Meg ajunge in camera ei iar Laila intra si ea apoi inchide usa si tipa.
-De ce l-ai respinge pe Christian?iar Meg raspunde calma.
-Nu vreau sa fiu fraierita din nou.si ea tipa.
-Ai inebunit,Christian a zis ca te iubeste si te si intreaba daca vrei sai fii iubita si tu zici nu,nu esti sanatoasa ti-o zic direct.Meg ridica din umeri apoi intra in baie si face un dus iar Laila umbla nervoasa prin camera cu privirea de ucigasa in serie.
Meg iese din dus si o vede pe Laila invartindu-se si intreaba ridicand spranceana.
-Tu te-ai invartit o jumatate de ora acolo?iar Laila spune.
-Taci si nu ma stresa.Meg zice.
-Pe bune acum fato linistestete si atai jos chit ca asi vrea sa-i vad fata lui Andrei cand tu cazi din tavan culmea ar fi sa-si doreasca sa cazi din tavan si tu bum.apoi incepe sa rada ca nebuna iar Laila striga.
-Nu vreau sa am o prietena de 81 de ani virgina cu nu stiu cate pisici,la dracu Megan chiar nu tii la Christian?iar Meg ridica capul si zice.
-Ba da dar....si nu apuca sa termine ca Laila tipa.
-Ba nu ,tu nu tii deloc la el iti bati joc de el,de ce ai face asta?tipa, Meg stranse ochi si pumni si incepu sa respire greu iar fata i se facu rosie iar Laila continua.
-Tu il urasti si ranesti in acelasi timp nu-ti pasa ca saracul va suferi atat de rea esti incat...dar nu termina ca Megan tipa cu lacrimi in ochi.
-Termina ok,il iubesc,il iubesc din toata inima la naiba asi da orice sa-i zic azi da dar nu pot deoarece mie frica sa nu ma raneasca,tin prea tare la el iar daca el ma va rani mie frica sa nu ma distruga,nu stiu de ce dar de cand l-am vazut am zis ca imi va crea probleme apoi am inceput sa-l plac ca om si dupa am inceput sa am sentimente,credema cand am stiut ca sunt indragostita am vrut sa-mi scot inima si sa o arunc si in plus cand am venit cand l-am vazut ca s-a mozolit cu ea am ramas fara puteri voiam sa dispar sa nu ma uit in ochi lui ca incepeam sa plang, Laila il urasc ca m-a facut sa ma indragostesc de el.si cade in genunchi Laila ramanand uimita si trista ca o judecase iar Meg incepu sa planga fara oprire Lailei nu-i veni sa creada ca a fost orbita de sentimentele lui Christian si neobservand suferinta lui Meg si o judeca se puse in genunchi langa Meg si o lua in brate apoi o mangaie pe spate si zise.
-Imi pare asa rau,nu am stiut am fost o nenorocita.Meg chicoti si spuse.
-La ultima nu te contrazic.apoi fetele incepu sa rada dar un lucru nu stiau fetele,ca Adam auzise tot.Adam nervos merse la camera lui Christian si ajuns batu la usa.
Christian se uita la Adam si Adam il lua de guler si-l lipi de perete Christian nu riposta dar fu uimit de vorbele lui Christian.
-Uite Megan te iubeste dar ii este frica sa nu o ranesti distrugand-o,tu doar asculta aceasta inregistrare si nu ma voi mai baga intre voi 2 dar daca da dracu sa o ranesti te tai bucatele si te dau la crocodili.apoi pleca lasandu-l pe Christian in criza de soc.
Chris lua telefonul da la inregistrari si il porneste pe primul.Dupa ce auzi conversatia celor 2 inima lui Christian o lua razna se ridica si dadu cu pumnul in perete facand gaura.Eric intra speriat si intreaba.
-Acum ce e?si Christian raspunde.
-O sa-i arat lui Meg ca o iubesc si nu o sa renunt niciodata ori ce tarfa ar incerca sa se ia de ea sau se da la mine va zbura pe primul geam vazut de mine ,daca vrei sa nu iasa cu victime tine-le departe de mine si Meg,apropo fa-o pe Laila sa plece din camera.si Chris pleca din camera iar Eric ii trimise mesaj Lailei sa se intalneasca afara.Megan era la dus asa ca iesi mergand la Eric.Christian cand vazu ca Laila a iesit si plecat iar el intra fara retineri si o gasi pe Megan intr-o ipostaza destup de indecenta.Meg cand il vazu vru sa spuna ceva dar el la distanta mica care o avea merse la ea ii prinse fata in palme si o saruta punand toate sentimentele lui in acel sarut,Christian dadu cu limba inferioara a buzei lu Meg cerand voie iar ea lipita de perete duce mainile dupa gatul lui raspunzandu-i mainile lui Christian cobora pe spatele acesteia ea simtind mi de fiori si gemu in sarut Christian cobora cu sarutarile pana pe gat iar Meg nu riposta deloc Christian saruta pe gat in sus si ajungand la ureche ii sopti.
-Hai la culcare frumoaso.o lua pe sus si o puse in pat si el langa ea iar Meg intreaba.
-Te-ai suparat pe mine ca te-am respins?el zambi si zise.
-Nu pisoi,dar o sa-ti dovedesc cat tin la tine intr-un fel sau altul.apoi o pupa pe frunte si dupa cateva minute adormi.
CITEȘTI
Asasina profesionista
AksiMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...