Megan era furioasa si merge la G in birou si zice.
-Vreau misiune in echipa iar Christian e partenerul meu.G intinde foaia iar Meg o ia iese din birou si apoi merge la Christian in camera lui ajunsa in fata usi isi face cruce si intra dar cand intra il vazu pe Chris cu o pereche de pantaloni scurti pe el fara tricou stergandu-si parul.
Megan inghite in sec inca uitandu-se la el strangand foaia in pumni si muscandu-si buza inferioara apoi inchise ochi si isi zise in gand,,Meg gandeste frumos nu ca ai vrea sa sari pe el sa-l saruti cu patos si sa-i musti buza auzindul gemand sau sa-i simti mainile pe corpul tau"Megan deschise rapid ochi si isi dadu o palma iar Christian zise in sinea lui razand.
-Meg esti bine?si ea zice zambind fals incercand sa nu il sarute.el ridica spranceana si intreba.
-De ce ai venit?ea inghiti in sec si zise.
-Voiam sa facem o misiune dar daca esti ocupat.in gandul ei,,te rog refuza si pune-ti un tricou ca daca sar pe tine nu o sa ma multumec doar cu un sarut,pentru dumneze Megan ce gandesti,doamne ce imi face baiatul asta"si Christian zice.
-Pot veni,stai sa ma schimb.si pleaca iar Meg da tot aerul afara care nu stia ca-l tinu-se in ea.
Meg si Chris erau in masina,Chris conducea iar Meg statea cu capul pe geam de pe scaunul pasagerului iar din cand in cand se mai uita la Christian ne stiind ca acesta o vedea in parbriz si abtinandu-se sa nu rada.Cei doi cand ajunse la casa in care era vinovatul mai era un agent acolo de la alta agentie fantoma iar cand cobora din masina agentul o scana pe Meg iar Christian arunca sageti cu privirea.
Meg ajunge cu Christian langa agent acesta lua mana lui Meg si o saruta zicand.
-Numele meu my lady este Dante.apoi zambind se uita la Meg,aceasta zambi fals si o lua inainte si Christian dupa ea dar el cand trecu pe langa Dante facu semnul sunt cu ochi pe tine incruntat apoi merse spre Meg.
Meg intra in casa iar cei doi mai aveau si se omorau,Meg da ochi peste cap si merge la etaj lasand cei 2 nebuni la parter intra in biro iar acolo un barbat de 30 si ceva de ani cu un pistol si zice.
-Ha G a trimis o fetiscana sa ma elimine?
-Pe cine faci fetiscana tataie?
-Dar esti femeie?si zambeste.
-Ce,nu!iar el zice apropiindu-se zambind.
-Si nu vrei sa te fac?Meg se incrunta si zice.
-Ok ai intrecut masura tataie.iar in urmatorul moment teasta barbatului era gaurita.
Pe usa biroului intra cei 2 iar Meg da ochi peste cap si zice.
-Si vati amintit pentru ce suntem aici bravo.trece pe langa ei si iese afara asteptandu-l pe Christian,cei 2 ajunsi langa Meg isi aruncau sageti cu venin pana cand Dante face miscarea care a distrus calmul lui Chris.
-Domnisoara Megan ati dori sa-mi fiti iubita?iar Christian o ia pe sus si zice.
-Scuze,dar aceasta fata e a mea,nu e ca si cum ti-asi dao.apoi pleaca spre masina o baga pe Meg si se se urca apoi se indreapta spre agentie.
Ajunsi la agentie Christian e foaia apoi coboara si pleaca rapid lasand-o pe Megan confuza.
CITEȘTI
Asasina profesionista
AcciónMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...