Adam era cunoscut un ucigas cu sange rece de catre prizonierii care erau terifiati numai de numele acestuia.
Detinuti stiau o poveste despre el dar nu era de loc adevarata.
Adevarata poveste era oribila mai ales pentru Laila,sora acestuia,totul a inceput acum 3 ani cand Adam avea 4 parteneri si ,,prieteni"de jafuri cu care isi petrecea majoritatea timpului uitand de Laila pana in seara de cosmar a fetei.
Laila se intorcea de la prietena ei Vivi dar se simtea urmarita asa ca a inceput sa mareasca pasul si isi scoate telefonul din geaca si-l suna pe Adam,suna de 3 ori nimic dar a patra oara Adam raspunde furios.
-Ce-i?cu vocea tremurand Laila zice.
-Adam te rog vino dupa mine,te implor.Adam cum aude spaima din vocea surori sale sare ca ars din pat si spune.
-Unde esti?si Laila zice incepand sa planga.
-Strada Walker numarul cin...dar nu apuca sa termine ca o mana ii astupa gura si o voce prea cunoscuta lui Adam zice.
-Nu tipa papusa ca vei tipa destul cand o sa ma joc cu tine.si Adam ramane stana de piatra iar nici 7 secunde nu trec ca Adam pleaca intr-o viteza spre casa asa zisilor prieteni.
Dupa 20 de minute de mers pe jos ajuns in fata casei aude un tipat de durere mult prea cunoscut,intra cu o furie in casa si ceea ce vede e de neimaginat,sora sa este in lenjeria sfasiata si cei 4 baieti sunt beti crita si goi iar unu avea sange pe el,furia lui Adam a explodat si i-a omorat in chinuri in fata Lailei pe cei 4,,prieteni".
Vecini auzind strigatele au dedus ca este un jaf asa ca au sunat la politie iar Adam si Laila au fost prinsi si dusi la inchisoarea Tadmor iar Laila a devenit rea si a invatat sa se lupte de la fratele sau,Laila pentru a uita cosmarul acela a inceput sa minta zicand ca a fost un jaf cu victime.
Povestea e stiuta doar de cei doi dar ei nu stiau ca cei 4 erau asasini ca Megan iar ei cand au fost omorati de Adam acesta a devenit o tinta de doborat.
Megan trebuie sa-l elimine pe fratele prietenei sale fara a sti de ce,iar Adam a devenit o tinta deoarece si-a razbunat sora mai mica..
Va urma...
CITEȘTI
Asasina profesionista
ActionMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...