Megan era disperata sa scape de cei 2 nebuni ce o urmareau la orice pas chiar si la baie.
Meg iese pe geamul bai si fuge la masina,o porneste si apoi zice.
-Gata.merge linistita cu masina apoi masina se opreste deodata in padure Meg iese si zice.
-Ce naiba?! si vede gaura in cauciuc si apoi zice.
-O haide,ce am facut sa merit asta?si Cristian zice iesind de dupa un copac.
-Si te-am gasit.Meg zambeste sii ii sare in brate si zice.
-In sfarsit un om sanatos.Cristian o indeparteaza si o intreaba.
-Te-ai drogat?Meg raspunde.
-Nu dar te implor eu omoara-ma dracului odata ca o sa mor daca mai stau cu acei psihopati.Cristian zice.
-Da te-ai drogat.si Meg spune.
-O haide.Meg o i-a pe jos prin padure si dupa 2 ore ajunsa la sediu Eric veni in fata ei si Meg il loveste cu piciorul jos si apoi ii da una in cap si zice.
-In viata ta sa nu ma mai urmaresti.iar apoi Adam a incasat un pumn in stomac si un genunchi in fata si la fel a fost avertizat.Megan ajunge in camera ei si Laila intreaba.
-I-ai batut?si Meg raspunde.
-Vida.apoi zambeste si se pune in pat adormind ca un inger,dar de fapt era drac dar asta nu conteaza.
Laila incuie usa si merse sa se intalneasca cu Andrei.
Megan dormea dar visul ce il avea nu era frumos deloc.
"Megan fuge intruna auzind din spate strigate de ajutor iar cand se intoarce o vede pe Laila tinuta in genunchi si legata cu mainile la spate iar un mascat ii tinea la gat un cutit,Meg cand pasi inainte il zari si pe G care era la fel ca pe Laila si Meg vru sa mearga inainte dar G fusese injunghiat iar acesta cazu fara vlaga.Megan tipa cu lacrimi in ochi.
-Nuuuuuu.si cand sa fuga la G si Laila fusese injunghiata si cazu la fel fara vlaga iar Meg cazu in genunchi plangand dar o voce zise.
-Fugi.Meg se ridica si o vazu pe Laila ca se misca dar cand merse inainte un cutit ii fu bagat in stomac aceasta cazu in genunchi si puse mana la stomac si cand se uita la ea un sange negru curgea din ea si deodata auzi vocea Lailei.
-Meg trezestete,Meggggg."
Meg deschide ochi si se uita la cele 5 persoane care pe 4 le ura dar pe a 5 a o iubea.
1Adam
2Eric
3Cristian
4Andrei
5Laila.
Laila plangea in hohote si Meg cand sa se ridice simti o durere in stomac si tipa.
-Aaaaaaaa.cand se uita vazu cutitul in stomacul ei iar sangele rosu curgea Laila ridica privirea si zice
-Meg.dar Meg lesina.
Megan inca cu dureri cumplite se trezi si vazu langa ea pe Laila si cu vocea slaba zise.
-Cine m-a gasit?Laila ridica privirea si zise.
-Nu te forta.si Meg zice.
-Cine dracu m-a gasit?si Laila raspunde.
-Cristian.iar Meg adormi.
CITEȘTI
Asasina profesionista
ActionMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...