Megan era in camera ei si se pregatea pentru club si isi aminti ca nu l-a intrebat pe Eric cu ce masina merge asa ca merse la camera lui,batu la usa dar nu raspunse asa ca intra in camera,Meg auzi sunete din dormitor crezand ca-s Andrei si Laila a intrat in dormitor dar cuvintele ii raman in gat pentru ca a vazut cel mai urat lucru,Eric cu Ioana se ,,jucau" Eric cand o vazu pe Meg se ridica in fund pe pat si vru sa zica ceva dar Meg bufni in ras cu lacrimi.Eric si Ioana se uitau la ea ca la o nebuna si Meg zice.
-Iar am fost fraiera ,toti sunte-ti la fel nu va deosebiti deloc.si pleaca trantind asa de tare usa ca a iesit din balamale.Meg ajunsa in camera ei se pune in pat si plange,Laila intra in camera zambind dar zambetul ii dispare cand o vede pe Meg plangand,merge spre ea si cand ajunge se pune langa pat in genunchi si zice.
-Meg de ce plangi?Megan zambi si zise.
-De azi nu voi mai iubi sau voi mai da vriunui baiat sa se apropie de mine,diseara mergem la club.Laila se uita ciudat dar se ridica si se imbraca:
Si o asteapta pe Meg sa iasa din baie si cand sa strige Meg iese imbracata:
iar Laila ramane cu gura cascata,Meg zambeste si ia cheile masinii:Apoi ia telefonul si zice.
-Hai.iar Laila zice.
-De la ce masina sunt cheile alea,eu nu le-am mai vazut.si Meg spune.
-Ai sa vezi.cele 2 ies din sediu iar pe Meg o urmareau privirile flamande ale baietilor.Ajunse in fata masini Meg zice.
-Urca.iar Laila urca fara comentari,cand ajung la club cele 2 coboara si Meg se duce la Dimitri iar Laila la masa care o stia.Meg zice.
-Ce faci?si Dimitri intreaba.
-Ai vrea te rog sa canti in seara asta?si Meg zice.
-De ce nu.se duce in cabina apoi merge in culise melodia incepe si Meg iese imbracata:Si incepe sa cante:
Dupa intra in culise si se schimba din nou,stia ca Eric se holba la ea de aceea se schimba.
Iesa din nou dar imbracata
Apoi incepe sa cante Dodi iar Meg statea deoparte pe scaunul de pe scena:
Dupa reprezentatia lui Dodi urma Meg care se ridica si ajunse pe scena si Dodi pune melodia.
Dupa Meg merge la cabina si isi schimba hainele :
Meg iese si merge la masa ei la Laila si se puse pe scaun si lua paharul de apa si-l bea apoi se pune comod pe scaun si atunci vine Adam si zice.
-Ce face cuplul?si Meg spune.
-Cuplu pe mata.si atunci Meg vazu ca doi se certau si ea se duce si zice.
-Calmativa.si cei doi zic.
-Dute naibi.iar Meg
Dupa ce i-a terminat sa intors la masa si sa pus langa Laila.
In locul unde Eric statea cu Andrei si era beat Eric zicea.
-Ma urasc asa mult.si Andrei spune.
-De ce te-ai culcat cu Ioana?si Eric zice.
-Nici nu stiu de cine zici,dar Megan nu o sa fie a nimanui in afara de mine,nici macar a lui Adam,in plus frumoasa mea stie sa bata.
CITEȘTI
Asasina profesionista
ActionMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...