Eric si prostia lui

1.2K 72 5
                                    

A doua zi Meg era la masa iar ceilalti se uitau ca la un asasin nu ca nu ar fi dar totusi.
-Unde e Andrei?intreaba Mina,Laila scormonea mancarea si raspunse fara sa ridice privirea.
-La spital.iar Mina se incrunta la Adam iar el ridica mainile si zice.
-Jur ca nu m-am atins de el.Mina se uita la Laila si intreaba.
-De ce?iar Laila zice.
-Megan la batut.pe Eric il bufni rasul apoi zise.
-Deci daca-i zic acum ca eu mam culcat cu Mina si ca o las gravida...dar nu apuca sa termine deoarece este luat de Meg de gulerul camesi apoi seste tarait dupa ea pe Mina o bufni rasul si striga.
-Macar acum o sa fii cu fratele tau.pe Laila o bufni rasul iar Mina incepu si ea Chris zambea pe ascuns.Eric ridica privirea si zise.
-Meeg.Meg intoarse privirea de demon.
-Ce?iar Eric se face mic si zice.
-Fi blanda te rog.Meg zambi diavoleste si zice.
-Oooo o sa fiu blanda cum am fost cu Andrei.iar Eric isi facu cruce si zise.
-Doamne ajutama sa traiesc.
Intre timp Laila zise.
-Mina al tau barbat va fi internat si el Mina ridica din umeri si zise.
-Hei,4 zile singure o luam pe Meg si cine stie ne dam disparute.Christian se incruntata si zise.
-Nu,Meg ramane cu mine.Cele doua isi indrepta spre el iar Laila zice.
-Christian De La Rosa daca tii la viata ta si la cea ai intre picioare in aceste 4 zile nu ne deranjezi.iar Mina continua.
-Iar daca nu vrei sa te trezesti ori aruncat pe geam,in strada gol lovit de masina sau lovit de mn stai departe de noi purice.apoi ambele pleca si Chris zice.
-Al naibi sa fiu daca o las.Mina scoate capul de dupa usa si zice.
-Ai zis ceva?Chris sare ca ars si raspunde.
-Nimic.Mina se intoarse la sora ei de planuri si spune.
-Deci acum daca Chris nu o fura pe Meg jur ca atunci chiar voi da cu masina peste el.Laila zambeste si zice.
-Eu una il spanzur.si ambele merse spre camera Lailei.
Meg terminase machiajul natural a lui Eric ea se intoarse in sediu iar G aparu in fata ei si zise.
-Tu pleci in misiune fara discutii.Meg facu ochi mari iar un zambet ii acapara fata si zise.
-Da,te iubesc G esti cel mai tare si ii sari in brate apoi il vazu pe Chris zambi mai tare si fugi spre el apoi ii sari in brate si tipa.
-Te iubesc al naibi de mult sunt indragostita de tine si mi-asi da viata pentru tine,vreau sa-mi petrec toata viata cu tine vreau sa am copii cu tine vreau sa ma casatoresc cu tine.apoi ii lua fata in palme si il saruta apasat pe buze.Chris era impietrit iar Meg cand isi dadu seama ii dadu drumul si pleca rapid rosie ca un rac ajunsa in camera le surprinse pe fete si zise inainte sa intre in baie.
-Daca intreaba Chris de mine nu ma-ti vazut.si disparu in baie dupa nici 5 minute un Christian respirand greu intra si zise.
-Unde e Meg.cele doua ridica din umeri si dadu din cap negativ.Chris iesi din camera si tranti usa nervos.Meg iesi apoi Laila zice.
-Scuipa tot.Meg incepu si le povesti ce facu iar cele doua incercau sa nu rada.Mine pleca si merse in camera ei apoi celelalte doua se culca dar Chris intra incet in camera celor 2 apoi merse la Meg si o saruta pe gat aceasta zambind,el lua biletul si-l puse langa telefon apoi pleca zambind.
A doua zi Meg se ridica din pat si vazu langa telefon il lua si citi.
Vreau sa ne intalnim in fata sediului si daca nu vii te iau cu forta si sa sti nu trebuia sa te ascunzi in baie😋😘

Vezi ca te astept,nu ma fa sa vin eu.C
Meg facu ochi mari si intr-un fel voia sa vada ce vrea dar ii era jena sa-l intalneasca asa ca facu ce era anormal pentru populatia feminina asa ca isi lua camasa in carouri negru cu rosu pantaloni negri si tenisi albi apoi merse jos in fata sediului acolo Christian se uita serios la ea si zise.
-Urca in masina.ea stia ca deocamdata ar fi bine sa nu comenteze deoarece stia si ca nu ar fi in stare sa-l raneasca asa ca urca.Dupa 3 sferturi de ora Chris opri masina in fata unei paduri si spuse din nou.
-Coboara.Meg inghiti in sec si ceva ii spunea ca va avea o surpriza dar nu stia de care buna sau rea dar cobora.
Chris ii facu semn sa vina dupa el iar ea era inca in fata portierei iar el veni la ea o lua de mana si o trase dupa el Meg era fericita iar micutele Megan din capul ei sareau de fericire in sus.
Chris se opri se intoarse si o trase de mana in bratele sale si ii puse mana la ochi sii sopti la ureche.
-Ai incredere in mine??ea zise cu vocea sugrumata.
-Da.atunciel zambi ii dadu drumul la mana ii indeparta lui Meg parul de pe gat si ii plasa un sarut ce o facu pe ea sa zambeasca di sa-si puna pe capul pe pieptul lui iar el ii sopti din nou.
-Atunci vino iubito vreau sa-ti fac o surpriza.si pasi lui o calauzeau atat de incet si grijuliu iar ea nu putea sa nu recunoasca multe lucruri unul fiind ca ea are incredere totala in el si al doilea ca il iubea al naibi de mult.Mainile lui Chris o tineau ocrotitor una la ochi si una in jurul ei parca nevrand sa-i mai dea drumul,Chris e opri deodata si zise.
-Asta am gasit in ziua in care te-am intalnit.si ii lua mana de la ochi,lui Meg ii statu inima in clipa respectiva vazand peisajul mirific din fata ei era magnifica era incredibila era romantica.Meg se intoarse sa-i multumeasca dar cand se intoarse inima nu ii mai statu ci din contra incepu sa-i bata alarmant de repede de parca mai avea un pic si ii sare din piept.
In fata ei statea un Christian in genunchi cu o cutiuta de catifea albastra cu un inel alb cu o piatra rosie.

In fata ei statea un Christian in genunchi cu o cutiuta de catifea albastra cu un inel alb cu o piatra rosie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si zise.
-Megan Price durerea mea de cap dar in acelasi timp si aerul meu vrei sa fii sotia mea?

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum