Nervi nestapaniti

1K 72 5
                                    

Megan era legata si Siberiu o tragea dupa el.
-Ma intrebam ,inca mai esti inocenta?zise Siberiu intorcandu-se spre Meg care incremeni,Siberiu incepu sa rada apoi spuse.
-Cred ca vom schimba un pic pedeapsa,ce zici?Meg cand vazu unde se indreapta Siberiu incepe sa opuna rezistenta.
-Ce,nu prefer sa ma bati cu lantul fierbinte pe spate in celula decat asta.Siberiu zambi si zise.
-Acum 11 ani ti-asi fi facut asta dar acuuum,ei bine daca ma uit la tine,mmmmm chiar vreau sa vad ce ascund hainele alea.si o trase dupa el intr-o camera.Megan se incrunta si zise.
-Esti batut in cap soarece turbat daca crezi ca o fac de buna voie.Siberiu zambi si zise.
-O stiu ca nu o vei face de buna de aia....si se indreapta spre Meg ea se da in spate pana la usa dar cand sa o deschida era incuiata iar cand se intoarse Siberiu ii prinse mainile care erau legate la spate si o lipi de el si continua.
-O sa te leg de pat.Megan incepu sa se zbata dar fu loata pe sus si trantita in pat apoi mainile ii fu legate cu ata ce era deja la mainile ei.
-Ma gandesc,oare vei mai putea sa o faci dupa aceasta experienta traumatizanta?si da sa o sarute dar Meg ii da un genunchi intre picioare.Siberiu scoate un tipat de caine castrat,pe Meg o bufni rasul ,Siberiu se ridica si zice furios.
-Am vrut sa fiu dragut.atunci se puse peste ea si genunchiul lui se pozitiona intre picioarele ei si ii rupse tricoul sii ii descheie pantaloni si apoi zambi bagand mana in pantaloni si apasa cu degetul pe zona ei dar mai mult nu apuca deoarece usa se deschise si o voce zise.
-Siberu a venit Vladimir.Siberiu se ridica furios si zise lui Meg.
-Ma intorc nu-ti faci sperante.el iese pe usa iar Meg respira usurata apoi incepe sa se zbata apoi se opreste zambeste si zice.
-Mina iti multumesc ca miai facut unghiile.Megan incepe sa dea cu unghiile peste funie.
Christian era ajuns la atelier si vazu un blond cu ochi negri.
-Vladimir?apoi il apela.
-Vladimir ce faci frate?iar el raspunde.
-Christian de cand nu am mai vorbit,eu acum sunt la un prieten asi vrea sa va fac cunostinta.si Christian raspunde.
-Sigur,unde esti?iar Vladimir spune.
-Stiii unde am fost cu acel barbat.si Chris zice.
-Da stiu,vin imediat sunt aproape.dupa jumatate de ora Christian ajunge in fata atelierului.
-Christian prietene.zice Vladimir zambind Christian schita un zambet de parca era strans de gat dar raspunse.
-Buna Vladimir.Vladimir zambi si zise.
-Christian el e Siberiu ajutorul meu,Siberiu el e Christian prietenul meu.Siberiu clatina din cao si zice.
-Vladimir hai ca am o femeie ce ma asteapta.iar Vladimir zambeste si apoi spune.
-Imi,cam cati ani are?Siberiu zambi si zise.
-Cam 23-24.Vladimir zambi din nou si zice.
-Haide Chris prietene,so vedem,draga Siberiu daca l-ai vedea pe tipu asta cum calareste,cele inocente nu mai voiau sa o faca cu nimeni,le chinuia.lui Chris incepu sa-i zvacneasca o vena deoarece de cand a cunoscut-o pe Meg aceste lucruri nu-l mai fac sa se simta mandru deloc.Siberiu zambi si zise.
-Atunci Chris chit ca nu ne stim ti-o incredintez tie pw Meg.Chris se incrunta si zise.
-Meg?iar Siberiu spuse.
-Te duc la ea.Siberiu si Vladimir o lua inainte si Chris in urma lor care se tot agita,oare e Megan oare nu e eapana auzi usa deschizandu-se o vaza aruncata din camera si vocea mult prea cunoscuta.
-Futu-ti morti mati Siberiu.si Christian gandi,,Da asta-i fata mea"iar Siberiu se intoarce spre Chris sii zice.
-Este doar a ta.apoi Meg tipa.
-Du-va in mata de psiho....dar se opreste cand il vede pe Chris zambind apoi ii face cu ochiul si Meg intelese.Chris intra si zise.
-Stiti ca e inca inocenta,nu?iar Siberiu spune.
-Da dar dupa ce o aranjezi o fac curva vrea nu vre.Christian cand auzi asta se intoarse si ii dadu un pumn in gura,Siberiu ajunse in perete apoi scuipa in palma si numara apoi spuse sasait.
-Mi-ai scos sase dinti nenolotitule,de ce dracu ai dat?si Chris zice printre dinti.
-Cum ai numito?si Vladimir zice.
-Chris ce ai vazut la asta,nu zic ca nu arata bine,dar totu.....dar nu termina deoarece Chris ii dadu un pumn in nas si acesta izbindu-se de perete,in urmatoarea secunda aparand gasca lui Siberiu,si acestia si-au luat o bataie sora cu moartea de la Chros acesta fiind nervos aproape iesindu-i flacari pe nas.
Dupa ce ce ceata domnului sunt tare am ramas fara dinti a fost daramata Chris se intoarse spre Siberiu si inainte sa-l impuste zise.
-Asta sa nu te mai iei de iubita mea.si trase apoi se intoarse spre Vladimir si zise.
-Ai noroc ca imi iesti prieten,acum pleaca pana nu ma razgandesc.si Vladimir pleca.
Chris se intoarse spre Meg isi dadu tricoul de pe el si i-l dadu lui Meg,aceasta il lua pe ea si Chris zice.
-Sa stii ca poti da si pantaloni jos nu ma supar sa stii.Meg zambi ii prinse fata in palme il saruta apoi zise.
-Pentru ca mai salvat iti voi indeplini dorinta.si isi dadu pantaloni jos,Chris o lua ca pe o mireasa apoi zise.
-Hai la sediu,Laila aproape facea stop cardiac cand a ajuns la sediu.Megan facu ochi mari apoi zise.
-Deci e bine?si cris incuviinteaza.
Ajunsi la masina obaga pe Meg in scaunul pasagerului si el urca la pilot.Dupa jumatate de ora cu mersul melcului cei doi ajunse la sediu iar cand Meg cobora o gravida sari pe ea zicand.
-Ce bine ca esti bine.si Meg zambi apoi Mina o lua si ea in brate apoi zise.
-Meg ma bucur ca esti bine dar am o veste superba.Meg inca zambind intreaba.
-Care-i?iar Mina zise.
-Sunt gravida.zambetul lui Meg disparu si apoi zise.
-O sa mor.si lesina si Christian zise.
-Nu lesina cand omoara pe cineva dar lesina cand ii zice prietena ei ca e gravida?si Laila zice.
-Eu vam zis ca nu-i normala.

Asasina profesionistaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum