Misiunea

1.6K 99 1
                                    

-Megan putem vorbi?intreaba Laila iar Meg aproba din cap.
-Care din baieti iti place?Meg se uita la Laila ii puse o mana pe frunte si intreaba.
-Ai febra?Laila zambi si apoi zise.
-Te rog nu ii pune pe baieti sa plece,doar de dragul meu.Meg stia ca singura ei slabiciune este ea asa ca spune zambind.
-Bine.Laila zambi si iesi din camera.
Dupa o ora de incercat sa doarma Megan se ridica si apoi merse spre biroul lui G,ajunsa acolo intra fara sa bata si zice.
-G am nevoie de o misiune.G raspunde fara sa-si scoata capul din hartii.
-Cu sau fara partener?iar Meg zise.
-Fara.G ii inmana lui Meg hartia ea o lua si merse in camera ei apoi isi lua costumul pe ea si merse la masina si porni.
Pe drum Meg la hartiile si vazu pe foaie:

                    Simon Delgade

Varsta:48 ani
Familie:parinti morti si fara frati sau altcineva.
Vinovat de:
1)omor a 3 persoane o familie,parinti si fetita de 3 ani
2)violarea a 2 adolescente rapite.
3)rapirea si asasinarea unui baiat de 5 ani
4)uciderea in masa a 78 de copii cu varstele intre 3-12 ani.

Meg stranse foaia zambi si zise.
-Bastard nenorocit o sa platesti.
Meg ajunsa in fata cladiri cobora si merse la paza si zise.
-Vreau sa-l vad pe Simon.si un pazinic raspunde.
-Nu se poate.Meg zambi si zise.
-Nu a fost o intrebare.scoase cutitele de la spate si le arunca 1 intra in capul unuia iar la celalalt in piept sari poarta de fier si merse pe alee uitandu-se la florile colorate din fata vilei.
Intra in casa intr-o liniste de invidiat dar linistea fu sparta de un gardian care a reusit sa strige atat.
-In....apoi un glont ii intra pe gura si iesi pe la spate oprindu,se in tocul usi iar gardianul cazu fara viata iar Meg ridica umeri si zise.
-Nu trebuia sa tipe....o alarma incepu sa sune ca disperata iar Meg zambi si continua.
-Sa inceapa distractia.Megan mergea pe hol linistita si din cand in cand se mai intampla sa omoare pe unu cu pistolul pana fu prinsa.
Simon acum era in fata lui Meg si o studia apoi zambi si zise.
-Ah buzele alea o sa faca minuni pe puiul meu frumoasao.Meg vru sa riposteze dar cand dadu sa vorbeasca incepu ca telefonul ei sa sune apoi ea zise.
-Cine dracu ma suna acum,hei tipule fi dragut si scoate telefonul din buzunar.un barbat merse si scoase telefonul il deschise si raspunse dandu-i telefonul lui Meg.
-Megan unde esti.
-Ce vrei fata lui dumnezeu?iar Laila spune.
-Hei voiam sa te rog sa vorbesti cu G sa mergem amandoua intr-o misiune.Meg zambi siintraba.
-Serios?si Laila raspunde.
-Da daca esti si tu de acord.si Meg zise.
-Normal,ok pa am treaba.si Laila zice.
-Nu menaja,pa.si inchise.Megan arunca telefonul apoi se intoarse acesta intrand in buzunar apoi zise.
-Baieti se pare ca nu mai pot sta asa ca o sa rezolv asta repede.Barbati se uitau ciudat la Meg iar aceasta sari si rupse scaunul de care era legata scoase cutitul de la cizme si il arunca in unul cu pistol cutitul intra in fruntea acestuia Meg ii lua pistolul si ii impusca pe toti dar pe Simon nu dar dupa ce ii omora Megan mergea spre el cu pistolul in mana cu o ura nemarginita si Simon cazu in genunchi si incepu sa zica plangand.
-Te rog cruta-mi viata,ai mila,te implor nu ma omora...dar Meg il intrerupse razand apoi se opri si zise.
-Daca nu eram eu si era alt cineva poate puteai cere mila de la ei dar eu nu iert pe cei ce asasineaza pe micile fiinte neajutorate dar facem asa numar pana la 3 iar tu vei incerca sa-mi ceri iertare sau orice ca sa te crut,start 1.
-Te implor iarta-ma fac orice.zice Simon disperat.
-2.iar Simon face ochi mari si o prinde de picior si incepe sa planga zicand.
-Jur ca nu mai omor cat traiesc,platesc si acei copii,iti jur.Meg cand auzi tipa.
-Idiotule,vietile copiilor alora nu se cumpara,nui poti aduce cu bani.si el plange si zice.
-Te implor iarta-ma,scuze.si Meg zise zambind malefic.
-3.si apesa pe tragaci dar pistolul nu mai avea gloante,Simon era pisat pe el de frica la propriu apoi Meg se intoarce si da sa plece iar Simon rasufla usurat si zice in soapta crezand ca aude doar el.
-O sa-i omor copii nenorocitului de G.Meg se intoarse furioasa lua pistolul altui barbat il puse la capul lui Simon si zise.
-1,2,3 viata ai perdut,4,5,6 esti un nenorocit batut,7,8,9 mori ca porcu.Meg zambi si continua.
-10 Mori date dracu.Simon vru sa tipe dar Meg apasa pe tragaci si zise.
-Nenorociti ca tine nu au dreptul sa traiasca.Megan pleca lua masina si se intoarse la sediu si merse la G si tranti palmele pe birou si spune zambind.
-Mai vreau o misiuna acum cu pereche apropo perechea mea e Laila.apoi pleca in camera ei.Dar ce nu stia Meg era ca Eric ,Laila si Andrei doreau sa faca ceva,Eric intelese ca el nu o iubea ca o iubita ci ca o sora si a decis ca desi Cristian era cel care a dorit sa o omoare acum era vesel doar cand o vedea.
Ei aveau un plan.😎😈

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum