G ofta si zise.
-Sigur,vrei o misiune in echipa?Meg se stramba si intreba.
-De ce ai intreba asta?G ridica din umeri si raspunse.
-Meg sti ca tin la tine ca la fica mea si la Laila exact la fel si pe tine te stiu de mica si stiu de asemenea tu poti fi foarte violenta iar Laila ei bine este mai sensibila,dar cum vrei eu doar ti-am dat un sfat.si G se uita la foaia pe care era misiunea si pe care trebuia sa scrie parteneri,Megan stia ca G are dreptate dar de asemenea stia ca vrea sa mearga cu Laila in misiune.
Megan ajunsa in camera se arunca in pat lua o perna si tipa in ea apoi se intinse in pat si in scurt timp adormi.
Usa se deschise si pe ea intra Eric si tipa.
-Nu-mi vine sa cred.Megan se ridica rapid in fund si dadu cu capul de patul de deasupra si injura incet apoi deschise ochi il vazu pe Eric foinduse si zice in sinea ei,,Alt disperat care incearca sa ma omoare cu zilele"iar Eric incepu sa tipe.
-E incredibil ,cum a putut face asta,e foarte imatur!si se invarte prin camera iar Meg plina de draci striga la el.
-Ho ma disperatule ca-mi faci gaura in podea si nu am chef sa-ti acopar pagubele.Eric se opri si se uita la Meg iar acesta continua.
-Asa acu spune ce vrei de la viata mea chinuita.el incepe sa spuna.
-1 de acum eu te consider ca o sora si 2 nenorocitul de Christian m-a lasat balta la misiunea pe echipe spunand ca misiunea data de G este fara varsare de sange si lui nu-i place.Meg se ridica si intreba.
-Despre ce e misiunea?iar Eric se intoarse pentru o clipa si zambi apoi se intoarse inapoi serios si incepu.
-Pai e despre salvarea unei fetiscane de 13 ani dintr-o cabana unde e blocata.Meg facu o fata de ganditoare .
Daca i-o dau pe Laila ea poate merge intr-o misiune pentru ea dar eu voi ramane cu Christian pe cap.isi scutura capul si zise.
-Sa ma ia naiba ,ok eu ti-o dau pe Laila si nu imi vine sa cred ca zic asta dar Christian va merge cu mine!Eric sari in sus si spuse .
-Iei,mersi soro iti raman dator.si pleca,Meg se ridica si se imbraca cu costumul ia foile si scrie numele ei si pe al lui Christian pe foaie si iese din camera si cand sa mearga la G Christian era in birou tipand.
-Cum sa ma schimbe Eric pe mine cu o proasta ca Laila.cand auzi asta Meg intra ca un fulger si il lua de guler si il tranti de perete zicand.
-Tine minte pichinezule daca da naiba sa o mai injuri pe Laila te fac una cu pamantul eu i-am zis sa o i-a pe Laila si te iau eu coechipier idiotule.si Christian zise zambind.
-Dar nu ti-e frica ca o sa te omor?si Meg zice.
-Nu ma fa sa te omor eu inainte de misiune.ii dadu drumul la guler si tranti foaia pe biroul lui G apoi zise.
-Apropo maine la 5 sa fii in fata sediului altfel ramai aici.si pleaca plina de injuratiri cu sfinti pentru Christian.
In partea cealalta a holului erau Laila si Eric care bat palma apoi Laila zice.
-Planul merge al naibi de bine.
CITEȘTI
Asasina profesionista
AcciónMegan Price-cea mai de temut asasina,ucide fara mila si e un inger cazut din rai dar cu suflet de demon,dar ce face cand afla ca misiunea sa implica sa se lase prinsa si sa fie dusa la inchisoare,iar acolo trebuie sa-l ucida pe cel mai de temut mer...