Megan era inca lesinata si calma pana cand Laila ii turna o galeata cu apa in cap si aceasta uda leoarca se ridica ca arsa tipand.
-Care mama dracului a turnat apa din lacul inghetat pe mine?toti dadu un pas inapoi si dupa arata spre Laila,Megan se incrunta spre ea si Laila facu ochi mari apoi zise.
-Jur ca nu am facuto eu.Meg se uita la ea ridica spranceana vazu galeata si zise.
-Ai o galeata in mana.si Laila vazu galeata o arunca lovindu-l pe Eric insemn si zise.
-Nu,nu am.iar Eric riposta.
-Hei tocmai mi-ai aruncat galeata in cap si nici scuze?Laila se intoarse incruntata si zise.
-Daca nu taci dau cu buldozerul peste tine baiete.Eric se ascunse in spatele Minei si ii sopti.
-Ma sperie tipa.Mina zambi si zise.
-Asa o sa fiu si eu abia astept sa aflu ce va fi.Eric ii saruta gatul si zise.
-Va fi baiat ca sa ma ajute sa o rasfat pe zeita noastra.ea zambi Megan se incrunta iar Christian acum observa ca tricoul lui era lipit de corpul ei si masculi din jurul ei aveau hormoni aprinsi.Lua geaca de pe bancheta din spate o arunca pe umeri ei Meg apoi le arunca hormonatilor o privire din strafundurile iadului apoi o lua pe Meg in brate si pleca spre camera ei.Ajunsi in camera Chris o impinge in baie si zise.
-Fa dus.Meg intra fara sa comenteze.
Christian se intoarce merge la dulap scoate lenjeria alba o pereche de colanti si o bluzita alba cu trena si cu un catel in fata apoi intra in baie iar atunci iesi Meg din dus cu un prosop in jurul ei iar Chris zice.
-Cred ca merit si eu un premiu ca te-am salvat,nu?apoi o lipi pe Meg de perete cu mainile deoparte si de alta,Megan se uita in ochi lui si zise.
-Si ce ai prefere,un sarut foarte dulce sau unul erotic?Christian cobora fata pana in dreptul gatului lui Meg si zise.
-Nu,eu vreau sa ma joc cu tine.Meg inchise ochi si zise respirand greoi.
-Chris ce ai vrea sa te joci cu mine?Chris zambi si isi apropie buzele de gatul ei si il saruta usor obtinand un tremur si un oftat de la Meg si zise.
-Vreau sa te chinui Meg,vreau sa vad cat rezisti.si saruta din nou gatul coborand in jos spre umar,iar Meg spune cu o voce sugrumata.
-Christian te rog,nu fa asta.Chris zambeste si coboara de la umeri in jos spre piept,Megan respira rar.Chris cobora pana deasupra sanului drept si musca usor apoi dadu cu limba peste rana iar Meg il prinse de par il trase in asa fel incat sa-l puna fata in fata cu ea si il saruta,Christian fu surprins iar Meg il impinse in celalalt perete iar la contactul cu corpul lui Chris facu prosopul lui Meg sa cada,Christian ii prinse soldurile si o lipi mai mult de el apoi cobor pana ce ii prinse coapsele facand-o sa-i inconjoare talia,Chris merse cu Meg in camera incuie usa si apoi merse spre pat,ajuns o intinse pe pat si el deasupra Meg ii prinse turul tricoului si il scoase apoi il trase in sarut din nou Chris isi scoase pantaloni de trening apoi ii prinse mainile lui Meg deasupra capului si cobora in jos spre sani ei,Chris incepu sa se joace cu acestia cand sarutandu-i,mangaindu-i sau muscandu-i uitandu-se la Meg cum gemea inebunita,Chris ii dadu drumul la maini si cobora sarutandu-i coapsele facand-o pe Meg sa geama inebunita de placerea creata de Christian.Meg inebunita il prinse din nou de par si il trase spre ea sarutandu-l si impingandu-l ajungand deasupra lui incepand sa-l sarute coborand in jos facandu-i semne Chris gemea la fiecare atingere a lui Meg aceasta zambi apoi il saruta cu pofta din nou apoi ii musca buza el maraind.Chris dintr-o miscare ajunse deasupra ei si zise.
-De ce esti rea?iar ea zise.
-Ca sunt nerabdatoare.el zambi isi dadu boxeri jos si zise.
-O sa doara la inceput.apoi se pozitiona la intrare si intra usor,Meg stranse lenjeria patului in maini si inchise ochi strans cand durerea trecu Meg ii facu semn ca nu o mai doare iar Chris incepu sa se miste Megan gemand iar totul ii placea al naibi de mult si incepu sa bage unghile in spatele lui acesta gemand si marind viteza miscarilor pana la ultimul moment.Chris se prabusi extenuat langa Meg care se ghemui in bratele lui linistita.
Nimeni nu afla ce se intamplase atunci.Dupa 2 saptamani
Megan vomita tot ce manca,ametea si lesina asa ca G ii interzise sa mearga in misiuni pana nu afla ce a patit dar Meg refuza sa mearga la spital iar Laila se muta in camera cu Andrei iar Mina cu Eric iar Mya cu Meg,Chris stand cu Adam.
Laila statea doar in camera deoarece o dureau picioarele .
Meg se ridica din pat si iese afara unde il vede pe Chris fuge spre el dar cand mai avea cativa pasi lesina,Chris anticipa miscarea si o prinse inainte sa cada apoi zise.
-Gata,pana aici mergem la spital.
Apoi o lua pe sus si merse cu ea la spital.Chris o duse la doctor lesinata si de 30 de minute tot astepta doctorul cu o Meg uitandu-se criminal la el iar ca sa mai ramana viu se puse la o distanta de 3 scaune de pat.Intra doctorul zambind si zice.
-Felicitari sunteti parinti.Meg ramase stana si Chris la fel apoi Meg zise calma doctorului.
-Iesi afara.doctorul facu ochi mari si vru sa zica ceva dar isi inghiti cuvintele cand o vazu pe Meg cum se incrunta la el.Doctorul iesi afara in viteza fulgerului iar Meg prinde perna si merge spre Chris care isi face cruce si zice.
-Dami doamne si ziua de maine.Megan incepu sa zica mergand spre el.
-Fututi morti mati mai lasat gravida.Chris se ridica in viteza de pe scaun merse la geam si-l inchise sa se asigure ca nu este aruncat pe el de catre Meg.Megan cu perna se indrepta spre el si tipa.
-Nu stii idiotule ce e ala un prezervativ,in plus sunt gravida si daca zici sa fac avort iti avortez eu 2 de ajungi la parter prin podea.Christian ridica mainile in fata pieptului si zise.
-Macar acum ai un motiv in plus sa te casatoresti cu mine.si zambi Meg se inrosi aproape ii iesea fum pe urechi si tipa fugind dupa el prin camera de spital.
-Nenorocit idiot futut in cur,mitocan handicapat incapabil,zebzec prost psihopat,posedat jegos nebun...dar nu termina sa injure deoarece Chris se opri ii prinse mainile si o saruta apoi zise.
-Sunt al dracului de fericit ca esti gravida.apoi ii prinse fata in maini si isi lipi fruntea de a ei iar Meg zice zambind.
-Si eu sunt fericita idiotule.apoi il saruta fericita,doctorul intra si cand vazu camera apoi pe cei doi si zise.
-Nu vreau sa stiu,puteti pleca.Megan zambi iar Chris o lua in brate ca pe o mireasa si o duce la masina si pleaca spre sediu iar pe drum Chris intreaba.
-Deeeeeci,accepti sa te casatoresti cu mine?iar Meg raspunde.
-Nu.Chris zise.
-Dar esti gravida cu mine.Meg zambi si zise.
-Dar nimeni nu stie.iar Chris zice.
-Dar burta...dar Meg il intrerupe zicand.
-Nu se vede iubire.iar Chris opreste deoarece ajunse la sediu.Megan il saruta si iesi din masina zambind Christian era nemiscat iar Adam vine la masina si intreaba.
-Ai patit ceva?iar Chris isi tranteste capu de volan si zice.
-Dumnezeu ma uraste si cred ca sa aliat cu mama sa ma tortureze prin Meg,in curand o sa cedez psihic sau o sa ma arunc in fata unui autobuz sau tranvai.iar Adam intreaba.
-Da ce sa intamplat?iar Chris iese din masina si zice.
-O femeie mi-a pus capac,cred ca o sa fac stop cardiac.si se indreapta spre camera sa cu Adam care il intreba intruna la ce se refera ,Chris nebagandul in seama si zise in gandul lui,,Bai daca tot o sa mor macar las din samanta mea aici,de ce doamne ma chinui al naibi noroc care nu-l am,tu doamne imi esti dator"atunci trecu Mya cu o ranga in care intra cu capul apoi zice iar in gand,,Gata nu imi mai iesti dator"
CITEȘTI
Asasina profesionista
AcciónMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...