Inchisoarea part4

4.3K 192 2
                                    

Politia Siriana cum au pus mana pe Megan au si cautat informatii despre asa zisa infractoare care a fost ,,prinsa" dar ce au aflat nu a fost asa de usor de aflat deoarece d-soara Megan Price numita de mafioti "The Hell" avea un dosar secret cu toate cele 218 crime efectuate și 2  crime neefectuate .
Pe scurt d-soara Megan Price era al naibi de periculoasa si trebuiau sa aiba grija cu ea.
Ajunsi la inchisoarea Tadmor Meg se gandea ca dupa ce scapa de Adam cum va evada,dar dupa ce intra pe poarta toti gardieni se uitau la ea si ea gandea ca sunt ciudati.
Intra in inchisoare si toti detinuti au inceput sa fluiere ,Megan nu-i baga in seama mergand dupa politisti pana cand o mana ajunse pe o fesa de-a ei,ea se intoarse ii prinse mainile si i le rupse zicand apoi.
-Salutant inferni.si zambeste iar omul incepe sa tipe de durere si Meg continua sa mearga zambind si dupa ce trece de gratii o voce zice.
-Ati gresit aducand-o aici,nimeni nu a putut sa o prinda ea are un plan va omora pe cineva aici va zic ,ati gresit aducand-o.el e Alan Dwater victima 119 cea care a scapat doar inchis.
Megan a fost dusa la celula ei unde statea singura.
Seara vine si Megan se culca asteptand urmatoarea zi in care isi va cunoaste victima.

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum