Triunghiul nebuniei

1.7K 102 5
                                    

-Cat de mult crezi ca rezista?intreaba Laila si Meg raspunde.
-2,3 episoade.si Laila se uita trista la Meg si zice.
-Dar era preferatul meu.apoi ambele incepu sa rada.
Trecu 3 zile de la incident iar Megan se simtea mai bine dar nu perfect,baieti faceau cu randul sa stea de paza dar intr-o seara cineva intra pe geam si cand sa-i bage cutitul in inima Meg deschise ochi ii prinse mana si i-o rupse ii lua cutitul si il puse la gat si ii sopti la ureche.
-Daca vrei sa nu mori in chinuri spune cine esti.
Cristian aprinse becul iar Meg ii lua cagula de pe cap si ei bine Meg tipa.
-Iti bati joc de mine?si Cristian intreba.
-Il cunosti?si ea raspunde.
-Din pacate da, e fost iubitul meu.Cristian se uita nedumerit si zice.
-Fostul vrea sa te omoare,logic.iar Meg zice.
-Cristian el e Vlad,Vlad el e Cristian si acum Vlad o sa dormi legat fedeles in sifonier.
A doua zi veni si Eric intra in camera lui Meg si el vazu in pat ei bine asta:

Meg dormea iar Cristian o tinea in brate uitandu-se la ea,Eric se inrosi si tipa in soapta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Meg dormea iar Cristian o tinea in brate uitandu-se la ea,Eric se inrosi si tipa in soapta.
-Iesi dracu de langa ea.iar Cristian da din cap negativ Eric iar tipa in soapta.
-Pleaca de langa ea nenorocitule,e a mea.si Meg se intuarse cu fata la pieptul lui Cristian si Cristian ii zambi lui Eric apoi scuase limba.si eric zise.
-Date naibi jos.si Meg tipa.
-Taci dracului din gura ca incerc sa dorm.dar cand se uita in pat tipa si apoi zise.
-Amandoi iesiti afara.cei doi au iesit din camera si sau despartit mergand in camerele lor Cristian devenise si el agent deci era bine.
Adam se intalni cu cei 2 dusmani si zise.
-Voi ce aveti?si Eric raspunde.
-Cristian a dormit cu Megan in pat.si Adam zice.
-Oricum va fi a mea.atunci Cristian indrepta pistolul spre Adam la fel si Eric iar Adam indrepta pustoalele spre cei doi iar Eric si Cristian indrepta pistoalele 1 spre altu.
Deodata se auzi doua impuscaturi,era Megan Price,dracul ce e greu de stapanit care avea acum privirea care spune Esti mort. Cei 3 cavaleri priveau fata cum venea spre ei si aceasta cand ajunse langa ei ii lua la bataie,lui Eric ii lovise bijuteriile si ii rupse mana,Adam a scapat cu Capul spart si ochiul vanat si piciorul scrantit iar Cristian a fost lovit cu genunchiul in cap apoi lovit cu pumnul in burta si un picior intre picioare si Meg dupa ce termina zise.
-Cat sunteti aici niciodata sa nu va luptati cu un coleg iar voi ati incalcat regula in 2 zile sa fiti plecati daca nu vreti si runda a doua.cei 3 erau inca jos iar G vazu tot si ei bine stia ca trebuie sa o puna pe Laila sa o roage pe Meg sa-i ierte ca daca o facea el cel mai probabil lua si el bataie.
Meg intra in camera si zise aruncandu-se in pat.
-Triunghiul nebunilor.

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum