
Va urma.....😥😥😥😥😥
CITEȘTI
Asasina profesionista
AksiMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...