PERSPECTIVA LUI MEG
2 ani au trecut de când:
-Tania Torres în birou.striga Daniel seful meu de la FBI si la dracu il urasc l-asi baga intr-un avion asi zbura pana la nori apoi l-asi impinge fara parasuta si mai bine daca se prabuseste in varful Turnului Effel.Intru incercand sa zambesc si dau de ochi care jur ca ma urmaresc la fiecare pas apoi ma pun pe scaunul din fata biroului si zic raspicat.
-Ce vrei?Daniel era un pitic in varsta de 61 de ani brunet cu fire albe(presupun ca-si vopseste coama care da pe chel sa nu-l faca lumea mos)avea o gura mare in care iti vene sa-i bagi explozibil cand o deschidea oricum revenim(dar idea cu explozibilul imi place)mosu zice.
-Vezi ca l-a luat naiba pe Mercada si a omorat pe cineva in plina strada,cauta-l ,gaseste-l,prinde-l,acum pleaca.Ma ridic si urlu inainte sa ies.
-Esti un mos dat dracu.si trantesc usa apoi imi amintesc ca nu stiu numele de familie deschid din nou usa mosului si spun.
-Care-i numele de familie?si Daniel spune zambind.
-Dontes.cand am auzit numele mi sau inmuiat picioarele si am plecat fara sa mai zic nimic,toti se uitau la mine si sosoteau uni chiar tremurau,de ce?Ha ieri am aruncat pe unu pe geam ca ma barfit ,oricum in momentul respectiv ma gandesc la Mercade Dontes,fiul lui Desperado Dontes care a jurat ca ma va gasi oriunde si se va razbuna,nu-i a buna deloc.Cum mergeam eu posomorata il aud pe Gabriel singurul ce nu il urasc de aici si ma intorc,aceste venea in fuga si cand a ajuns la naiba saracu gafaia si zice.
-Tania te pot ruga ceva?si eu zic.
-Ce-i?el zambind raspunde.
-Azi eu si Valentina facem 17 ani de casnicie si ma intrebam daca ai putea sta cu Denisa pana ne intoarcem de la restaorant.eu zambesc un pic si zic.
-Sigur prietene,la cat vin?si Gabi spune.
-Mersi mult si poti veni la vreo 18,pa si inca odata mersi.si pleaca fericit imi placea de el(nu in acel fel are 39 deci nuuuuu)era dragut cu mine si da el a fost primul care a vorbit cu mine.
Merg acasa si ma duc la baie said fac un dus scurt iau colanti negri cu tinte tricoul alb si geaca rosie si niste tenisi negri si am plecat(era 14 cand am vorbit cu Gabi)ajunsa la ei bat la usa si da frumosul de Ionut care era fratele mai mic a Valentinei deschide usa si-mi zambeste apoi spui.
-Hei frumoaso te cunosc?eu trec pe langa el il iau de gulerul sacoului pe Gabi il trantesc de perete si zic cu dinti inclestati.
-Daca tipu sta cu mine te arunc pe geam.si Gabriel zice.
-Linisteste-te ca nu-i rau si in plus poti sa-i faci ce vrei daca te deranjeaza,nu?si-mi zambeste ca atunci cand zice pe muteste,,Fa-l sa planga de frica"eu ii dau drumul si zic intorcandu-ma.
-Baiete o sa stai cu diavolu.si plec spre camera Denisei si zic cand ajung si intru.
-Ce faci soro mai esti vie?si ea cand ma aude se intoarce tipa si-mi sare in brate si striga.
-Te iubesc tata.si ma trage de mana si spune.
-Zii tot.eu zic
-Paaaai.si ea tipa.
-L-ai speriat si pe el?eu incerc sa ma justific iar ea zice nelasandu-ma sa vorbesc.
-Nu pot sa cred, era baiatul perfect cum dracu sa-l sperii,a zis ca nu se teme de nimeni.pustoaica din fata mea are 15 ani si a incercat sa-mi faca lipeala dar nimeni nu a ,,supravietuit".
-Parinti tai au plecat stii ce inseamna asta?intreb eu si ea zambeste si tipa .
-Da.si fuge jos eu cobor dupa ea si cand ajung in sufragerie Denisa se uita la Ionut si cand sa intors la mine avea un zambet care zice,,Am gasit un baiat for you"si eu face-am semne ca nebuna sa nu dar cine ma asculta si se apleaca la Ionut il pupa pe obraz si zice.
-Ce faci unchiule,apropo vreau sa-ti prezint dadaca mea Tania Torres.si ma trage de mana si ma arunca langa Ionut si da drumul la film se pune langa mine si-mi sopteste Deni.
-Nu-l ranesti ori ce face si jura pe inima mea.si eu zic incet.
-Si daca zic nu?ea se incrunta si zice.
-Te voi ura.eu spun lasandu-ma pagubasa.
-Jur.si atunci ea zambi si filmul incepu,era unu de dragoste si dupa cateva minute Denisa se ridica si zice ranjind.
-Mie somn ,noapte buna.si pleaca nici 4 min nu au trecut ca a inceput o scena nu chiar frumoasa.Dupa scena Ionut zice.
-Siiii,ai iubit?eu raspund .
-Nu.el intreaba.
-Iubesti pe cineva?eu raspund.
-Nu.
-Te gandesti la cineva?
-Nu.
-Am facut ceva?atunci ma intorc cu fata la el sa zic ceva dar mare greseala deoarece acum ii simteam respiratia pe buzele mele si ochi lui verzi ma tineau in transa ma tras mai aproape si pus o mana pe obraz si zice inca respirand deasupra buzelor mele.
-Ti-am mai zis ca esti frumoasa?si eu zic ne putand sa ma misc.
-Da. eram impietrita si ma gandeam ce incearca sa faca,dar gandurile mi-au fost intrerupte.
Ionut ma sarutat si atunci am simtit acel sentiment de mai mult oricum eu am inchis ochi si ma-m lasat pe spate pe canapea Ionut mi-a prins mainile si mi-lea dus deasupra capului inca sarutandu-ma si deodata usa sa deschis si eu stiu cine era si am dat sa ma ridic dar Ionut nu ma lasat dar mi-a soptit.
-Nu-ti fa griji vreu ceva mai mult nu ii las sa ne impiedice joaca.si eu nervoasa l-am lovit intre picioare i-am dat un pumn si a cazut de pe mine eu am luat geaca si am plecat fara sa vorbesc cu nimeni.
Ajunsa acasa ma arunc in pat si adorm dupa cateva minute simt un miros de cloroform dar era prea tarziu sa ma opun asa ca inchid ochi si astept sa ma trezesc.
CITEȘTI
Asasina profesionista
AksiMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...