Megan si misiunea

1.2K 55 8
                                    

-Megan.zice Laila iar Meg raspunde.
-Nu.de aproximativ 3 ore Laila incearca sa o convinga pe Meg sa il ierte pe Chris,Laila a stat cu gura pe ea,la baie,in camera,in ograda sediului,pe strada si chiar in misiune.
-Haide Megan,recunoaste ca si tu uneori esti de neinteles.Megan se intoarce si tipa.
-I-am zis da,i-am zis da si el ce,a zis ca cica vreau sa omor pe cineva si apoi mi-a zis ca am febra,Laila raspunsul e nu si nu ramane.apoi pleaca nervosa spre biroul lui G.Ajunsa in birou intra in incapere tranteste usa inchizand-o apoi zice.
-G vreau o misiune.G zambeste si zice.
-Nu mai avem solo.Meg se incrunta si apoi vede microfonul din cravata iar in secunda doi il lua pe G de cravata si zise tipand.
-Sa va fie clar la ambi va spanzur daca faceti ceva ce nu imi convine,asa ca G dami misiunea aceea daca nu vrei sa fii spanzurat cu cravata.G lua din dosar si zise.
-Uite Meg o misiune solo,sori Chris dar mie frica mai mult de Megan.Meg lua foaia si pleca cu draci din sediu lua masina si se indrepta din nou spre oras.
Ajunsa la conac coboara trantind portiera merge la porbagaj isi ea 3 pistoale unul in mana si doua la curea 2 cutite si acele otravite,tranteste porbagaj si incepe sa bodoganeasca.
-Iarta-l pe Christian,da cine-i ea sa-mi zica asa ceva,auzi la el ai febra sau vrei sa ucizi pe cineva,si dupa il mai pune si pe G ca nu mai are misiuni solo,copil prost,nebun,e imposibil de inteles acum vrea sa-l iert auzi la el....dar nu resusi sa vorbeasca singura ca o gasca de barbati inarmati sunt in fata ei si unu zice.
-Gata papusa nu mai inaintezi.Meg se incrunta si zise.
-Baieti e normal ca un barbat sa te ceara si tu ii zici sa mai astepte 2 luni si un eveniment te face sa zici da iar el sa zica daca am febra sau vreau sa ucid pe cineva?barbati se uita unu la altul si cel ce vorbi zise.
-De ce ne intrebi pe noi,parca trebuiam sa luptam.Meg se incrunta si zise.
-Raspunde naibi ca apoi ne luptam.iar tipu intreaba.
-Ok,ce eveniment mai exact?iar Meg se pune jos pe alee iar barbati la fel si apoi ea raspunse.
-Am vrut sa-mi omor sora ea era sa ma omoare el ma aparat si eu am omorat-o.barbatul facu ochi mari si zise.
-De ce ti-ai omorat sora?iar Meg spuse.
-Mi-a omorat parinti apoi a facut locul sa para sinucidere,in plus tatal meu era si tatal ei doar mama nu era aceiasi.el se stramba si zise.
-Oricum,cum o chema?si Meg raspunse.
-Adel Jonson.barbatul facu ochi mari si zise.
-Uuuuu,a fost asasina sefului nostru,el o apara dar si platea s omoare pe cine vrea el,niciodata nu am placuto.iar Meg zambi si zise.
-Nu esti singurul,era o rasfatata cu figuri.Barbatul si ceilalti incepu sa rada apoi el zise.
-Nu esti rea deloc,eu imi dau demisia,esti fata de treaba si cu raspunsul tu ai dreptate.Meg zambi apoi zise.
-Si mie mi-e drag de voi,dar voi cati ani aveti?iar el zambi si zise.
-Sa spunem doar ca varstele sunt cuprinse intre 20 si 25.pe ea o bufni rasul apoi zise.
-Ok cine vrea sa ma vada in actiune sa vina.Megan trecu de ei apoi intra in conac de la usa unu era pregatit sa traga dar a ajuns cu un cutit in frunte apoi cazu mort la pamant,dupa ce intra in casa gloantele si le pierdu pe drum impuscand nemernici ce nu-i placeau iar de la cealalta jumatate folosi acile cu venin,cutitele si le pierdu pe drum iar cand ajunse la biroul lui Avram se intoarse si zise.
-Da-mi pistolu.brunetul ii arunca pistolul ea il prinse si intra si il vazu pe avram tinand o fata de par cu un cutit la gat,Megan zambi si zise.
-Avram.el zise cu vocea tremurand.
-De ce razi?iar ea indrepta pistolul spre el si zise.
-Sa vedem unde te impuscam.iar el zise.
-Dar am o victima.si Meg raspunse.
-Si ce,odata pe luna mai omor si nevinovati.iar Avram tipa.
-Ce,esti un monstru.ea zambi si zise.
-Ba nu iubire sunt cosmarul tau.el arunca fata si zise.
-Daca m-am lasat sa ranesc fata ma cruti?Meg incepu sa rada apoi zise.
-Nu.si ii gauri capul.cand se intoarse il vazu pe brunet rosu la fata incercand sa o ridice pe fata,ea merge la fata si-i sopti.
-Sa stii ca te place,in plus el mi-a zis unde esti,ai grija de el e baiat bun,stiu ca si tu il placi.ea se inrosi ca o rosie apoi ii zise lui.
-Te place dar daca o ranesti iti gauresc teasta,ai inteles?si el ii sopti.
-Credema eu nus prost ca barbatul tau,si mersi.Megan pleca lasandu-i pe indragostiti si restul in conac,ajunsa la masina intra si porni spre sediu ajunsa la sediu il vazu pe Chris pe banca si merse la el,ajuns in fata lui il lua de gulerul tricoului il ridica apoi il saruta.Chris era impietrit dar apoi zise.
-Deci ma ierti?ea zambi si zise.
-Da,dar tot 2 luni tre sa mai astepti.apoi pleca Christian se prabusi pe banca si zise.
-Universul isi bate joc de mine,cu siguranta o face.apoi se intinde pe banca si adoarme in timp ce Megan se uita la el zambind si fericita ca acest barbat tine la ea.
Megan era fericita dar mai era pqna ca totul sa fie perfect mai erau 5 saptamani pana sa o ceara din nou si e sa accepte.Atunci intra val vartej Laila in camera si zise.
-Megan stii ca tiam zis ca-s in 6 saptamani,de fapt am 4 luni,atunci l-am intalnit prima data pe Andrei in club iar dupa 2 luni a venit aici.iar Meg tipa.
-Si cum de nu ti-ai dat seama femeie?iar Laila zice.
-Mie nu imi vine lunar.Si uite asa iar sa intamplat ceva waw iar Meg in gandul ei,,Of doamne da-mi rabdare"

Zodiile personajelor:
Megan-Pesti
Laila-Varsator
Mina-Balanta
Maya-Sagetator
Christian-Leu
Andrei-Varsator
Eric-Capricorn
Adam-Sagetator
G-Capricorn

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum