Prizoniera?

2.5K 118 4
                                    

Meg sau Tania a fost prinsa de oameni lui Mercada si dusa la ascunzatoare iar acolo Meg este legata de un scaun si si in acea camera de interogatii mai erau vreo 8 oameni asteptand desteptarea Demonului. Dupa 10 minute Meg deschide ochi si vede ca e legata si da rapita cu vreo 7-8 oameni ce se uitau cu frica si cu admiratie la ea,in camera intra un baiat inalt ,brunet cu ochi albastri si da era Mercada ,Meg se uita suspicioasa si apoi scoate un icnet de ce?pentru ca Mercada sau Cristian stiut de prieteni era prea aproape de ea si zise punand o mana pe piciorul ei uracand pana suuus.
-Megan Price ,ma bucur sa te vad.apoi apesa iar Meg scoase un icnet si dadu capul pe spate,Cristian se uita la trupul ei si zambi in gand recunoscu ca e frumoasa sii placeau reactiile ei si cel mai mult el era al naibi de excitat se apleca si ii saruta gatul si atunci Meg zise.
-Te rog omoara-ma dar nu-mi fa asta,o sa regreti Mercada.si el spune.
-Spune-mi Cristian scumpo.si pleaca zambind.
Meg tipa si unul vine in spatale ei ea ii calca picioarele cu picioarele scaunului altu veni sa-l ajute prinzand-o dar ea ii dadu un cap in gura si apoi sari si se lipi de unu sfaramand scaunul,lua doua picioare si incepu lupta dupa cateva minute Meg ia cheile si iese dar auzi un urlet de durere prea cunoscut cand intra Adam era biciuit ea merse lua biciul celalat il prinse pe ala de gat si ii trase un glont in cap cu pistolul ciordit,merse desfacu catusele lui Adam si acesta cazu abia respirand.Meg il imbraca cu camasa mortului si apoi pleca afara din acea nebunie numita ascunzatoare.
Meg iesi din cladire cu Adam care se tara si dupa au ajuns in padure era inca lumina si era amiaza asa ca merse la un moment dat Adam cazu si ranile sangerau mai rau,Meg rupse tricoul si il infasura in jurul lui facand un bandaj apoi lega cu colanti rupti.Fata noastra acum avea o pereche de colanti rupti de parca erau pantaloni scurti iar tricoul alb acum era bustiera geaca rosi ei bine un tip era spanzurat cu ea,cei doi mai merse un pic si se opri ambi erau obositi asa ca adormisera.
Dimineata Adam se trezi in plina forta vede acum bine dar acum credea ca-i mort pentru ca o vedea vie langa el cu hainele rupte era si mai frumoasa ,bruneta din fata lui,bruneta lui traia si facu gestul ce dorise sa-l faca in acesti ani o saruta,buzele moi cu gust de piersici il facea sa inebuneasca ,tinea la ea,o iubea cand a aflat ca cica murise dori sa moara dar acum ca o saruta cu dorinta o voia mai mult,Meg cand simti buzele strainului il lovi si cu cutitul de langa ea il puse la gatul lui Adam zambea deoarece ea statea undeva unde nu trebuia dar nu stia si zise el.
-Stiu ca ma vrei dar vrei in padure,Meg?si ea tipa.
-De ce dracu mai sarutat?el ii prinse fata in maini si ii aduse buzele ei aproape de ale lui si zise.
-Nu te botosi dar tu ai acum un control scazut si nu vei rezista.si Meg zise.
-La naiba.si-l saruta,acesta o prinse de maini si ajunse deasupra ei.Adam o saruta flamand dar Meg reusi sa&si elibereze o mana si ii baga o seringa in picior si zise.
-Eu nu sunt Meg sunt Tania.si-l lasa sa adoarma acolo pe domnisor si pleca.

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum