Monstrul se intoarce

1.4K 85 1
                                    

Megan iese infuriata din camera trantind usa spargandu-se geamul cu directia afara,ajunsa o vede pe blonda cu Christian si cand se apropie.
-Christian te rog dami o sansa iubire.si vrea sa il i-a in brate dar el se fereste si zice.
-Vanesa lasama dracu in pace ca nu te iubesc si nu te-am iubit niciodata.iar Vanesa zice o sa o distrug pe Mya si Megan atunci nu o sa mai fii indragostit de curva aia de Meg,tu esti al meu intelegi,al meu.cand Meg auzi toata ratiunea ei disparu.
-Deci tu esti tarfa care s-a luat de Mya nu?iar blonda zice.
-Si o sa o mai fac ,Christian e al meu si tu nu o sa-l ai doar peste cadavrul meu.Meg isi pocneste gatul si zice ochi devenind rosii in loc de negri.
-Christian nu e al tau si acum am 2 motive sa te omor 1 te-ai luat de Mya si 2 ai vrut sa iei ceva de al meu.si blonda zice.
-Ce e al tau?si Meg zice zambind sadiac cu ochi sangerii.
-Christian.Christian facu ochi mari iar zambetul nu intarzie si Meg continua.
-Nimeni nu intervine.in urmatoarea secunda blonda fu data cu capul de capota masini apoi luata de par data cu capul de genunchiul lui Meg piciorul ei ajunse in stomacul ei.
Meg o lua pe blonda o trase de par in fata sediului scuase cutitul din cizme si ii trasa o linie pe obraz,dupa ii dadu cu genunchiul in spate si blonda tipa de durere incepand sa implore mila dar Meg era de neclintit o intinse pe ciment si ii dadu un pumn in piept si o lasa fara aer apoi o lua de par tarando si ii infipse cutitul in stomac aceasta tipa plangand.
-Te rog ai mila te implor.iar Meg zise.
-Trebuia sa ai grija cu cine te pui,sa stii ca a mai murit o blonda aici nu esti diferita,nu implora ca o faci degeaba.si incepu sa rotesca cutitul in stomac iar blonda tipand de durere G ajuns tipa.
-Megan las-o ca o omori.iar Meg striga uitandu-se la el.
-Nu imi pasa.iar G ii vazu ochi si zise.
-Blonda e moarta.Christian stiu ca Meg era la nervi periculoasa si striga.
-Meg pot sa vin la tine.Meg ridica ochi si cand se uita in ochi lui Christian culoarea sangerie incepu sa dispara dar ea intoarse capul ocupandu-se de blonda.Christiam merse spre Meg in liniste aceasta fiind atenta pe blonda si ajuns in spatele ei o lua de brat o ridica si o trase la el in brate zambi si zise.
-Nu tu esti Meg a mea.apoi o saruta ochi lui Megan redevenind negri si cand isi dadu seama ca Christian o saruta ii raspunse fara retinere de inima.Blonda fu loata si dusa la spital in coma.Christian rupse sarutul si zise.
-Asta e Meg a mea.ea ridica spranceana si zise zambind.
-Cine a zis ca sunt a ta?el zambi si zise inainte sa o sarute din nou.
-Reactia ta.si zambi in sarut.
Laila era fericita uitandu-se la cei doi si zice.
-Andrei te muti cu mine in camera.si el facu ochi mari si intreba.
-De ce?se Laila zice zambind.
-Am o idee pentru diseara si presimt ca Meg nu va fii in camera.Christian dupa ce rupe sarutul zice.
-Megan vrei sa fii iubita mea?iar Megan zice zambind.
-Nu.apoi iese din imbratisarea lui si pleaca iar cei patru spun.
-Ce?apoi raman cu gura cascata.apoi Laila posomorata spune.
-Sa dus ideea mea.si pleaca dupa Meg iar Eric si Andrei merg la Christian si acesta zice.
-Isi bate joc de mine?iar Eric spune.
-Nu,acum te pune la incercare pentru ca dupa ce ea a tinut la Adam acesta a ranit-o eu la fel si acum nu prea are incredere in tine deci pe scurt,trebuie sa-i castigi increderea.apoi Eric si Andrei pleaca iar Christian zice posomorat.
-Da isi bat joc de mine.

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum