Meg era agitata si se plimba prin celula gandindu-se cum naiba nu si-a dat seama ca nightmare era Adam!?Megan prinsa in gandurile ei nu observa musafirul.
-Hei.zice Laila intrand in celula,Meg tresari si apoi isi indrepta privirea spre prietena ei si raspunse schitand un zambet fals.
-Buna,ce te aduce aici?si Laila zice indreptandu-se spre Meg.
-De ce trebuie Adam omorat?Meg ramase perplexa deoarece nici ea nu avea idee de ce trebuie sa-l omoare.
-Nu...nu stiu.si ridica capul si se uita la Laila.
-Daca fac rost de telefon il intrebi pe seful tau?intreaba Laila iar Meg raspunde.
-Sigur.si Laila scoate un telefon de la spate si zice intinzand telefonul.
-Na.Meg i-a telefonul si tasteaza numarul de urgenta si suna.Dupa cateva minute se aude un alo si Meg zice.
-Buna G,ti-a fost dor de mine?si G zice.
- Meg hei,ai terminat misiunea?si Meg spune aproape cu nervi la maxim.
-De ce tre sa-l ucid pa Adam?si G spune calm.
-Megan sti bine ca protocolul...dar nu termina de spus ca Megan rabufneste.
-Imi bag pula in el de protocol poti din partea mea sa-l lingi in cur da sa-ti fie clar pana nu stiu de ce naiba trebuie sa-l omor pe Adam nici moartea nu o sa se atinga de el.si G raspunde tot calm ce o facea pe Meg mai nervoasa.
-Uite Megan acum vreo 3 ani Adam a ucis 4 asasini nu stiu de ce pentru ca nu a zis nimic de aceea el trebuie omorat.si Meg tipa.
-Dute dracu si de ce nu mi-ai spus.si-i inchide,Laila ramase masca la limbajul colorat a fetei ce o credea draguta dar acum stie ca acei ochi negri ascund o masina de ucis.
Cu frica fata de Megan ,Laila intreaba .
-De ce trebuie sa-l ranesti pe Adam?nervi lui Meg disparu imediat ce auzi vocea Lailei,dar cand se intuarse intelese din ochi fetei ca-i era frica de ea,asa ca zise cu capul in jos.
-Acum vreo 3 ani a ucis 4 asasini dar nu a spus de ce .si Laila incepu sa planga amar cand auzi deoarece numai ea si fratele ei stiau ce s-a intamplat acum 3 ani.Meg cand o vazu ca plange pe Laila o lua in brate sii sopti.
-Nu o sa-l omor pe Adam daca nu vrei.Laila ridica capul si zambi apoi zise.
-Eu stiu de ce Adam i-a omorat.si Meg se incrunta si intreba.
-De ce?si Laila incepu sa-i povesteasca tot iar Meg incepu sa fiarba de furie iar cand Laila termina Meg se ridica intr-o viteza si se indrepta afara din inchisoare.Afara Adam radea cu niste pusti si Meg cand il vazu striga plina de draci.
-Adam Black,futu-ti Cristosu mati,sa te fut in gat de bou idiot si handicapat tu-ti lastaru mati.ajunsa in fata lui il lua de gularu camesi si intra cu el intr-o debara si Adam zise.
-Pentru prima data nu credeam ca vrei in debara.siMeg zise.
-Idiotule,in momentul de fata am misiunea de a te omora ca acu nu stiu cati ani ai chilarit cativa asasini si nu ai spus de ce.si Adam spune degajat.
-Ok omoara-ma.si Meg tipa strangand din ochi.
-Nu pot.si Adam intreaba.
-De ce?si Meg zice.
-Din cauza Lailei.si Adam ridica o spranceana si spune.
-Esti pe invers?si Meg ridica capul rapid si zice.
-Nu de ce asi fi,de unde ti-a venit ideea asta stupida ba ticnitule?si cand sa spuna Adam ceva usa se deschide si Laila zice zambind.
-Meg si Adam stau intr-un copac si se pupa tac,tac,tac.apoi pleaca repetand ca nebuna.
Usa era deschisa iar acum era lumina si cei doi,,amorezi"deabia acum vad si ei pozitia lor,Meg era lipita de perete in timp ce Adam era cu mainile deoparte si de alta a corpului fetei iar piciorul stang intre picioarele ei.Ei cand sau vazut au sarit ca arsi si sau dus fiecare la celula lui linistita.
CITEȘTI
Asasina profesionista
ActionMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...