Ingerul si Diavolul

2.7K 109 0
                                    

Meg si Laila se intoarse de la casuta si cand ajunse vazu doi baieti cam de varsta lor unu blond cu ochi albastri si unu brunet cu ochi verzi si Meg zise.
-G tuti mamaliga mati daca nu esti aici in 2 secunde vei ramana fara maini.iar in secunda urmatoare G era in fata lui Megan si zise abia respirand.
-Ce-i?si Meg il privi urat si apoi zise.
-Cine dracu-s astia?si arata spre baieti ce erau foarte atenti la discutie.
-A ei sunt nepoti mei,el e Eric(arata spre brunet)si el e Andrei(arata spre blond)si Eric spune.
-Imi place artagoasa unchiule.si Meg cum auzi tipa.
-Mata-i artagoasa nu eu,si G daca da sfantu sa ma enerveze vreo unu te calc in picioare ai inteles?si G zice.
-Meg stii ca protocolul iti...dar nu apuca sa termine ca Meg tipa.
-Imi bag pula in el de protocol mai zi odata de el si te bag 2 metri sub pamant.atunci Eric zice.
-Dar ai?si Meg intreaba.
-Ce sa am?si Eric raspunde .
-Vrei sa zic?atunci Meg se inroseste pentru prima data si tipa.
-O imprumut pe a ta.apoi isi pune mainile la gura si se inroseste mai tare dandu-si seama de prostia spusa apoi ii vede pe Laila si Andrei cu gura cascata si ,G cu ochi bulbucati iar Eric avea un zambet ce nu-i placea lui Meg si apoi se intoarse si o lua la fuga spre camera ei.
Ajunsa in camera se pune in pat si tipa.
-Eric e un diavol.apoi Laila intra si tipa.
-Andrei e un inger.cele doua se uita un la alta apoi incepu sa vb deodata.
-Ai zis,taci,stai ai zis ca Eric/Andrei e un diavol/inger?ambele se opri si dupa Meg zise.
-E imposibil sunt frati.si Laila spuse.
-Or fi frati dar el se poarta frumos cu mine,m-a si adus pana la camera.si Meg tipa.
-Ce-a facut,nu-i bine,acum stie in ce camera stau.si Laila intreba.
-Cine,Andrei?si Meg zise.
-Nu ,Eric.si Laila spune razand.
-Meg tu ai batut 5 baieti si frati-miu deodata ,pe Eric il omori.si Meg zise speriata de moarte.
-Ba nu,nu stiu de ce dar ma face sa am un sentiment de rusine de cand am vorbit cu el.si Laila zice.
-Opa cineva e indragostita.si Meg tipa.
-Ba nu.apoi se tranti in pat si inchise ochi.Laila se puse si e in pat si adormi ambele fete.
In camera celor doi frati Eric zambeste si zice.
-Imi place focoasa.si Andrei spune rosu la fata.
-Eu cred ca Laila e mai draguta.si Eric se uita la fratele lui si intreaba.
-Tu zici de cea pe care ai conduso la camera ei?Andrei da afirmativ si Eric se stramba si zice.
-Ne,e prea cuminte in plus tu te potrivesti mai bine cu ea,dar daca asi sti macar cum o cheama pe focoasa,unchi a zis ca nu-mi zice ca-l omoara si..dar nu termina ca Andrei zice inca atent la despachetare.
-Megan Price sau ,,The Hell".Eric isi intoarce privirea la fratele lui se ridica in fund pe pat si intreba.
-Tu de unde mai exact sti aceasta chestie?si Andrei raspunde degajat.
-De la Laila,mi-a zis cum o cheama si ca sta in camera cu ea,a zis ca a bagat spaima in toti elevi a bagat ceva persoane in spital si ieri sa batut cu 6 baieti printre care era si fratele ei.Eric zambi si zise.
-Mersi fratioare,vezi ca plec,am niste treaba.si Andrei spune zambind.
-E a doua usa dupa cea a unchiului.Eric iesi si tipa din partea cealalta a usi.
-Mersi fratioare.si pleca.
In camera fetelor cele doua dormeau pana cand laila primise un mesaj de la Andrei ,,Vrei sa vii pana la biroul unchiului?" Laila zambi si zise.
-Meg vezi ca ies,apropo fa o baie ca ma intorc in cateva minute si vreau sa mergem undeva.Meg nu raspunse asa ca Laila tipa.
-Megan Price iesi si fa baie.Meg cazu din pat si tipa inapoi.
-Bine durere de cap.Meg luase un prosop si intra in dus.Laila pleca spre Andrei iar Eric spre camera lui Megan.Meg se infasura in prosop si iesi din dus atunci auzi o bataie in usa si Meg striga.
-Laila usa e deschisa ,nu mai bate naibi ca ma jur ca te arunc pe geam.Meg era cu spatele la usa si auzi usa cum se inchise apoi doua brate ii inconjura talia si simti un miros de parfum ce spera sa nu-l mai simta inima incepu sai bata prea tare si simte ca in orice moment inima ii va iesi din piept.Simti pe gat respirati celui pe care spera sa nu-l mai vada cat mai curand.Meg respira foarte rar si zise cu vocea scazuta si ochi mari.
-Eric.el se apropie de urechea ei si-i sopti inca tinando in brate strans.
-Vad ca ma recunosti frumoaso.apoi o intoarse cu fata la el si pentru prima data el se pierdu in ochi negri apoi instinctul il indemna sa o sarute si inima ii bubuia pentru prima data.Eric se apropie de buzele lui Meg privind-o in ochi inca pierdut si cand mai avea un centimetru usa se tranti Eric o indeparta rapid pe Meg si se intoarse incruntat la intrus,prosopul lui Meg se desfacu iar Eric o tinea de maini.

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum