Nu muri ca mor si eu

2.6K 143 1
                                    

Un barbat brunet de maxim 38,39 de ani veni si se puse in genunchi langa Megan si zise.
-Megan te rog rezista.barbatul incepu sa lacrimeze iar Meg zise zambind si respirand greu.
-G,Adam a avut un motiv bun sa-i omoare pe aia,te rog nu-l invinovatii.iar G incepu sa lacrimeze si zice.
-Megan te rog nu muri ca mor si eu,in plus unde mai gasesc,o asasina ca tine?si atunci veni niste paramedici care o luase pe Meg care abia mai respira.
G se intoarse incruntat spre Adam si zise.
-Daca Megan pateste ceva,nu te omor dar te voi tortura pana mori.si pleca furios.
Adam si Laila erau singuri pana cand o doamna blonda cu ochi negri si zice.
-Veniti copii.si cei doi frati au plecat cu doamna spre sediu.
Ajunsi cei doi frati au fost dusi intr-o camera si lasati fara nici o veste despre Megan.
Adam se invartea prin camera ca un nebun iar Laila inca avea lacrimi in ochi,Adam se opri deodata merse la usa si batu apoi striga.
-Este cineva acolo?si pe usa intra doamna din inainte si zise.
-Doresti ceva?si Adam striga.
-Da,cum se simte Meg...dar nu termina ca Laila striga si ea.
-Nici sa nu indraznesti sa-i zici numele,ca din cauza ta  e acolo ti-a zis sa taci si tu nu, ai tipat apoi a luat un glont pentru tine,tu esti de vina daca moare , eu nu te voi ierta pentru asta.iar doamna zice.
-Megan este bine.dar va voi duce la ea mai tarziu.Laila cum auzi rasufla usurata si zambi cu lacrimi uscate pe fata spoi il privi pe Adam cu ura si merse inapoi in pat iar Adam a ramas surprins si foarte dezamagit  dar nu de sora sa ci de el deoarce Megan putea sa-l omoare dar nu a facut-o in plus la ajutat sa evadeze si la salvat,era foarte dezamagit de el.

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum