G intra in birou cu Megan inconstienta si inca imbracata cu hainele de la club si Laila tipa.
-Ai omorato?si G zise.
-Nu doar ca iam dat un calmant.si Laila intreba ce a fost asta?G ofta si zise.
-Acum 4 ani am fost in Romania si Meg se simtea singura asa ca i-am facut cunostinta cu Dimitri si ceilalti apoi dupa cateva luni Meg incepea sa dispara noaptea din camera ei asa ca am urmarit-o si am vazut-o la club si ce facea am vrut sa ma duc la ea dar sau auzit focuri de arma si eu am fost prins toti erau ei bine legati si unu din hoti sau ce erau a zis unei angajate.
-Curvo unde-s bani.dar nu apuca sa vorbeasca deoarece a fost impusca apoi inca 4 fete au mai patit asta pana cand deodata Meg a rupt catusele si a tipat.
-Nenoriciti idioti si handicapati naibi,dracul va va lua sufletele si eu o sa-l ajut sa o fac,fata aceia nu mai era Meg ce o stiam,avea in ochi ei furie ,dispret,dezamagire si cel mai tare se observa pofta de sange.Megan a luat pistolul si un cutit toti cei 6 talhari au inceput sa traga si Meg la luat pe ala care le-a impuscat si ii zise.
-Trimite diavolului salutari din partea surori si ii infipse cutitul in inima au inceput sa traga dar nimereau corpul mortului la un moment dat Meg zise lasand corpul sa cada.
-Nu-mi mai esti de folos.eu iam strigat dar ce a urmat a fost incredibil de imposibil deoarece acei oameni trageau dar Meg le devia gloantele cu cutitul si pana la urma au ramas fara gloante si Meg zise.
-Randul meu dar daca raspundeti veti ramane vii.unul a vrut sa fuga dar Meg a aruncat cutitul si i la infipt in cap apoi a spus.
-Cum ziceam,Cine era tipu?si toti au incercat sa spuna dar nu apucau sa termine ca Meg ii impusca in cap pana la ultimul si apoi Meg se intuarse si spuse.
-Calmant,foloseste calmant.si cazu,dupa cateva min si-a revenit si a spus coborand de pe masa.
-Acum sa-l gasim pe cel vinovat.si eu am facut cel mai nebunesc lucru am bagat seringa cu calmant in brat,Meg a lesinat si dupa doua ore sia revenit dar acum avea in ochi bucuri si tristete apoi a pus o intrebare.
Ce sa intamplat cu oameni care erau morti,eu iam povestit dar a zis ca imposibil nu-si aminteste nimic.Laila a ramas cu gura cascata si apoi zise.
-Deci Meg are doua laturi?si G incuviinta din cap si Laika continua.
-Fata care se controleaza si Diavolita.si apoi G o lua pe Meg si o duse in camera lor,Laila o inveli si apoi se culca si ea,G plecase si se intreba Meg isi va aminti?
Dimineata veni Meg se trezi zambind apoi se duse la dus si cand iesi Laila era cu capul in jos si Meg intreba.
-Ai patit ceva?si Laila intreba.
-Pot sa ma vad cu Andrei?raspunde.
-Atat timp cat nu face prostii ok si ceri scuze pentru aseara.Laila zise zambind
-Da,stai iti amintesti?si Meg zambi si ii facu cu ochiul apoi merse pana la usa si iesi apoi fugi la Andrei.
Meg stia dar prefera sa nu stie nimeni,se imbraca si iese afara apoi merge spre masina dar se opreste cand aude vocea Lailei.
-Meg.ea se intoarce si o vede pe Laila cu Andrei de mana,ajunsi langa Meg Andrei nu se uita la ea asa ca Megan zise.
-Uite poti sa te intalnesti cu ea dar daca ai ranito nu-mi pasa ca esti si frate cu Dumnezeu da te omor,pa.urca in masina si pleaca.Megan merge pe faleza si incepe sa mearga pe jos dupa ce coboara din masina.Cum mergea ea pe jos deodata aude o voce cunoscuta care o striga cand ridica privirea zice.
-Adam.si vrea sa se intoarca dar se loveste de (saraca fata)Eric.Adam ajuns o vede si zice.
-Cine dracu esti tu?si o ia de mana pe Meg si o trage in bratele lui si Eric intreaba.
-Cine esti tu?si Adam raspunde.
-Iubitul ei.Meg cand aude ii da un cot in burta si ii striga.
-Date dracu nu esti iubitul meu,eu am pe alt cineva.si Adam zice.
-Cine e iubitul tau atunci?Meg se gandea dar parfumul lui Eric o facea sa nu se poata concentra.si Adam zise.
-Deciiii,sau nu ai?atunci Meg tipa.
-Eric e iubitul meu.apoi se inrosi toata si-si puse mainile la gura,Adam zambi si zise .
-Nu te cred.si Meg acum era rosie de furie si rationalitatea ei scadea si zise.
-Vrei sa-ti dovedesc?si Adam zambi si spuse.
-Sa te vad.atunci Meg il apuca pe Eric de tricou si-l saruta acesta isi infasura mainile in jurul ei si rupse sarutul si cobora pe gat unde musca si-i ii lasa un semn frumos,Meg se abtinu sa nul loveasca dar si ei ii placu sa-l sarute.Dupa se desparti si Eric zise.
-Ai dovada.Adam pleaca furios si Eric acum se gande ca ar da orice sa o sarute din nou.Meg se intuarse cu fata la Eric dupa ce Adam disparu din peisaj si tipa.
-De ce dracu mi-ai facut semn?si Eric zise.
-Stiu cum sa te fac sa taci.Meg se uita la el si intreba.
-Cum?si Eric zise.
-Asa.si o saruta din nou dar acum el avea o dorinta sa exploreze si interiorul asa ca o prinse de solduri si o lipi de el apoi o musca de buza aceasta deschise gura iar el avea acces afla si invata tot si o simtea pe Meg cu strange tricoul lui si incearca sa nu se lase prada instinctului in timp ce i se inmoai picioarele asa ca el o lipi mai mult de el.Eric rupse sarutul dar Meg era inca instabila pe picioare.Eric zambi o lua ca pe o mireasa merse la masina lui Meg si o puse pe scaunul pasagerului si el urca la volan.Ajunsi la usa camerei Eric o puse pe picioarele ei si vru sa plece dar Meg il prinse de mana si-l baga in camera,si el zise zambind.
-Parca nu aveam voie sa intru in camera ta.Meg spune lipindul de perete cu o mana pe piept si cu degetul pe buzele lui.Meg putea sa jure ca ochi lui ii cunostea dar nu stia de unde dar zise.
-Laila e cu Andrei in camera voastra asa ca decizi te duci acolo stai aici.Eric zambi si raspunse.
-Putea sa nu faca nimic nu-mi pasa dar acum vreau,vreau ceva de la tine.si Meg intreba.
-Ce?si Eric zambi apoi raspunse lipindo pe Meg de perete.
-Acum 7 ai sarutat un baiat si el tea intrebat daca e primul sarut si ai zis da,nu?Meg isi dadu seama si tipa.
-La naiba stiam ca stiu ochi astia pentru ca el a fost primul baiat de care m-am indragostit,tu esi nu-i asa E?Eric zambi si zise.
-Deci tu esti nu,stai ai zis ca te-ai indragostit?si Meg raspunse balbaindu-se.
-Aaaaa,eu..pai...vezi..eu.Eric zise.
-Domnisoara M imi faceti onoarea de a veni cu mine in club diseara?Meg zambi si il saruta.
..............................
Eric WhaitAndrei Whait
Megan Price
Laila Black
CITEȘTI
Asasina profesionista
ActionMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...