Megan era in pat mancand floricele citind Atlasul de smarald,se mai uita din cand in cand la usa dar nimeni nu a mai intrat in camera planganduse de dimineata.Dar cel mai mult o deranja faptul ca nu il vazu pe Christian si era ei bine inebunita si ii simtea lipsa fara sa observe megan incepu sa roada cartea.
-E ora 5 si Chris inca nu ma cerut,deci asa face bine.apoi se ridica din pat inchise cartea si iesi din camera.Megan intreba pe toata lumea daca il vazu pe Chris dar toti raspunzand nu,se insera afara si luna era pe cer.Megan adora luna ea o numea Imparateasa noptii.Cum mergea pe intuneric spre padure lasand sediul si orasul in urma o masina opti langa ea si ii dadu un biletel apoi pleca.Meg deschise biletul si acolo scria.
,,Vino in padure unde ai poposit dupa ce ai scapat de la mine😋😏"Megan zambi si porni spre loc apoi se opri si zise.
-Stai el stia unde m-am oprit?apoi incepu sa rada si sa se indrepte spre acel loc.Ajunsa acolo il vazu pe Chris si zise.
-De ce mai chemat aici?el zambi ii puse la ochi o esarfa si spuse.
-Ai incredere in mine.si porni la drum cu Chris care o ghida incredibil de usor.Megan incepu sa auda susurul unei cascade,deodata Chris se opri si ii lua esarfa de la ochi peisajul o ingheta era mirific padurea verde luminata de luna plina stralucitoare de pe cer alaturi de cascada sclipitoare ce facea peisajul sa para ca unul de poveste,la poalele cascadei in partea dreapta se afla o pisica ce statea cuminte iar cand o vazu pe Meg merse la ea si intinse gatul spre ea,Megan mangaie pisica si cand ajunse la gatul acesteia gasi o cutiuta cafenie,Megan dezlega panglica cutiei si o lua de la gatul pisici pisica merse la aceasta si el ii zambi ii intinse un biscuite mare in forma de peste si zise.
-Buna treaba scumpo.Megan chicoti auzind spusele lui Chris apoi isi intoarse atentia spre cutie si o deschise ineuntru era un inel cu piatra neagra inconjurat de petale arginti,il lua si-l puse pe deget iar atunci Chris o lua in brate de la spate si zise.
-Esti a mea.ea chicoti si zise.
-Inca nu mai cerut.el zambi o intoarse cu fata la el si zise.
-Nu trebuie sa te cer,tu imi aparti toata,trup si suflet.apoi isi apropie fata de a ei si zise.
-Tu esti a mea.si o saruta apasat dupa ce o saruta Meg zise.
-Mai castigat.Chris zambi apoi o lua prin surprindere pe Meg ridicand-o in brate ca pe o mireasa si o lua la pas,Meg intreaba zambind.
-Si unde mergem.iar Chris zice.
-Acasa.au mers (defapt Chris a mers)cativa kilometri pana ajunse in fata unei case pe langa sediu iar Meg zise.
-Ai zis ca mergem acasa.si Chris zice.
-Asta e casa noastra.si intra inauntru pe intuneric,Chris mai merse un pic apoi se opri deschise alta usa apoi o intinse pe Meg in pat si el langa ea adormind.Dupa 5 luni
Toata gasca era la spital asteptand ca Laila sa iasa din sala de nasteri,cand Laila i-a zis lui Andrei ca i s-a rupt apa acesta aproape facu se atac de panica dar isi reveni ducand-o la spital apoi avertizand gasaca.
-Andrei calmeaza-te.zice Eric iar Andrei zice.
-Nu ma pot calma.Meg se incrunta la el si zise.
-Andrei stai jos daca nu vrei sa intru tu dupa Laila in sala de operatii.acesta se linisti si se puse jos dar atunci iesi doctorul si zise ca totul e bine dupa 1 ora doctorul nu apuca sa intrebe cine intra primul ca Andrei era deja inauntru.Mina se intoarce la Eric si zice.
-Daca faci ca el te strang de gat.Eric zambi si zise.
-Nu-ti fa griji iubito eu voi fi mai rau.Era bine deocamdata si deodata zise Meg.
-Sebastian.apoi fugi in salon iar Chris era stana apoi zise.
-I-a stai asa cine e Sebastian,Meg cine e asta?si merse dupa Meg.
Megan intra in salon si ii vazu pe cei 3 stand si razand iar Meg zise.
-I-am gasit un nume.Laila o privi apoi zise.
-Deci care-i?iar Megan zise.
-Sebastian.Laila zambi si zise.
-Apropo tu mai ai 3 luni,nu?Meg zambi si zise mangaindu-si pantecul.
-Da,3 luni si o sa-mi vad micuta floare.Laila o privi si zise.
-Megan.Meg ridica capul si zise.
-Ce?Laila zambi si continua.
-Mai tii minte tatuajul ala care ti-lam facut si dupa am aflat ca nu era permanent?iar Meg zise.
-Da ce-i cu el?Laila zise.
-A fost ceva facut pentru tine iar acum ma bucur ca te-am cunoscut si sincer nu stiu ce ma-si face fara tine.Megan incepu sa rada apoi zise.
-Soro traieste prezentul,apropo te astept acasa la mine,pup.apoi pleca vesela Chris era in usa ne spunand nimic apoi Meg il lua de mana si zise.
-Hai acasa.dupa ce Laila se intoarse cu micul Sebi acasa iar toti ii inconjura voiau sa-l cunoasca pe noul venit.
Acasa Meg statea in pat iar Chris era la etaj uitandu-se la TV,deodata usa fu sparta iar Chris cobora in graba sa vada cei si o vazu pe meg ca tocmai impusca un mascat si deodata cineva de la etaj trage spre ea Chris nervos i-a pusca si trage spre mascat spunand nimeni nu trage in sotia mea.
CITEȘTI
Asasina profesionista
AçãoMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...