Pericolul si sfarsitul aventuri(partea 2)

1.4K 61 9
                                    

Dedicatie:NituElena2017

Impuscatura facu ecou Megan avea ochi inchisi iar Ionut avea un zambet pe fata care ii disparea cu fiecare minut,Ionut isi intoarse privirea spre usa iar acolo o pustoaica de 17 ani satena cu ochi verzi si cu un pistol in mana.Ionut se uita in jos spre abdomen unde tricoul albastru era imbibat in sange,Meg auzi pistolul dar nu se intampla nimic asa ca deschise ochi atunci il vazu pe Ionut cum cade in genunchi cu o gaura de glont in abdomen si apoi vede privirea lui Ionut indreptata spre fata apoi zise.
-Denisa?apoi fata cu o furie urla spre Ionut.
-Te-am crezut unchiul perfect am avut incredere in tine nenorocitu dracu.apoi il vazu pe Iustin ca se holba la ea si zise.
-Tu la ce te holbezi asa?apoi il impusca in cap si isi redirectiona privirea spre Ionut dar o vede pe Megan si lasa pistolul si zice.
-Tania?si apoi lasa pistolul si Ionut cand vede slabiciunea scoate pistolul de la spate il ridica si da sa traga in Denisa dar Megan i-a pistoluldupa ce ii intoarce mana si il impusca.Megan se intoarce spre Denisa si zice.
-Ce s-a intamplat,ce cauti aici?Denisa ridica privirea si zice.
-Mama e in coma in spital de 3 zile iar tata la terapie intensiva,idiotul a vrut sa-i omoare.Megan o lua o imbratisa ii saruta capul si zise.
-Scumpa mea mai facut asa mandra.iar Denisa o i-a in brate si zice.
-Si tu pe mine.apoi zambeste iar Meg intreaba incurcata.
-De ce ai fi mandra?iar Denisa iese din imbratisare iar apoi zise.
-Draga mea Megan esti gravida asta insemnand ca un barbat a rezistat.Megan o stranse din nou in brate si zise.
-Esti o scumpa .apoi se intoarce si il i-a pe micul Sebi apoi se intoarce la masina si intreaba.
-Denisa,vii cu mine?ea zambeste si zice.
-Neeee,tre sa vad cum o fac pe mama sa se trezeasca si sa am grija de tata.Meg zambeste si zice.
-Poate ne vom revedea,scumpul asta mic sigur vrea la mami.si pleaca Megan intra in masina si porneste spre casa.
Ajunsa il i-a pe Sebi si merge la prietena ei Laila care inca plangea cu Andrei care incerca sa o linisteasca iar Meg zice deodata.
-Oooo,nu mai boci atat doar nu a murit nimeni inca.Laila cand auzi se ridica si cand ii vede pe cei doi tipa si ii i-a in brate apoi Laila il i-a pe Sebi in brate si incepe sa il pupe pe fata si sa-l imbratiseze.Chris intra si cand o vede tipa.
-In veci veci veci vecilor sa nu mai faci asta nici daca oi fi pe moarte ai inteles?Megan da sa raspunda dar nu apuca deoarece Chris o saruta salbatic apoi spune.
-Daca mai faci asta inca odata iti pun 3 perechi de catuse la ambele maini si tintuiesc patu in pamant,ai inteles?Megan zambi si zise.
-Pai daca ai face treaba cu catusele sper sa faci o surioara Kirei.Chris o prinde de solduri o lipeste de el si zice.
-Micuta mea Kira va avea un frate.Meg zambeste si zice.
-De ce un frate?iar Chris zice.
-Ca sa ma ajute sa tin baieti la departare.pe Meg o bufni rasul si o tinu asa muuuuult si bine.

Dupa 3 luni
Christian era in salonul de asteptare tragandu-se de par ca un hipiot scapat de la ospiciu cea ce nu era deoarece acum era ca un taur care a vazut rosu.Laila si Andrei au incercat sa-l linisteasca,Mina ia turnat o cana cu apa in cap,Eric a tipat la el,Mya l-a injurat iar Adam o aproba pe Mya.Dupa inca 2 ore doctorul a iesit zambind zicand.
-Domnule aveti o fetita frumoasa.....apoi Chris il impinse din fata lui si intra iar acolo isi vazu primul inger ce la schimbat si al doilea care il va schimba.

Perspectiva Meg
Va zic direct dragi mei eu nu sunt ca autoarea povestind de ma ia durerea de cap,da am o fica Kira si ai mica Loredana,nici Laila nu s-a lasat pana nu a facuto si pe mica Daniela,iar Mina ei bine are 2 baiet Scot si Gabriel iar Andrei si Chris deja isi fac planuri cum ii va tine pe baieti lui Eric departe de fete iar Chris si-a luat un topor credeti-ma nu va trimiteti baieti pentru Kira sau Lori ca altfel ramaneti fara ei.Oricum dragi mei mai mult nu o las pe hipioata asta sa spuna deoarece ar trebui sa va distruga viata cu monotonia unui cuplu,pe scurt je de fata e angajata la FBI iar sotiorul meu e tot agent FBI deci ne descurcam avem 2 fete ce ei bine nu sunt gemene la comportament dar nici nu sunt cainele si pisica,deci mult noroc dragilor la intelege viata mea haotica,va pup si va iubesc o sa-mi fie dor de voi ar fi trebuit sa spun dar eu zic arivederci dragilor aveti grija sa nu fiti impuscati sau injunghiati😜😜😜😜😜😜😜😜😁.

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum