Probleme

1K 56 13
                                    

-Megan vezi ca eu plec pana la Andrei.Megan deschide un ochi si zice.
-Mergi in pace.apoi adormi la loc,Laila in pijamale se indreapta spre camera lui Andrei dar deodata ii este pusa o batista la nas si adoarme,ea fiind rapita.Megan deschide ochi si se intinde ca o pisica iar cand se ridica in fund il zareste pe Christian care zambea si zise.
-Tu ce cauti aici?elraspunse.
-M-am gamdit sa-ti fac o vizita,apropo imi plac pijamalele tale.Megan se uita spre imbracamintea ei apoi observa ca este intr-un tricou alb si niste boxeri albastri,Meg facu ochi mari apoi zise zambind.
-Iesi afara sa ma imbrac.el clatina din cap negativ iar ea zise.
-Atunci ma ajuti sa ma imbrac?el clatina din cap afirmativ.Megan se intoarse cu spatele la el si zise.
-Da-mi tricoul jos.el prinse poalele tricoului si-l ridica,Meg ridica mainile si tricoul fu dat jos.Megan isi puse sutienul in fata si zise.
-Chris incheie-mi si mie sutienul si scoate-mi ceva de imbracat.El incheie sutienul apoi se intoarse si ii scoase lui Meg o fusta verde si un tricou bleo-marinsi o imbraca cu ele.Megan se intoar--se la el zambind apoi il saruta.Dupa ce Meg rupse sarutul Christian intreba.
-Pentru ce a fost asta?si ea zise.
-Ca am vrut.apoi iesi din camera spre ograda sediului si-l vazu pe Andrei fara Laila agitat.Megan merse la el si apoi intreba cand ajunse langa el.
-Unde e Laila,a zis ca vine la tine dimineata.Andrei zise.
-Nu a venit in plus o caut ca nubunu de 3 ore.si atunci telefonul lui Meg suna si ea raspunse vazand apelantul fiind Laila.
-Laila unde mama mati esti?iar barbatul care raspunse zise.
-Laila este la noi Megan Price,daca vrei sa nu moara impuscata vino pe strada Bravo,la atelierul darapanat.Meg zise cand auzi vocea.
-Nenorocitule daca o atingi te omor.barbatul rase apoi spuse.
-Oare cat pot intra in ea?si Megan tipa furioasa.
-Javra te voi gasi omora si distruge daca Laila are ceva,te distrug intelegi?barbatul rase din nou apoi raspunse.
-Daca pana la ora 16 nu esti aici iti jur ca toti cei 8 oameni ai mei se vor juca cu ea,apoi inchise,Megan tipa si arunca telefonul.se intoarse si zise.
-Amice te voi omora.Ajunsa in camera se imbraca:

Apoi isi ia cutitele in ghete acele si pistoalele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi isi ia cutitele in ghete acele si pistoalele.Iese afara cu draci apoi urca in masina si porneste spre atelier,ajunsa acolo coboara si in drum spre camera unde era Laila a omorat fiecare persoana.Cand a intrat in camera il vazu pe Siberiu zambind si 8 persoane inconjurandu-l printre care unu o tinea pe Laila de par.Lui Meg ii curse o lacrima cand o vazu pe Laila asa si Siberiu zise.
-Deci ea e slabiciunea ta.si indreapta pistolul spre Laila si Megan tipa.
-Nu.Siberiu merge la Laila o ia de par si ii pune pistolul la tampla apoi zice.
-Meg lasa cutitele,pistoalele si acele jos,apoi impingele cu picioarele in groapa.Meg stranse ochi apoi facu in tocmai.iar Siberiu zise.
-Megan te sacrifici tu si o lasam pe Laila sa plece?Meg stia ce inseamna sacrificiul si stia si mai bine ca nu o putea lasa pe Laila sa treaca prin asta,si zise.
-Da.Siberiu zambi si zise.
-Sti bine Megan ca eu te bateam mereu la lupte asa ca sa nu faci vreo prostie.Megan stia ca are dreptate asa ca lasa capul in jos si zise.
-Stiu,ai dreptate.Siberiu zambi si zise.
-Legati-o.2 barbati o lega de maini strans,apoi o lua pe Laila si o dadu afara apoi zise.
-Ai noroc ca 1 esti gravida si 2 Megan de muuult o voiam.apoi o inchise si se intoarse spre Meg si zise.
-Haide,oricum stiam ca o sa vii.Meg inchise ochi si-l urma pe Siberiu.Afara Laila lua masina lui Meg apoi si porni in viteza ajungand in 10 min apoi coboara si-l cauta pe Chris,acesta era cu Andrei si Eric iar Laila striga.
-Christian Meg e in pericol.cand auzi asta Chris merse la Laila si o intreba unde e Laila ii spune si pleaca in viteza spre acel loc

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum