Nervi lui Meg

1.2K 62 1
                                    

Megan statea pe podea imbufnata in stil turcesc zicand.
-In morti mamei lui de idiot intoarce impotriva mea propriile cuvinte ,idiotu pamantului,copil handicapat,insensibil fara suflet,maimuta idioata.Meg e intrerupta de Laila care intra cu hainele botite si parul in diferite directii zambind dar cand dadu de privirea nervoasa a lui Meg ii disparu zambetul si zise.
-Tu ce ai patit?Meg respira sa se calmeze si zice.
-Christian e un nesuferit idiot cu niste ochi albastri superbi si....isi scutura capul si zise.
-Trebuie sa fac ceva.Meg iese din camera si merge la G.
-Vreau sa vad dosarul parintilor mei stiu ca lai pastrat.G clipeste si zice.
-Pai daca nu-i in arhiva cu restul inseamna ca nu e.Meg tranti palmele de biroul lui si zise cu dinti inclestati si cu o privire,,te omor".
-Dragul meu G daca nu imi dai in momentul asta dosarul te bat in cuie pe perete si o sa ma joc la tinta si nu e vina mea daca te gauresc in cap sau intre picioare.G se stramba si zise.
-De ce mereu recurgi la violenta.iar Meg urla.
-Da naibi dosaru sau ori te arunc pe geam ori te spanzur cu cravata.G respira si el apoi descuie un dulap de la birou cu cheia scoase un dosar portocaliu si il inmana zicand.
-Nu stiu ce ai putea gasi.Megan il lua si pleca in camera ei.Dupa o ora jumate Megan se tot holba la bilet putea jura ca scrisul ala nu era al mamei deoarece mereu cand pleca de la gradi aceasta ii facea fisa de absente iar al tatalui nici atat deoarece el mereu statea la birou si scria pentru munca,ceva nu era bine,ceva nu se potrivea.Megan lua biletul si merse la laborator ajunsa acolo striga.
-Zac sa fii aici in 2 timpi si 3 secunde.un brunet cu ochi verzi aparu si zise.
-Ce e Meg,pe cine vrei sa gasesc?Meg scutura capul si zise.
-Ai de ala de gasit amprente?Zac ridica spranceana si intreba.
-Ce ma?Meg expira si zise.
-Uite-te pe scrisoarea asta dupa amprente si apoi cauta in datele tuturor dupa amprente nu-mi pasa a cui dosare spargi.lui Zac ii aparu un zambet si zise.
-De aia esti preferata mea,vino pe la 3.Meg expira si se duse inapoi in camera,ajuns acolo lua dosarul de sub perna si lua poza si se uita la ea pana adormi.
Telefonul incepu sa sune iar Meg se ridica in nici 5 secunde in fund pe pat lua telefonul si zise.
-Daca nu esti Zac pa.iar atunci se auzi.
-Vai dar ce ma bucur ca tii asa mult la mine,oricum am niste informatii ce iti vor face inima sa se opreasca hai.apoi inchise,Meg se ridica si o tuli spre laborator ajunsa acolo Zac o lua de mana si o trase spre laboratorul lui apoi incuie usa si zise.
-Ai dreptate nu erau amprentele parintilor tai pe scrisoare iar amprentele de pe scrisoare se potrivesc cu cele de pe cutitul din mana mamei tale si a pistolului tatalui tau.Meg se incrunta si zise.
-Si ce imi va opri inima?Zac zambi si zise.
-Amprentele se potrivesc cu ale lui Adela Jonson in plus are aceiasi grupa sanguina a tatalui tau si mama ei e Ema Jonson iar aceasta a fost prima sotie a tatalui tau.Meg se icrunta si zice.
-In concluzie Adela e sora mea si asasina parintilor mei.iar Zac zise din nou.
-Apropo G stia.asta fu ultima picatura care umplu paharul.Megan ieai pe usa scotando din balamale cu nervi care trecu de limita ratiuni si cand ajunse la G in biro il prinse de guler si zise.
-Nenorocitu dracului,stiai,stai de aia nu ai vrut sa-mi dai dosarul,esti un nenorocit,stiai ca am o sora stiai naibi ca parinti mei nu sau sinucis ce au fost ucisi,stiai ca sora mea ia omorat si totusi nu miai spus,te urasc nu vreau sa te mai vad in fata ochilor mei sa nu te vad,TE URASC.zise ea cu ochi in lacrimi apoi cazu in genunchi iar G o lua in brate o mangaie pe cap si zise.
-De aia nu ti-am spus deoarece era prea dureros sa stii ca propri parinti au fost ucisi de propria sora si nu voiam sa fii distrusa de asta,gata draga o sa treaca.Megan plangea fara oprire la pieptul lui G care o ingrejea.Megan adormi la pieptul lui cu o durere imensa in suflet,o lua in brate o duse in camera ei si-l chema pe Chris.
Megan se ridica complet distrusa de durerea din suflet dar nu putu sa nu-l observe pe Chris care dormea pe jos cu capul pe marginea patului iar Megan zice.
-Christian trezeste-te.el deschise ochi si zise.
-Esti bine?intreaba el ea zambeste un pic apoi zise.
-Ai putea te rog sa dormi cu mine te rog,nu vreau sa pleci.el zambi si spuse.
-Niciodata nu o sa te las,mereu o sa fiu alaturi de tine si chiar daca uneori esti o salbatica asta imi place la tine ca nu te lasi dominata de nimeni.el se puse langa ea ea se uita la el si o saruta pe buze tandru si dulce apoi ea zise.
-Te iubesc.si el zice.
-Stiu,si eu la fel de aia nu o sa fac nicio greseala niciodata si dupa aceste 2 luni te voi cere din nou pana vei accepta.ea zambi si se ghemui la pieptul lui si el o lua in brate adormind ambi.Megan surprinzator i-a declarat lui Chris  de 3 ori sentimentele ei si asta il bucura nespus mai ales ca el era al naibi de fericit stiind ca si ea simte aceleasi lucruri.In gandul lui spuse ,,Domnisoara Megan Price vei fi a mea si doar a mea iar eu nu voi renunta la tine nici cu pistolul la tampla,te iubesc si o voi face mereu abia astept sa zici da fara sa provocari😏😊"

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum