A doua zi dupa super petrecere fetele se trezira din paturile moi dar Meg se rezi prima apoi le dadu desteptarea celor 2.
-Neata.tipa Megan,Mina se ridica in fund cu ochi mari dar Laila ajunge intinsa pe jos deschide un pic ochi apoi ii inchide si se intinde pe podea.Megan ocoleste patu ajunge in cealalta parte se pune pe vine apoi o impunge pe Laila cu degetul in coasta si intreaba.
-Ai murit?si Laila raspunde.
-Da am murit acu lasama sa dorm.Meg zice.
-Bine.Laila zambeste triumfatoare dar dupa cateva minute fu trezita cu o spalare pe ochi invioratoare iar Megan spune.
-Am zis trezirea te trazesti.Laila injura in barba apoi se duce in baie sa se schimbe.Mina pleca si ea in camera ei numai baieti dormeau pe podea in sala de sedinte.Megan intra sii ii vede apoi se intuarce in camera si se costumeaza cu negru din cap pana in picioare in negru isi ia pistolu si merge in sala.Cei 3 inca dormeau dusi dar cand sa traga sa auzit o voce Meg se ascunse sub masa care avea acea fata de masa lunga pana in pamant si rupta in colturi.
Tipu era ei bine imbracat in negru se opri in fata celor 3 crai de la rasarit si trase un foc in sus.
Cei trei se trezi instantaneu iar tipu cum ii vazu treji intreba.
-Unde e Laila Black?Andrei stranse pumni Meg zambi si zise in gand ,,o sa fie amuzant"tipu se incrunta si zise.
-Bai unde-i Laila?si Andrei intreaba cu dinti inclestati.
-Ce treaba ai tu cu ea?si tipu raspunde.
-Sefu a pus ochi pe ea de cand era la inchisoare dar Adam fratele ei statea in fiecare secunda cu ochi pe ea asa ca nu a putut sa se culce cu ea,dar acum e singura si daca i-o duc nu va mai fi virgina cu sau fara voia ei.Andrei facu cel mai inimaginabil lucru merse la tip care cand se uita la el ingheta dar el cand ajunse langa tip il prinse de gat ii lua pistolul il puse la tampla tipului si apoi zise.
-Te duci sii spui sefului tau ca daca da naiba sau dracu sa se mai gandeasca sau sa o urmareasca voi avea eu personal grija ca iadul sa fie joaca de copii fatade ce-o sa-i fac eu si ca sa favi ce ti-am zis iti voi lasa un cadou.
Andrei scuase cutitul sii scrijeli tipului pe fata un cutit apoi ii imfipse cutitul in burta si zise.
-Cine se apropie de fata mea il omor cu propriile maini.ii dadu drumul tipului iar acesta ii dadu drumul si fugi.Meg iesi de sub masa aplaudand apoi il imbratisa pe Andrei si zise.
-Baiatu mamei a crescut.apoi ii sopti la ureche.
-Vezi ca Laila vrea un plod si te asteapta in camera.cum auzi asta o lua la fuga spre camera.
Eric intreaba.
-Da ce iai zis femeie.si Meg se incrunta la el si zice.
-1 nu sunt femeie si 2 te astepta Mina in camera ei.Eric face ochi mari apoi zambeste si zice.
-Cui ii pasa ce i-ai spus lui Andrei eu am plecat si fugi si acesta.
Meg se introarce spre Chris si incepe.
-Uite Christian...dar nu termina ca Chris zice.
-Stiu nu ai incredere in mine,si te inteleg acum trebuie sa plec.Meg tipa la el.
-Al naibi om nici nu ma lasa sai zic ca-l plac si el pleaca,bine p...dar nu termina deoarece Christian isi lipi buzele de ale ei fericit de ce auzise.Chris rupe sarutul si zice.
-Eu te iubesc al naibi de mult si nu o sa ma mai uit dupa curve iti jur,acum domnisoara Megan Price ati dori sa-mi fiti iubita?Meg zambi si apoi zise.
-Sigur de ce nu ?apoi il saruta scurt dar el zise.
-Nu-mi place asa,mie imi place asa.iar in urmatorul moment Megan era lipita de un perete si prinsa intr-un sarut al naibi de salbatic.Chris opri sarutul si zise.
-Ar trebui sa ne oprim altfel te voi face sa gemi aici.Meg zambi si zise.
-Sigur.apoi pleca lasandu-l pe Chris in sala.
Cand Megan disparu Chris incepu sa sara in sus ca un copil ce a primit o acadea zicand.
-Da,da,da.dar se opri cand auzi o voce,Mya isi facu cruce cand Christian se intoarce si dupa zice.
-Doamne sfinte,omule si eu sunt mai matura decat tine.apoi pleca lasandul pe Chris total debusolat.
CITEȘTI
Asasina profesionista
AçãoMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...