Christian conducea cu o Megan clar adormita care tot spunea de domnul ciocolata si domnisoara menta,el mai tragea cate un ochi la ea inca auzind ca spune din cand in cand razand.
Meg deschide ochi se ridica si vede ca este pe locul pasagerului iar Christian conduce.
-Unde suntem? Christian zise.
-Suntem aproape de conacul Kundes.Meg tacu asteptand sa ajunga.
Ajunsi la conacul Kundes Megan si Christian isi pregatesc armele luandu-ai cutitele si pistoalele si intra in conac tiptil ,cei 2 se ocupa de cei care trebuiau sa fie omorati si Meg vrea sa mearga dupa droguri si cele 2 fete si Christian zice.
-Cum ar fi sa mergem sa-l omoram pe Echira si dupa mergem dupa droguri si fete?si Meg spune.
-Dar....si nu apuca sa termine ca Christian zice.
-Haide.si o trage de mana.
Cei 2 ajung la camera lui Echira el statea pe un scaun de piele alaturi de un o gorila tripla fata de cei doi iar in urmatorul moment gorila o lua la fuga spre cei 2 iar ei o lua la goana sa se departeaze.
In timp ce cei 2 fugeau Megan striga la Christian.
-Tu si ideile tale proaste,,Cum ar fi sa mergem sa-l omoram pe Echira si dupa ne ocupam de droguri si fete".se strmba Meg subtiindu-si vocea imitandu-l pe Chris apoi continua.
-Trebuia sa facem ca mine.iar Chris riposteaza.
-Hei de ce ma invinovatesti?si Meg urla la Chris.
-Pentru ca inainte trebuia sa luam drogurile si fetele dementule.si Christian intreaba.
-Pai de ce nu ai facuto.iar Megan se inrosi de nervi si urla.
-Ca tu ai vrut sa-l omori intai pe Echira iar acu nu putem sa luam drogirile si fetele ca un mamut incearca sa ne faca sa dam coltu cat mai repede.iar Christian zice.
-Esti rea!iar Megan tipa.
-Urca in masina si taci.Megan si urca in masina apoi porni la fel facu si gorila dupa jumatate de ora cu mers in masina ,masinuta celor doi ramase fara benzina in apropierea unui sat,ei cobora in viteza si o lua la goana la fel facu si gorila uriasa.
Dupa mult fugit Megan se ascunse dupa coltul unei case si lua o lopata gasita in ograda si cand auzi deodata niste pasi si il lovi pe Christian cu lopata in cap acesta cazu pe spate zicand.
-Au.iar Meg zise incet.
-Scuze.apoi auzi iar niste pasi si de data asta cu toata forta il lovi pe mamut cu lopata in cap acesta cazand langa Chris doar ca fara cunostinta,dupa Chris zice zambind si un pic ametit ridicandu-se in fund ametit.
-Chiar ai putere de fata.Meg se incrunta si zise.
-Nu ma fa sa-ti mai dau o lopata in cap.apoi il ajuta sa se ridice si merse la masina gorilei luand-o si intorcandu-se la conac.
CITEȘTI
Asasina profesionista
ActionMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...