Bataia din camara

2.5K 116 5
                                    

Meg merse cu Laila in camera si zise.
-In acesti 2 ani ce sa mai intamplat?si Laila raspunde.
-Ei bine Adam a devenit asasin eu m-am lasat de bataie siii.....Laila isi intoarce fata si Meg zice.
-Ce-i Laila?si Laila se intoarce cu fata spre Meg si raspunde plangand.
-Stii fata care ai batuto?si Meg zice.
-Cine,cuțuscârț?si Laila zambeste si zice.
-Da.si Meg spune.
-1 blonda avea implanturi,2 daca a facut ceva o omor,3 o arunc din elicopterul lui G,4 o uit in padure sa o manance lupi si daca dupa 2,3 si 4 nui moarta si sunt inchisa cu ea si 2 dusmani si mai ales am un pistol cu un singur glont o impusc chit ca ma omoara dusmani mor inpacata ca blonda-i moarta😁😇asa continua.Laila incepe sa rada apoi zise.
-Blonda careia ii planuiesti moartea e cu Adam.lui Meg ceva din inauntrul ei sa rupt dar a zambit fals si a zis ascunzandu-si lacrimile.
-Si ce,numi pasa.si apoi se pune in patul de jos si se culca sa nu mai vb cu Laila deocamndata.
Adam era plin de frunze sange si sudoare nu avea tricoul pe el si iei a ajuns la sediu.Stia ca Meg e vie si ca sa-si ia gandul o caut pe Ioana(blonda cu implanturi😈)Adam striga.
-Ioana.dar nu raspunde,ciudat ca de obicei venea ca o rata in papuci cu tocurile de 15 cm si cu fata plina de voma,o scuzati-ma de tratament facial(care arata ca voma)mai striga odata.
-Ioana.dar acum un baiat vine la Adam si zice cu vocea tremurand.
-E la infirmerie.si Adam intreaba.
-De ce?si baiatul raspunde.
-Nou venita i-a rupt picioarele ,mainile si niste coaste.si Adam zice cu dinti inclestati.
-Unde-i?si baiatul zice.
-E colega cu sora ta.Adam se indreapta cu pasi repezi spre camera Lailei cu care nu are o relatie care sar putea numi relatie frate-sora oricum ajuns in fata usi intra fara sa bata si vede noua colega a Lailei dormind i se parea cunoscuta dar merse la ea si zise aproape urland.
-De ce te-ai luat de Ioana.Megan mormai ceva indescifrabil si se puse la somn din nou.Adam o impinse cu degetu in coaste si aceasta se ridica rapid si dadu cu capul de patul Lailei se intoarse nervoasa si tipa cat de tare putu.
-Iesi dracu afara daca nu vrei sa te impaiez si sa nu mai zici nume ce nu le cunosc,nu ma fa sa te trimit langa blonda.Adam incremeni nu-i venea sa creada ca Megan era chiar aici,zambi si apoi se apropie de ea pana Meg ii simtea suflul pe buze si Adam zise.
-Dupa ce scap de blonda vanata vrei sa fii iubita mea?si Meg zise.
-Nu.Adam zambi si zise.
-Atunci te voi vana,tine minte acum eu sunt pradatorul si tu prada iar cand te voi prinde nu vei mai scapa.si o saruta apoi pleaca lasand-o pe Meg impietrita(in mintea lui Megan mici fete Meg alearga tipand,,Nu-i bine,nu-i bine deloc" .
Laila intra in camera si o vede pe Meg ca era piatra si zice.
-Adam?Meg da afirmativ din cap si Laila zice.
-Te va vana,fara nimic de comentat.Sori

Meg inspira si expira apoi iese din camera si o vede pe Amanda(surprinzator supravetuise spanzuratori si nu era moarta,las ca o omoara Meg😈) aceasta vine la Meg si zise.
-Ha halal asasin esti.atunci Meg o lua de par si o baga in camare si ei bine singurul lucru care trebuie sa stiti e ca Amanda nu o va mai deranja pe Meg niciodat deoarece era batuta bine nu gluma.
Meg se intoarce in camera ei si Laila zice.
-Cu cine te-ai batut?Meg zice.
-Aaaaaaa,cu Amanda.Laila ridica spranceana si intreaba.
-E moarta?si Meg zice.
-Nuuuuuu?!Laila zambeste si zice.
-Deci e moarta,oricum nu o sa-i simta lipsa nimeni.😇

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum